České závody do vrchu. Proč je tradice na rozcestí?
10
/
11
Prohlédnout znovu
České závody do vrchu. Proč je tradice na rozcestí?
KTM X-Bow v rukou Marka Rybníčka nemohlo ve Šternberku bodovat. Jezdec se s ním sveze v seriálu Maverick European Hill Climb.
|
Svět motorů
Petr Trnka byl na letošním Ecce Homo nejlepším Čechem v absolutním hodnocení evropského šampionátu
|
Svět motorů
Jeden ze starších závodníků Miloš Beneš vytvořil ve Šternberku český traťový rekord, ale v součtu časů skončil až druhý
|
Svět motorů
Dvojnásobný evropský šampion kategorie 1 Lukáš Vojáček na trati šternberského kopce
|
Svět motorů
Václav Janík doplatil na změnu předpisů FIA. Jeho vůz Norma na domácí trať nemohl, a tak svezl jen s touto lolou
|
Svět motorů
Závody do vrchu
|
Svět motorů
Aleš Gänsdorferem (vlevo)
|
Svět motorů
David Komárek
|
Svět motorů
David Komárek
|
Svět motorů
Josef Michl
|
Svět motorů
Tomáš Vavřinec patří k českým stálicím závodů do vrchu doma i v Evropě
|
Svět motorů
Budoucnost elektro hypersportů je nahnutá. Miliardáři nemají zájem
Nový Volkswagen California osobně: Víc prostoru a prvotřídní čalounění
Pirelli začíná vyrábět nové pneumatiky pro Ferrari Enzo
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa