Celoroční vs. zimní pneumatiky: Tak jak to tedy je?

1/13
Přehled fotografií
Zavřít
  • Celoroční vs. zimní pneumatiky
    Celoroční vs. zimní pneumatiky| Zdroj: Svět motorů
  • Celoroční vs. zimní pneumatiky
    Celoroční vs. zimní pneumatiky| Zdroj: Svět motorů
  • Celoroční pneumatika
    Celoroční pneumatika| Zdroj: Svět motorů
  • Zimní pneumatika
    Zimní pneumatika| Zdroj: Svět motorů
  • Při brzdění z 50 km/h jede auto ještě po pětadvaceti metrech rychlostí 41 km/h.
    Při brzdění z 50 km/h jede auto ještě po pětadvaceti metrech rychlostí 41 km/h.| Zdroj: Svět motorů
  • Zimní guma zabrzdí o 2,7 m dříve než celoroční.
    Zimní guma zabrzdí o 2,7 m dříve než celoroční.| Zdroj: Svět motorů
  • Brzdná dráha z 50 km/h
    Brzdná dráha z 50 km/h| Zdroj: Svět motorů
  • Vyhýbací manévr v 65 km/h
    Vyhýbací manévr v 65 km/h| Zdroj: Svět motorů
  • Vyhýbací manévr v 65 km/h
    Vyhýbací manévr v 65 km/h| Zdroj: Svět motorů
  • Vyhýbací manévr v 65 km/h
    Vyhýbací manévr v 65 km/h| Zdroj: Svět motorů
  • Kluzká zatáčka ve 35 km/h
    Kluzká zatáčka ve 35 km/h| Zdroj: Svět motorů
  • Kluzká zatáčka ve 35 km/h
    Kluzká zatáčka ve 35 km/h| Zdroj: Svět motorů
  • Kluzká zatáčka ve 35 km/h
    Kluzká zatáčka ve 35 km/h| Zdroj: Svět motorů
Celoroční vs. zimní pneumatiky
Celoroční vs. zimní pneumatiky
Celoroční pneumatika
Zimní pneumatika
Při brzdění z 50 km/h jede auto ještě po pětadvaceti metrech rychlostí 41 km/h.
Zimní guma zabrzdí o 2,7 m dříve než celoroční.
Brzdná dráha z 50 km/h
Vyhýbací manévr v 65 km/h
Vyhýbací manévr v 65 km/h
Vyhýbací manévr v 65 km/h
Kluzká zatáčka ve 35 km/h
Kluzká zatáčka ve 35 km/h
Kluzká zatáčka ve 35 km/h