Chrysler Airflow přinesl aerodynamiku do světa amerických aut. Oslavil 90 let

8/25
Přehled fotografií
Zavřít
  • Chrysler Airflow Sedan (1934)
    Chrysler Airflow Sedan (1934)| Zdroj: Chrysler
  • Chrysler Airflow Sedan (1934)
    Chrysler Airflow Sedan (1934)| Zdroj: Chrysler
  • Chrysler Airflow Sedan (1934)
    Chrysler Airflow Sedan (1934)| Zdroj: Chrysler
  • Chrysler Airflow Sedan (1934)
    Chrysler Airflow Sedan (1934)| Zdroj: Chrysler
  • Chrysler Airflow Sedan (1934)
    Chrysler Airflow Sedan (1934)| Zdroj: Chrysler
  • Chrysler Airflow Sedan (1934)
    Chrysler Airflow Sedan (1934)| Zdroj: Chrysler
  • Chrysler Airflow Sedan (1934)
    Chrysler Airflow Sedan (1934)| Zdroj: Chrysler
  • Chrysler Airflow Sedan (1934)
    Chrysler Airflow Sedan (1934)| Zdroj: Chrysler
  • Chrysler Airflow Sedan (1934)
    Chrysler Airflow Sedan (1934)| Zdroj: Chrysler
  • Chrysler Airflow Sedan (1934)
    Chrysler Airflow Sedan (1934)| Zdroj: Chrysler
  • Chrysler Airflow Sedan (1934)
    Chrysler Airflow Sedan (1934)| Zdroj: Chrysler
  • Chrysler Airflow Sedan (1934)
    Chrysler Airflow Sedan (1934)| Zdroj: Chrysler
  • Chrysler Airflow Sedan (1934)
    Chrysler Airflow Sedan (1934)| Zdroj: Chrysler
  • Chrysler Airflow Sedan (1934)
    Chrysler Airflow Sedan (1934)| Zdroj: Chrysler
  • Chrysler Airflow Sedan (1934)
    Chrysler Airflow Sedan (1934)| Zdroj: Chrysler
  • Chrysler Airflow Sedan (1934)
    Chrysler Airflow Sedan (1934)| Zdroj: Chrysler
  • Chrysler Airflow Sedan (1934)
    Chrysler Airflow Sedan (1934)| Zdroj: Chrysler
  • Chrysler Airflow Sedan (1934)
    Chrysler Airflow Sedan (1934)| Zdroj: Chrysler
  • Chrysler Airflow Sedan (1934)
    Chrysler Airflow Sedan (1934)| Zdroj: Chrysler
  • Chrysler Airflow Sedan (1934)
    Chrysler Airflow Sedan (1934)| Zdroj: Chrysler
  • Chrysler Airflow Sedan (1934)
    Chrysler Airflow Sedan (1934)| Zdroj: Chrysler
  • Chrysler Airflow Sedan (1934)
    Chrysler Airflow Sedan (1934)| Zdroj: Chrysler
  • Airflow měl rám se dvěma podélnými nosníky, ale karoserie byla z ocelového plechu na trubkové konstrukci bez tehdy obvyklého dřevěného rámu.
    Airflow měl rám se dvěma podélnými nosníky, ale karoserie byla z ocelového plechu na trubkové konstrukci bez tehdy obvyklého dřevěného rámu.| Zdroj: Chrysler
  • Airflow měl motor posunutý dopředu nad přední nápravu, takže měl krátkou kapotu motoru zvedanou spolu s maskou chladiče.
    Airflow měl motor posunutý dopředu nad přední nápravu, takže měl krátkou kapotu motoru zvedanou spolu s maskou chladiče.| Zdroj: Chrysler
  • Chrysler Airflow Sedan (1934)
    Chrysler Airflow Sedan (1934)| Zdroj: Chrysler
Chrysler Airflow Sedan (1934)
Chrysler Airflow Sedan (1934)
Chrysler Airflow Sedan (1934)
Chrysler Airflow Sedan (1934)
Chrysler Airflow Sedan (1934)
Chrysler Airflow Sedan (1934)
Chrysler Airflow Sedan (1934)
Chrysler Airflow Sedan (1934)
Chrysler Airflow Sedan (1934)
Chrysler Airflow Sedan (1934)
Chrysler Airflow Sedan (1934)
Chrysler Airflow Sedan (1934)
Chrysler Airflow Sedan (1934)
Chrysler Airflow Sedan (1934)
Chrysler Airflow Sedan (1934)
Chrysler Airflow Sedan (1934)
Chrysler Airflow Sedan (1934)
Chrysler Airflow Sedan (1934)
Chrysler Airflow Sedan (1934)
Chrysler Airflow Sedan (1934)
Chrysler Airflow Sedan (1934)
Chrysler Airflow Sedan (1934)
Airflow měl rám se dvěma podélnými nosníky, ale karoserie byla z ocelového plechu na trubkové konstrukci bez tehdy obvyklého dřevěného rámu.
Airflow měl motor posunutý dopředu nad přední nápravu, takže měl krátkou kapotu motoru zvedanou spolu s maskou chladiče.
Chrysler Airflow Sedan (1934)