Chevrolet Impala: Jak se americká vlajková loď objevila v roce 1960 v Praze
5
/
25
Prohlédnout znovu
Chevrolet Impala: Jak se americká vlajková loď objevila v roce 1960 v Praze
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Zleva teploměr, rychloměr do 120 mil za hodinu a stav oleje
|
Jindra Lasík
Palubní deska s krásnými budíky a volant s velkým průměrem
|
Jindra Lasík
Vpředu se pohodlně usadily tři osoby, a to i díky dvoumetrové šířce
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Pohodlná třímístná zadní lavice hýčkala cestující i při tempu 216 km/h
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Sladění červené s bílou téměř 5,5 m dlouhému Chevroletu Impala opravdu sluší
|
Jindra Lasík
Trojice kulatých zadních světel připomíná duch raket anebo stíhaček
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Pod kapotou se ukrývá na americké poměry malý motor - „jen“ šestiválec 3,8 litru
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Typický znak Chevroletu najdeme na chromovaném chladiči
|
Jindra Lasík
Vlaječky na boku vozu
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Kontaktní bod pro lepší orientaci řidiče
|
Jindra Lasík
Bez dvojice světlometů by amerika nebyla amerikou
|
Jindra Lasík
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?