Chevrolet Impala: Jak se americká vlajková loď objevila v roce 1960 v Praze
20
/
25
Prohlédnout znovu
Chevrolet Impala: Jak se americká vlajková loď objevila v roce 1960 v Praze
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Zleva teploměr, rychloměr do 120 mil za hodinu a stav oleje
|
Jindra Lasík
Palubní deska s krásnými budíky a volant s velkým průměrem
|
Jindra Lasík
Vpředu se pohodlně usadily tři osoby, a to i díky dvoumetrové šířce
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Pohodlná třímístná zadní lavice hýčkala cestující i při tempu 216 km/h
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Sladění červené s bílou téměř 5,5 m dlouhému Chevroletu Impala opravdu sluší
|
Jindra Lasík
Trojice kulatých zadních světel připomíná duch raket anebo stíhaček
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Pod kapotou se ukrývá na americké poměry malý motor - „jen“ šestiválec 3,8 litru
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Typický znak Chevroletu najdeme na chromovaném chladiči
|
Jindra Lasík
Vlaječky na boku vozu
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Kontaktní bod pro lepší orientaci řidiče
|
Jindra Lasík
Bez dvojice světlometů by amerika nebyla amerikou
|
Jindra Lasík
Mercedes-Benz G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali
Tohle se u nás naštěstí nestane: Šílená jízda BMW M4 skončila, jak musela
Hledáte práci v IT? Máme nabídku hned pro 16 profesí