Cadillac 1963: Prý byl tichý jako Rolls-Royce!

1/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Osmá generace čtyřdveřového hardtopu Cadillac Fleetwood Sixty Special z roku 1963.
    Osmá generace čtyřdveřového hardtopu Cadillac Fleetwood Sixty Special z roku 1963.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Prvním modelem sedmé generace vozů Cadillac série 62 byl ročník 1961. Na obrázku je Hardtop Sedan.
    Prvním modelem sedmé generace vozů Cadillac série 62 byl ročník 1961. Na obrázku je Hardtop Sedan.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Cadillac ročníku 1961 a 1962 (na obrázku) měl střešní sloupky A zahnuté ve tvaru bumerangu, od roku 1963 už měly vozy Cadillac tyto sloupky rovné.
    Cadillac ročníku 1961 a 1962 (na obrázku) měl střešní sloupky A zahnuté ve tvaru bumerangu, od roku 1963 už měly vozy Cadillac tyto sloupky rovné.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Dvoudveřový kabriolet Cadillac 62, ročník 1963.
    Dvoudveřový kabriolet Cadillac 62, ročník 1963.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kabriolet Cadillac 62 měl ploutve na zadních blatnících protažené až ke dveřím.
    Kabriolet Cadillac 62 měl ploutve na zadních blatnících protažené až ke dveřím.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Elegantní Cadillac 62 Hardtop Sedan měl rozvor náprav 3 289 mm a byl dlouhý 5 664 mm.
    Elegantní Cadillac 62 Hardtop Sedan měl rozvor náprav 3 289 mm a byl dlouhý 5 664 mm.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Křidélka na zadních blatnících byla proti předchozí generaci o něco nižší.
    Křidélka na zadních blatnících byla proti předchozí generaci o něco nižší.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Cadillac 1963 měl novou „dvoupatrovou“ přední masku, sahající až pod dvojité světlomety a do boků.
    Cadillac 1963 měl novou „dvoupatrovou“ přední masku, sahající až pod dvojité světlomety a do boků.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Hardtop Sedan ve verzi se šesti bočními okny. Pod světlomety byla umístěna malá kruhová parkovací světla.
    Hardtop Sedan ve verzi se šesti bočními okny. Pod světlomety byla umístěna malá kruhová parkovací světla.| Zdroj: beverlyhillscarclub.com
  • Dvoudveřový Cadillac Coupe de Ville se střechou potaženou vinylem.
    Dvoudveřový Cadillac Coupe de Ville se střechou potaženou vinylem.| Zdroj: Wikipedia
  • Vrcholem luxusu byl v modelovém roce 1963 čtyřmístný kabriolet Cadillac Eldorado Biarritz.
    Vrcholem luxusu byl v modelovém roce 1963 čtyřmístný kabriolet Cadillac Eldorado Biarritz.| Zdroj: Hagerty
  • Karoserie kabrioletu Eldorado Biarritz se podobala modelu Sixty-Special a měla textilní stahovací střechu uloženou za zadními sedadly.
    Karoserie kabrioletu Eldorado Biarritz se podobala modelu Sixty-Special a měla textilní stahovací střechu uloženou za zadními sedadly.| Zdroj: Favcars.com
  • V luxusním interiéru nechyběla kožená sedadla a dvoubarevná palubní deska. Rychloměr před volantem měl vodorovnou stupnici.
    V luxusním interiéru nechyběla kožená sedadla a dvoubarevná palubní deska. Rychloměr před volantem měl vodorovnou stupnici.| Zdroj: Classiccarliquidators.com
  • Luxusní limuzína Cadillac Fleetwood Seventy-Five z roku 1963 měla rozvor prodloužený na 3 805 mm a délku 6 180 mm.
    Luxusní limuzína Cadillac Fleetwood Seventy-Five z roku 1963 měla rozvor prodloužený na 3 805 mm a délku 6 180 mm.| Zdroj: Favcars.com
  • Cadillac Fleetwood 75 měl panoramatické přední okno a sloupky A se záporným sklonem. Dveře zasahovaly do střechy.
    Cadillac Fleetwood 75 měl panoramatické přední okno a sloupky A se záporným sklonem. Dveře zasahovaly do střechy.| Zdroj: 6364cadillac.ning.com
  • Menší zadní okno zajišťovalo intimitu cestujícím na zadních sedadlech.
    Menší zadní okno zajišťovalo intimitu cestujícím na zadních sedadlech.| Zdroj: Mecum
  • Sixty Special měl karoserii se stejným rozvorem a rozměry jako série 62.
    Sixty Special měl karoserii se stejným rozvorem a rozměry jako série 62.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Boční lišty modelu Sixty Special se hned za podběhy předních kol stočily dolů a pokračovaly na prazích až k zádi.
    Boční lišty modelu Sixty Special se hned za podběhy předních kol stočily dolů a pokračovaly na prazích až k zádi.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Cadillac Park Avenue byl verzí sedanu De Ville se zkrácenou zádí. Vešel se tak snadněji do garáží.
    Cadillac Park Avenue byl verzí sedanu De Ville se zkrácenou zádí. Vešel se tak snadněji do garáží.| Zdroj: Wikipedia
  • V modelovém roce 1964 se Cadillac změnil jen nepatrně. Nová přední maska dostala šípovitý tvar a zmenšilo se zadní okno.
    V modelovém roce 1964 se Cadillac změnil jen nepatrně. Nová přední maska dostala šípovitý tvar a zmenšilo se zadní okno.| Zdroj: Puzzlefactory.com
Osmá generace čtyřdveřového hardtopu Cadillac Fleetwood Sixty Special z roku 1963.
Prvním modelem sedmé generace vozů Cadillac série 62 byl ročník 1961. Na obrázku je Hardtop Sedan.
Cadillac ročníku 1961 a 1962 (na obrázku) měl střešní sloupky A zahnuté ve tvaru bumerangu, od roku 1963 už měly vozy Cadillac tyto sloupky rovné.
Dvoudveřový kabriolet Cadillac 62, ročník 1963.
Kabriolet Cadillac 62 měl ploutve na zadních blatnících protažené až ke dveřím.
Elegantní Cadillac 62 Hardtop Sedan měl rozvor náprav 3 289 mm a byl dlouhý 5 664 mm.
Křidélka na zadních blatnících byla proti předchozí generaci o něco nižší.
Cadillac 1963 měl novou „dvoupatrovou“ přední masku, sahající až pod dvojité světlomety a do boků.
Hardtop Sedan ve verzi se šesti bočními okny. Pod světlomety byla umístěna malá kruhová parkovací světla.
Dvoudveřový Cadillac Coupe de Ville se střechou potaženou vinylem.
Vrcholem luxusu byl v modelovém roce 1963 čtyřmístný kabriolet Cadillac Eldorado Biarritz.
Karoserie kabrioletu Eldorado Biarritz se podobala modelu Sixty-Special a měla textilní stahovací střechu uloženou za zadními sedadly.
V luxusním interiéru nechyběla kožená sedadla a dvoubarevná palubní deska. Rychloměr před volantem měl vodorovnou stupnici.
Luxusní limuzína Cadillac Fleetwood Seventy-Five z roku 1963 měla rozvor prodloužený na 3 805 mm a délku 6 180 mm.
Cadillac Fleetwood 75 měl panoramatické přední okno a sloupky A se záporným sklonem. Dveře zasahovaly do střechy.
Menší zadní okno zajišťovalo intimitu cestujícím na zadních sedadlech.
Sixty Special měl karoserii se stejným rozvorem a rozměry jako série 62.
Boční lišty modelu Sixty Special se hned za podběhy předních kol stočily dolů a pokračovaly na prazích až k zádi.
Cadillac Park Avenue byl verzí sedanu De Ville se zkrácenou zádí. Vešel se tak snadněji do garáží.
V modelovém roce 1964 se Cadillac změnil jen nepatrně. Nová přední maska dostala šípovitý tvar a zmenšilo se zadní okno.