Chevrolet Corvette C1 štěká, ale nekouše. Zkuste ho a už vám nikdy nedá spát
11
/
22
Prohlédnout znovu
Chevrolet Corvette C1 štěká, ale nekouše. Zkuste ho a už vám nikdy nedá spát
Chevrolet Corvette C1
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Vnitřní zpětné zrcátku na vrchu palubní desky je mnohem lepším řešením než pod čelním oknem. Nepřekáží ve výhledu a vidíte vše, co potřebujete.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Chevrolet Corvette C1
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Řidič má k dispozici celkem vzdušný prostor. Jediným omezením je místo pro nohy kvůli velkému věnci volantu.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Chevrolet Corvette C1
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Interiér je vzdušný. Nejvíce sem sedí pozice víkendového pohodáře s loktem z okna.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Chevrolet Corvette C1
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Pod rádiem a ovládáním ventilace najdete ještě analogové hodiny, typický prvek starých aut
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Červený a modrý pruh okolo loga na palubní desce jsou poznávacím znamením od ročníku 1960
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
I přes nevalné jízdní vlastnosti je C1 krásně zpracovaným autem s kvalitními materiály
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Chevrolet Corvette C1
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Facelift poznáte i podle počtu „zubů“ v přední masce, který se zmenšil ze 13 na 8
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Ceny Chevrolet Corvette C1 stále rostou. Nezahálejte.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Chevrolet Corvette C1
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Chevrolet Corvette C1
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Chevrolet Corvette C1
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Chevrolet Corvette C1
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Úchvatnou siluetu Corvette C1 nelze upřít. Všimněte si krásně zaobleného čelního okna.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Všech 233 koní reprodukují dvě výfukové koncovky. V celém spektru otáček je to zážitek.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Kryt sice nese označení motoru 350 Turbo-Fire, ale pod ním najdete původní agregát 289
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Tři roky po debutu si corvette prošla značnými změnami karoserie
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Chevrolet Corvette C1
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším