České závody do vrchu. Proč je tradice na rozcestí?
5
/
11
Prohlédnout znovu
České závody do vrchu. Proč je tradice na rozcestí?
KTM X-Bow v rukou Marka Rybníčka nemohlo ve Šternberku bodovat. Jezdec se s ním sveze v seriálu Maverick European Hill Climb.
|
Svět motorů
Petr Trnka byl na letošním Ecce Homo nejlepším Čechem v absolutním hodnocení evropského šampionátu
|
Svět motorů
Jeden ze starších závodníků Miloš Beneš vytvořil ve Šternberku český traťový rekord, ale v součtu časů skončil až druhý
|
Svět motorů
Dvojnásobný evropský šampion kategorie 1 Lukáš Vojáček na trati šternberského kopce
|
Svět motorů
Václav Janík doplatil na změnu předpisů FIA. Jeho vůz Norma na domácí trať nemohl, a tak svezl jen s touto lolou
|
Svět motorů
Závody do vrchu
|
Svět motorů
Aleš Gänsdorferem (vlevo)
|
Svět motorů
David Komárek
|
Svět motorů
David Komárek
|
Svět motorů
Josef Michl
|
Svět motorů
Tomáš Vavřinec patří k českým stálicím závodů do vrchu doma i v Evropě
|
Svět motorů
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?