Cadillac 1963: Prý byl tichý jako Rolls-Royce!
8
/
20
Prohlédnout znovu
Cadillac 1963: Prý byl tichý jako Rolls-Royce!
Osmá generace čtyřdveřového hardtopu Cadillac Fleetwood Sixty Special z roku 1963.
|
Wheelsage.org
Prvním modelem sedmé generace vozů Cadillac série 62 byl ročník 1961. Na obrázku je Hardtop Sedan.
|
Wheelsage.org
Cadillac ročníku 1961 a 1962 (na obrázku) měl střešní sloupky A zahnuté ve tvaru bumerangu, od roku 1963 už měly vozy Cadillac tyto sloupky rovné.
|
Wheelsage.org
Dvoudveřový kabriolet Cadillac 62, ročník 1963.
|
Wheelsage.org
Kabriolet Cadillac 62 měl ploutve na zadních blatnících protažené až ke dveřím.
|
Wheelsage.org
Elegantní Cadillac 62 Hardtop Sedan měl rozvor náprav 3 289 mm a byl dlouhý 5 664 mm.
|
Wheelsage.org
Křidélka na zadních blatnících byla proti předchozí generaci o něco nižší.
|
Wheelsage.org
Cadillac 1963 měl novou „dvoupatrovou“ přední masku, sahající až pod dvojité světlomety a do boků.
|
Wheelsage.org
Hardtop Sedan ve verzi se šesti bočními okny. Pod světlomety byla umístěna malá kruhová parkovací světla.
|
beverlyhillscarclub.com
Dvoudveřový Cadillac Coupe de Ville se střechou potaženou vinylem.
|
Wikipedia
Vrcholem luxusu byl v modelovém roce 1963 čtyřmístný kabriolet Cadillac Eldorado Biarritz.
|
Hagerty
Karoserie kabrioletu Eldorado Biarritz se podobala modelu Sixty-Special a měla textilní stahovací střechu uloženou za zadními sedadly.
|
Favcars.com
V luxusním interiéru nechyběla kožená sedadla a dvoubarevná palubní deska. Rychloměr před volantem měl vodorovnou stupnici.
|
Classiccarliquidators.com
Luxusní limuzína Cadillac Fleetwood Seventy-Five z roku 1963 měla rozvor prodloužený na 3 805 mm a délku 6 180 mm.
|
Favcars.com
Cadillac Fleetwood 75 měl panoramatické přední okno a sloupky A se záporným sklonem. Dveře zasahovaly do střechy.
|
6364cadillac.ning.com
Menší zadní okno zajišťovalo intimitu cestujícím na zadních sedadlech.
|
Mecum
Sixty Special měl karoserii se stejným rozvorem a rozměry jako série 62.
|
Wheelsage.org
Boční lišty modelu Sixty Special se hned za podběhy předních kol stočily dolů a pokračovaly na prazích až k zádi.
|
Wheelsage.org
Cadillac Park Avenue byl verzí sedanu De Ville se zkrácenou zádí. Vešel se tak snadněji do garáží.
|
Wikipedia
V modelovém roce 1964 se Cadillac změnil jen nepatrně. Nová přední maska dostala šípovitý tvar a zmenšilo se zadní okno.
|
Puzzlefactory.com
Nová Mazda CX-80 oficiálně: Vlajková loď značky je prodloužená CX-60
Kolaps přenosové sítě? V Německu je k tomu i kvůli ekologii blízko
Nissan chce pevný elektrolyt a gigalití. Jde mu o peníze
Martin Vaculík a zadírání motorů 1.9 TDI: Jak zvrátit osud?
Nejprodávanější čínská auta v Evropě: Ofenzíva se zatím nekoná
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh