CF Moto Gladiator X625-A, X1000 a Z1000, kabiny DFK a pásy Camso: Aby mráz neštípal a vítr nešlehal

6/72
Přehled fotografií
Zavřít
  • CF Moto Gladiator Z1000 Sport
    CF Moto Gladiator Z1000 Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X625-A
    CF Moto Gladiator X625-A| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X625-A
    CF Moto Gladiator X625-A| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X625-A
    CF Moto Gladiator X625-A| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X625-A
    CF Moto Gladiator X625-A| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X625-A
    CF Moto Gladiator X625-A| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X625-A
    CF Moto Gladiator X625-A| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X625-A
    CF Moto Gladiator X625-A| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X625-A
    CF Moto Gladiator X625-A| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X625-A
    CF Moto Gladiator X625-A| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X625-A
    CF Moto Gladiator X625-A| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X625-A
    CF Moto Gladiator X625-A| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nová jednoválcová šestistovka si atraktivním designem nezadá s dražšími sourozenci. Samozřejmostí u CF Mota je osvětlení LED.
    Nová jednoválcová šestistovka si atraktivním designem nezadá s dražšími sourozenci. Samozřejmostí u CF Mota je osvětlení LED.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X625-A
    CF Moto Gladiator X625-A| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X625-A
    CF Moto Gladiator X625-A| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X625-A
    CF Moto Gladiator X625-A| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X625-A
    CF Moto Gladiator X625-A| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X625-A
    CF Moto Gladiator X625-A| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X625-A
    CF Moto Gladiator X625-A| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X625-A
    CF Moto Gladiator X625-A| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X625-A
    CF Moto Gladiator X625-A| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Lehčí, mrštnější a dostatečně silný jednoválec je ideální pro rekreační vyžití. Dozadu můžete nasadit třeba nosič snowboardů.
    Lehčí, mrštnější a dostatečně silný jednoválec je ideální pro rekreační vyžití. Dozadu můžete nasadit třeba nosič snowboardů.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X625-A
    CF Moto Gladiator X625-A| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X625-A
    CF Moto Gladiator X625-A| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na oranžové šestistovce jsme vyzkoušeli novinku Camso X4S s inovovaným rámem a vylepšeným uložením vodicích koleček. Stojí 119 400 Kč, mají menší servisní nároky a díky nižším odporům je lze použít v podstatě na všechny kubatury.
    Na oranžové šestistovce jsme vyzkoušeli novinku Camso X4S s inovovaným rámem a vylepšeným uložením vodicích koleček. Stojí 119 400 Kč, mají menší servisní nároky a díky nižším odporům je lze použít v podstatě na všechny kubatury.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X625-A
    CF Moto Gladiator X625-A| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X1000
    CF Moto Gladiator X1000| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X1000
    CF Moto Gladiator X1000| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Při práci využijete masívní točivý moment dvouválce, díky kterému pohodlně odtlačíte a odtáhnete, co je potřeba. Když pak litr odstrojíte, můžete se odměnit divokým dováděním na jakémkoli povrchu.
    Při práci využijete masívní točivý moment dvouválce, díky kterému pohodlně odtlačíte a odtáhnete, co je potřeba. Když pak litr odstrojíte, můžete se odměnit divokým dováděním na jakémkoli povrchu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X1000
    CF Moto Gladiator X1000| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X1000
    CF Moto Gladiator X1000| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Motor čtyřkolky dokáže udělat v malé kabině saunu, takže není potřeba topení. Dokonce jsme jezdili s vyhrnutými dveřmi, a i tak nám bylo na horách krásně teplo.
    Motor čtyřkolky dokáže udělat v malé kabině saunu, takže není potřeba topení. Dokonce jsme jezdili s vyhrnutými dveřmi, a i tak nám bylo na horách krásně teplo.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Součástí kabiny pro čtyřkolku je stěrač a vyhřívání pomocí sotva viditelných drátků ve skle
    Součástí kabiny pro čtyřkolku je stěrač a vyhřívání pomocí sotva viditelných drátků ve skle| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X1000
    CF Moto Gladiator X1000| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X1000
    CF Moto Gladiator X1000| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X1000
    CF Moto Gladiator X1000| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X1000
    CF Moto Gladiator X1000| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X1000
    CF Moto Gladiator X1000| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X1000
    CF Moto Gladiator X1000| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X1000
    CF Moto Gladiator X1000| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Úderník v plné zimní polní: CF Moto Gladiator X1000 s kabinou DFK, pásy Camso, radlicí a fi nišerem se stopařem běžkařských tras. Za čtyřkolku zapřáhnete také třeba posypový vozík nebo zametací kartáč s vlastním motorem.
    Úderník v plné zimní polní: CF Moto Gladiator X1000 s kabinou DFK, pásy Camso, radlicí a fi nišerem se stopařem běžkařských tras. Za čtyřkolku zapřáhnete také třeba posypový vozík nebo zametací kartáč s vlastním motorem.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X1000
    CF Moto Gladiator X1000| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X1000
    CF Moto Gladiator X1000| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X1000
    CF Moto Gladiator X1000| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X1000
    CF Moto Gladiator X1000| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X1000
    CF Moto Gladiator X1000| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X1000
    CF Moto Gladiator X1000| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Modrý litr obouvá starší pásy Camso T4S – robustní klasiku pro silné těžké čtyřkolky za necelých 120 000 Kč. Slabším strojům bývaly určené lehčí a užší R4S za devadesát tisíc.
    Modrý litr obouvá starší pásy Camso T4S – robustní klasiku pro silné těžké čtyřkolky za necelých 120 000 Kč. Slabším strojům bývaly určené lehčí a užší R4S za devadesát tisíc.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X1000
    CF Moto Gladiator X1000| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator X1000
    CF Moto Gladiator X1000| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator Z1000 Sport
    CF Moto Gladiator Z1000 Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator Z1000 Sport
    CF Moto Gladiator Z1000 Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kabina sice ubere sportovní bugině trochu bezprostřednosti, ale to teplo a závětří mají v silných mrazech hodně do sebe
    Kabina sice ubere sportovní bugině trochu bezprostřednosti, ale to teplo a závětří mají v silných mrazech hodně do sebe| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator Z1000 Sport
    CF Moto Gladiator Z1000 Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator Z1000 Sport
    CF Moto Gladiator Z1000 Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Stejně jako čtyřkolky mají i vozidla SSV variátor s redukcí, takže se o řazení nestaráte
    Stejně jako čtyřkolky mají i vozidla SSV variátor s redukcí, takže se o řazení nestaráte| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • U buginy nelze využít teplo z motoru, takže je součástí kabiny topení. Výrobce DFK pracuje na lepším ofukování čelního skla, aby se nemlžilo jako v našem prototypu.
    U buginy nelze využít teplo z motoru, takže je součástí kabiny topení. Výrobce DFK pracuje na lepším ofukování čelního skla, aby se nemlžilo jako v našem prototypu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator Z1000 Sport
    CF Moto Gladiator Z1000 Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator Z1000 Sport
    CF Moto Gladiator Z1000 Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Sportovní bugina Z1000 moc práce nezastane, zato je zdrojem nekončící zábavy v jakémkoli počasí a terénu. Litrový dvouválec má mamutí sílu, můžete létat po pláních nebo si užívat trial v technických pasážích.
    Sportovní bugina Z1000 moc práce nezastane, zato je zdrojem nekončící zábavy v jakémkoli počasí a terénu. Litrový dvouválec má mamutí sílu, můžete létat po pláních nebo si užívat trial v technických pasážích.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator Z1000 Sport
    CF Moto Gladiator Z1000 Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator Z1000 Sport
    CF Moto Gladiator Z1000 Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator Z1000 Sport
    CF Moto Gladiator Z1000 Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator Z1000 Sport
    CF Moto Gladiator Z1000 Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator Z1000 Sport
    CF Moto Gladiator Z1000 Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator Z1000 Sport
    CF Moto Gladiator Z1000 Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator Z1000 Sport
    CF Moto Gladiator Z1000 Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Bugina jezdí na pásech 4S1 pro užitková UTV a sportovní SSV. Jsou delší, robustnější a uzpůsobené vyšší hmotnosti stroje. Přijdou na 145 900 Kč.
    Bugina jezdí na pásech 4S1 pro užitková UTV a sportovní SSV. Jsou delší, robustnější a uzpůsobené vyšší hmotnosti stroje. Přijdou na 145 900 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator Z1000 Sport
    CF Moto Gladiator Z1000 Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator Z1000 Sport
    CF Moto Gladiator Z1000 Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CF Moto Gladiator Z1000 Sport
    CF Moto Gladiator Z1000 Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Čelní okno kabiny má větrací polohu, páky můžete snadno ovládat v rukavicích
    Čelní okno kabiny má větrací polohu, páky můžete snadno ovládat v rukavicích| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
CF Moto Gladiator X625-A
CF Moto Gladiator X625-A
CF Moto Gladiator X625-A
CF Moto Gladiator X625-A
CF Moto Gladiator X625-A
CF Moto Gladiator X625-A
CF Moto Gladiator X625-A
CF Moto Gladiator X625-A
CF Moto Gladiator X625-A
CF Moto Gladiator X625-A
CF Moto Gladiator X625-A
Nová jednoválcová šestistovka si atraktivním designem nezadá s dražšími sourozenci. Samozřejmostí u CF Mota je osvětlení LED.
CF Moto Gladiator X625-A
CF Moto Gladiator X625-A
CF Moto Gladiator X625-A
CF Moto Gladiator X625-A
CF Moto Gladiator X625-A
CF Moto Gladiator X625-A
CF Moto Gladiator X625-A
CF Moto Gladiator X625-A
Lehčí, mrštnější a dostatečně silný jednoválec je ideální pro rekreační vyžití. Dozadu můžete nasadit třeba nosič snowboardů.
CF Moto Gladiator X625-A
CF Moto Gladiator X625-A
Na oranžové šestistovce jsme vyzkoušeli novinku Camso X4S s inovovaným rámem a vylepšeným uložením vodicích koleček. Stojí 119 400 Kč, mají menší servisní nároky a díky nižším odporům je lze použít v podstatě na všechny kubatury.
CF Moto Gladiator X625-A
CF Moto Gladiator X1000
CF Moto Gladiator X1000
Při práci využijete masívní točivý moment dvouválce, díky kterému pohodlně odtlačíte a odtáhnete, co je potřeba. Když pak litr odstrojíte, můžete se odměnit divokým dováděním na jakémkoli povrchu.
CF Moto Gladiator X1000
CF Moto Gladiator X1000
Motor čtyřkolky dokáže udělat v malé kabině saunu, takže není potřeba topení. Dokonce jsme jezdili s vyhrnutými dveřmi, a i tak nám bylo na horách krásně teplo.
Součástí kabiny pro čtyřkolku je stěrač a vyhřívání pomocí sotva viditelných drátků ve skle
CF Moto Gladiator X1000
CF Moto Gladiator X1000
CF Moto Gladiator X1000
CF Moto Gladiator X1000
CF Moto Gladiator X1000
CF Moto Gladiator X1000
CF Moto Gladiator X1000
Úderník v plné zimní polní: CF Moto Gladiator X1000 s kabinou DFK, pásy Camso, radlicí a fi nišerem se stopařem běžkařských tras. Za čtyřkolku zapřáhnete také třeba posypový vozík nebo zametací kartáč s vlastním motorem.
CF Moto Gladiator X1000
CF Moto Gladiator X1000
CF Moto Gladiator X1000
CF Moto Gladiator X1000
CF Moto Gladiator X1000
CF Moto Gladiator X1000
Modrý litr obouvá starší pásy Camso T4S – robustní klasiku pro silné těžké čtyřkolky za necelých 120 000 Kč. Slabším strojům bývaly určené lehčí a užší R4S za devadesát tisíc.
CF Moto Gladiator X1000
CF Moto Gladiator X1000
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
Kabina sice ubere sportovní bugině trochu bezprostřednosti, ale to teplo a závětří mají v silných mrazech hodně do sebe
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
Stejně jako čtyřkolky mají i vozidla SSV variátor s redukcí, takže se o řazení nestaráte
U buginy nelze využít teplo z motoru, takže je součástí kabiny topení. Výrobce DFK pracuje na lepším ofukování čelního skla, aby se nemlžilo jako v našem prototypu.
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
Sportovní bugina Z1000 moc práce nezastane, zato je zdrojem nekončící zábavy v jakémkoli počasí a terénu. Litrový dvouválec má mamutí sílu, můžete létat po pláních nebo si užívat trial v technických pasážích.
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
Bugina jezdí na pásech 4S1 pro užitková UTV a sportovní SSV. Jsou delší, robustnější a uzpůsobené vyšší hmotnosti stroje. Přijdou na 145 900 Kč.
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
Čelní okno kabiny má větrací polohu, páky můžete snadno ovládat v rukavicích