Chevrolet Corvette C1 štěká, ale nekouše. Zkuste ho a už vám nikdy nedá spát

23/22
Přehled fotografií
Zavřít
  • Chevrolet Corvette C1
    Chevrolet Corvette C1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Vnitřní zpětné zrcátku na vrchu palubní desky je mnohem lepším řešením než pod čelním oknem. Nepřekáží ve výhledu a vidíte vše, co potřebujete.
    Vnitřní zpětné zrcátku na vrchu palubní desky je mnohem lepším řešením než pod čelním oknem. Nepřekáží ve výhledu a vidíte vše, co potřebujete.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Chevrolet Corvette C1
    Chevrolet Corvette C1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Řidič má k dispozici celkem vzdušný prostor. Jediným omezením je místo pro nohy kvůli velkému věnci volantu.
    Řidič má k dispozici celkem vzdušný prostor. Jediným omezením je místo pro nohy kvůli velkému věnci volantu.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Chevrolet Corvette C1
    Chevrolet Corvette C1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Interiér je vzdušný. Nejvíce sem sedí pozice víkendového pohodáře s loktem z okna.
    Interiér je vzdušný. Nejvíce sem sedí pozice víkendového pohodáře s loktem z okna.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Chevrolet Corvette C1
    Chevrolet Corvette C1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Pod rádiem a ovládáním ventilace najdete ještě analogové hodiny, typický prvek starých aut
    Pod rádiem a ovládáním ventilace najdete ještě analogové hodiny, typický prvek starých aut| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Červený a modrý pruh okolo loga na palubní desce jsou poznávacím znamením od ročníku 1960
    Červený a modrý pruh okolo loga na palubní desce jsou poznávacím znamením od ročníku 1960| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • I přes nevalné jízdní vlastnosti je C1 krásně zpracovaným autem s kvalitními materiály
    I přes nevalné jízdní vlastnosti je C1 krásně zpracovaným autem s kvalitními materiály| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Chevrolet Corvette C1
    Chevrolet Corvette C1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Facelift poznáte i podle počtu „zubů“ v přední masce, který se zmenšil ze 13 na 8
    Facelift poznáte i podle počtu „zubů“ v přední masce, který se zmenšil ze 13 na 8| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Ceny Chevrolet Corvette C1 stále rostou. Nezahálejte.
    Ceny Chevrolet Corvette C1 stále rostou. Nezahálejte.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Chevrolet Corvette C1
    Chevrolet Corvette C1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Chevrolet Corvette C1
    Chevrolet Corvette C1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Chevrolet Corvette C1
    Chevrolet Corvette C1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Chevrolet Corvette C1
    Chevrolet Corvette C1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Úchvatnou siluetu Corvette C1 nelze upřít. Všimněte si krásně zaobleného čelního okna.
    Úchvatnou siluetu Corvette C1 nelze upřít. Všimněte si krásně zaobleného čelního okna.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Všech 233 koní reprodukují dvě výfukové koncovky. V celém spektru otáček je to zážitek.
    Všech 233 koní reprodukují dvě výfukové koncovky. V celém spektru otáček je to zážitek.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Kryt sice nese označení motoru 350 Turbo-Fire, ale pod ním najdete původní agregát 289
    Kryt sice nese označení motoru 350 Turbo-Fire, ale pod ním najdete původní agregát 289| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Tři roky po debutu si corvette prošla značnými změnami karoserie
    Tři roky po debutu si corvette prošla značnými změnami karoserie| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Chevrolet Corvette C1
    Chevrolet Corvette C1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Chevrolet Corvette C1
Vnitřní zpětné zrcátku na vrchu palubní desky je mnohem lepším řešením než pod čelním oknem. Nepřekáží ve výhledu a vidíte vše, co potřebujete.
Chevrolet Corvette C1
Řidič má k dispozici celkem vzdušný prostor. Jediným omezením je místo pro nohy kvůli velkému věnci volantu.
Chevrolet Corvette C1
Interiér je vzdušný. Nejvíce sem sedí pozice víkendového pohodáře s loktem z okna.
Chevrolet Corvette C1
Pod rádiem a ovládáním ventilace najdete ještě analogové hodiny, typický prvek starých aut
Červený a modrý pruh okolo loga na palubní desce jsou poznávacím znamením od ročníku 1960
I přes nevalné jízdní vlastnosti je C1 krásně zpracovaným autem s kvalitními materiály
Chevrolet Corvette C1
Facelift poznáte i podle počtu „zubů“ v přední masce, který se zmenšil ze 13 na 8
Ceny Chevrolet Corvette C1 stále rostou. Nezahálejte.
Chevrolet Corvette C1
Chevrolet Corvette C1
Chevrolet Corvette C1
Chevrolet Corvette C1
Úchvatnou siluetu Corvette C1 nelze upřít. Všimněte si krásně zaobleného čelního okna.
Všech 233 koní reprodukují dvě výfukové koncovky. V celém spektru otáček je to zážitek.
Kryt sice nese označení motoru 350 Turbo-Fire, ale pod ním najdete původní agregát 289
Tři roky po debutu si corvette prošla značnými změnami karoserie
Chevrolet Corvette C1