České závody do vrchu. Proč je tradice na rozcestí?
11
/
11
Prohlédnout znovu
České závody do vrchu. Proč je tradice na rozcestí?
KTM X-Bow v rukou Marka Rybníčka nemohlo ve Šternberku bodovat. Jezdec se s ním sveze v seriálu Maverick European Hill Climb.
|
Svět motorů
Petr Trnka byl na letošním Ecce Homo nejlepším Čechem v absolutním hodnocení evropského šampionátu
|
Svět motorů
Jeden ze starších závodníků Miloš Beneš vytvořil ve Šternberku český traťový rekord, ale v součtu časů skončil až druhý
|
Svět motorů
Dvojnásobný evropský šampion kategorie 1 Lukáš Vojáček na trati šternberského kopce
|
Svět motorů
Václav Janík doplatil na změnu předpisů FIA. Jeho vůz Norma na domácí trať nemohl, a tak svezl jen s touto lolou
|
Svět motorů
Závody do vrchu
|
Svět motorů
Aleš Gänsdorferem (vlevo)
|
Svět motorů
David Komárek
|
Svět motorů
David Komárek
|
Svět motorů
Josef Michl
|
Svět motorů
Tomáš Vavřinec patří k českým stálicím závodů do vrchu doma i v Evropě
|
Svět motorů
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu
Nová Mazda CX-80 oficiálně: Vlajková loď značky je prodloužená CX-60
Kolaps přenosové sítě? V Německu je k tomu i kvůli ekologii blízko
Nissan chce pevný elektrolyt a gigalití. Jde mu o peníze
Martin Vaculík a zadírání motorů 1.9 TDI: Jak zvrátit osud?