Chevrolet Impala: Jak se americká vlajková loď objevila v roce 1960 v Praze
7
/
25
Prohlédnout znovu
Chevrolet Impala: Jak se americká vlajková loď objevila v roce 1960 v Praze
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Zleva teploměr, rychloměr do 120 mil za hodinu a stav oleje
|
Jindra Lasík
Palubní deska s krásnými budíky a volant s velkým průměrem
|
Jindra Lasík
Vpředu se pohodlně usadily tři osoby, a to i díky dvoumetrové šířce
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Pohodlná třímístná zadní lavice hýčkala cestující i při tempu 216 km/h
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Sladění červené s bílou téměř 5,5 m dlouhému Chevroletu Impala opravdu sluší
|
Jindra Lasík
Trojice kulatých zadních světel připomíná duch raket anebo stíhaček
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Pod kapotou se ukrývá na americké poměry malý motor - „jen“ šestiválec 3,8 litru
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Typický znak Chevroletu najdeme na chromovaném chladiči
|
Jindra Lasík
Vlaječky na boku vozu
|
Jindra Lasík
Chevrolet Impala
|
Jindra Lasík
Kontaktní bod pro lepší orientaci řidiče
|
Jindra Lasík
Bez dvojice světlometů by amerika nebyla amerikou
|
Jindra Lasík
Land Rover chystá špičkový Defender Octa, má být nejlepší za každých podmínek
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre