Chevrolet Deluxe (1940–1952): Auto, které se dobře prodávalo před válkou i po válce

21/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Novinkou modelového roku 1950 bylo dvoudveřové kupé Bel Air s velkým trojdílným zadním oknem.
    Novinkou modelového roku 1950 bylo dvoudveřové kupé Bel Air s velkým trojdílným zadním oknem.| Zdroj: Karel Haas
  • Dvoudveřový kabriolet Chevrolet Special Deluxe z roku 1940.
    Dvoudveřový kabriolet Chevrolet Special Deluxe z roku 1940.| Zdroj: Wheelsage.org
  • První Chevrolety Deluxe z roku 1940 měly ještě stupačky a světlomety posazené shora na blatnících.
    První Chevrolety Deluxe z roku 1940 měly ještě stupačky a světlomety posazené shora na blatnících.| Zdroj: cults3d.com
  • V modelovém roce 1941 už měly Chevrolety Deluxe světlomety plně zapuštěné do předních blatníků a užší stupačky byly částečně zakryté dveřmi.
    V modelovém roce 1941 už měly Chevrolety Deluxe světlomety plně zapuštěné do předních blatníků a užší stupačky byly částečně zakryté dveřmi.| Zdroj: classicautomall.com
  • Větrací otvory na bocích kapoty měly silnější orámování a také maska chladiče měla širší rám.
    Větrací otvory na bocích kapoty měly silnější orámování a také maska chladiče měla širší rám.| Zdroj: classicautomall.com
  • Poválečné modely vycházely z předválečných, měly ale prodloužené blatníky, lakované rámečky světlometů a novou, modernější masku chladiče.
    Poválečné modely vycházely z předválečných, měly ale prodloužené blatníky, lakované rámečky světlometů a novou, modernější masku chladiče.| Zdroj: classiccars.com
  • Chevrolet Fleetmaster Deluxe Sport Sedan z roku 1947 s novou maskou chladiče.
    Chevrolet Fleetmaster Deluxe Sport Sedan z roku 1947 s novou maskou chladiče.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Ještě větší dávku chromu měly modely 1948 se třemi vodorovnými lištami na blatnících.
    Ještě větší dávku chromu měly modely 1948 se třemi vodorovnými lištami na blatnících.| Zdroj: historics.co.uk
  • Kabriolet Chevrolet Deluxe ročník 1949 měl zaoblené přední okno s tenkou středovou příčkou.
    Kabriolet Chevrolet Deluxe ročník 1949 měl zaoblené přední okno s tenkou středovou příčkou.| Zdroj: Mecum
  • Často si zákazníci nechali na Chevrolety Deluxe namontovat sluneční clony nad předním oknem, které bránily zrcadlení palubní desky v okně.
    Často si zákazníci nechali na Chevrolety Deluxe namontovat sluneční clony nad předním oknem, které bránily zrcadlení palubní desky v okně.| Zdroj: RM Sotheby´s
  • Na lavicová sedadla vpředu a vzadu se vešlo šest cestujících.
    Na lavicová sedadla vpředu a vzadu se vešlo šest cestujících.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Zadní kola Chevroletů Deluxe poháněl řadový šestiválec s objemem 3,6 litru, rozvodem OHV a nejvyšším výkonem 84 k (62 kW).
    Zadní kola Chevroletů Deluxe poháněl řadový šestiválec s objemem 3,6 litru, rozvodem OHV a nejvyšším výkonem 84 k (62 kW).| Zdroj: Wheelsage.org
  • Sedan Chevrolet Deluxe 1949 se „zubatou“ přední maskou.
    Sedan Chevrolet Deluxe 1949 se „zubatou“ přední maskou.| Zdroj: barnfinds.com
  • Pěkně restaurovaný Chevrolet Deluxe z roku 1949 se představil návštěvníkům srazu veteránů Legengy 2015 v pražských Bohnicích.
    Pěkně restaurovaný Chevrolet Deluxe z roku 1949 se představil návštěvníkům srazu veteránů Legengy 2015 v pražských Bohnicích.| Zdroj: Karel Haas
  • Všechny ručkové přístroje byly sdruženy do kruhové „kapličky“ před dvouramenným volantem.
    Všechny ručkové přístroje byly sdruženy do kruhové „kapličky“ před dvouramenným volantem.| Zdroj: allamericanclassiccars.blogspot.com
  • Modely Chevrolet Deluxe 1950 přišly o zuby v přední masce.
    Modely Chevrolet Deluxe 1950 přišly o zuby v přední masce.| Zdroj: sunnysideclassics.com
  • V roce 1951 se parkovací světla přemístila v přední masce do spodních rohů a změnil se tvar lišt na bocích.
    V roce 1951 se parkovací světla přemístila v přední masce do spodních rohů a změnil se tvar lišt na bocích.| Zdroj: futureclassicsnj.com
  • Kombi Chevrolet Styleline Deluxe z roku 1951 mělo kolem bočních oken a na zádi imitaci dřeva.
    Kombi Chevrolet Styleline Deluxe z roku 1951 mělo kolem bočních oken a na zádi imitaci dřeva.| Zdroj: Wikipedia
  • Poslední modelový rok 1952 přinesl návrat „zubů“ do masky chladiče, zvětšení parkovacích světel a tónovaná skla.
    Poslední modelový rok 1952 přinesl návrat „zubů“ do masky chladiče, zvětšení parkovacích světel a tónovaná skla.| Zdroj: Mecum
  • Sedan Chevrolet Deluxe Styleline z roku 1952 nešetřil na bocích chromem.
    Sedan Chevrolet Deluxe Styleline z roku 1952 nešetřil na bocích chromem.| Zdroj: favcars.com
Novinkou modelového roku 1950 bylo dvoudveřové kupé Bel Air s velkým trojdílným zadním oknem.
Dvoudveřový kabriolet Chevrolet Special Deluxe z roku 1940.
První Chevrolety Deluxe z roku 1940 měly ještě stupačky a světlomety posazené shora na blatnících.
V modelovém roce 1941 už měly Chevrolety Deluxe světlomety plně zapuštěné do předních blatníků a užší stupačky byly částečně zakryté dveřmi.
Větrací otvory na bocích kapoty měly silnější orámování a také maska chladiče měla širší rám.
Poválečné modely vycházely z předválečných, měly ale prodloužené blatníky, lakované rámečky světlometů a novou, modernější masku chladiče.
Chevrolet Fleetmaster Deluxe Sport Sedan z roku 1947 s novou maskou chladiče.
Ještě větší dávku chromu měly modely 1948 se třemi vodorovnými lištami na blatnících.
Kabriolet Chevrolet Deluxe ročník 1949 měl zaoblené přední okno s tenkou středovou příčkou.
Často si zákazníci nechali na Chevrolety Deluxe namontovat sluneční clony nad předním oknem, které bránily zrcadlení palubní desky v okně.
Na lavicová sedadla vpředu a vzadu se vešlo šest cestujících.
Zadní kola Chevroletů Deluxe poháněl řadový šestiválec s objemem 3,6 litru, rozvodem OHV a nejvyšším výkonem 84 k (62 kW).
Sedan Chevrolet Deluxe 1949 se „zubatou“ přední maskou.
Pěkně restaurovaný Chevrolet Deluxe z roku 1949 se představil návštěvníkům srazu veteránů Legengy 2015 v pražských Bohnicích.
Všechny ručkové přístroje byly sdruženy do kruhové „kapličky“ před dvouramenným volantem.
Modely Chevrolet Deluxe 1950 přišly o zuby v přední masce.
V roce 1951 se parkovací světla přemístila v přední masce do spodních rohů a změnil se tvar lišt na bocích.
Kombi Chevrolet Styleline Deluxe z roku 1951 mělo kolem bočních oken a na zádi imitaci dřeva.
Poslední modelový rok 1952 přinesl návrat „zubů“ do masky chladiče, zvětšení parkovacích světel a tónovaná skla.
Sedan Chevrolet Deluxe Styleline z roku 1952 nešetřil na bocích chromem.