Chystají se drakonické poplatky na stará auta: Kterých modelů se bude týkat?

14/16
Zavřít
  • Chystají se drakonické poplatky na stará auta: Kterých modelů se bude týkat?
    Chystají se drakonické poplatky na stará auta: Kterých modelů se bude týkat?| Zdroj: acz
  • Autobazar
    Autobazar| Zdroj: acz
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: acz
  • Když u benzinu nehrají emise, je to poznat i uživatelsky – cuká v tahu a výfuk je silně cítit. Katalyzátory také nestojí moc, takže většina uživatelů udržuje benzinová auta v dobrém stavu.
    Když u benzinu nehrají emise, je to poznat i uživatelsky – cuká v tahu a výfuk je silně cítit. Katalyzátory také nestojí moc, takže většina uživatelů udržuje benzinová auta v dobrém stavu.| Zdroj: acz
  • Větší problém představují diesely, které dokážou ve špatném špatném stavu dál jezdit.
    Větší problém představují diesely, které dokážou ve špatném špatném stavu dál jezdit.| Zdroj: acz
  • Po našich silnicích jezdí tisíce starších dieselů s poškozenými nebo vymontovanými filtry.
    Po našich silnicích jezdí tisíce starších dieselů s poškozenými nebo vymontovanými filtry.| Zdroj: acz
  • Po našich silnicích jezdí tisíce starších dieselů s poškozenými nebo vymontovanými fi ltry.
    Po našich silnicích jezdí tisíce starších dieselů s poškozenými nebo vymontovanými fi ltry.| Zdroj: acz
  • To je mnohem horší než oxidy dusíku, kvůli kterým se bouří německé zelené iniciativy.
    To je mnohem horší než oxidy dusíku, kvůli kterým se bouří německé zelené iniciativy.| Zdroj: acz
  • Ke špatnému stavu vozidel přispívá i kultura levných garážových oprav.
    Ke špatnému stavu vozidel přispívá i kultura levných garážových oprav.| Zdroj: acz
  • Staré diesely často kouří kvůli zanesenému ventilu EGR. Podvody ve zkušebnách ale k opravě za 5000 Kč nikoho nemotivují. Přitom by oprava byla ekologičtější než odvézt celé auto do šrotu.
    Staré diesely často kouří kvůli zanesenému ventilu EGR. Podvody ve zkušebnách ale k opravě za 5000 Kč nikoho nemotivují. Přitom by oprava byla ekologičtější než odvézt celé auto do šrotu.| Zdroj: acz
  • Někteří motoristé odmítají utrácet za kvalitní servis a raději ničí ovzduší všem.
    Někteří motoristé odmítají utrácet za kvalitní servis a raději ničí ovzduší všem.| Zdroj: acz
  • Někteří motoristé odmítají utrácet za kvalitní servis a raději ničí ovzduší všem.
    Někteří motoristé odmítají utrácet za kvalitní servis a raději ničí ovzduší všem.| Zdroj: acz
  • Staré diesely často kouří kvůli zanesenému ventilu EGR. Podvody ve zkušebnách ale k opravě za 5000 Kč nikoho nemotivují. Přitom by oprava byla ekologičtější než odvézt celé auto do šrotu.
    Staré diesely často kouří kvůli zanesenému ventilu EGR. Podvody ve zkušebnách ale k opravě za 5000 Kč nikoho nemotivují. Přitom by oprava byla ekologičtější než odvézt celé auto do šrotu.| Zdroj: acz
  • Škoda 105
    Škoda 105| Zdroj: acz
  • Volkswagen Passat
    Volkswagen Passat| Zdroj: acz
  • Vrakoviště
    Vrakoviště| Zdroj: acz
Chystají se drakonické poplatky na stará auta: Kterých modelů se bude týkat?
Autobazar
Škoda Felicia
Když u benzinu nehrají emise, je to poznat i uživatelsky – cuká v tahu a výfuk je silně cítit. Katalyzátory také nestojí moc, takže většina uživatelů udržuje benzinová auta v dobrém stavu.
Větší problém představují diesely, které dokážou ve špatném špatném stavu dál jezdit.
Po našich silnicích jezdí tisíce starších dieselů s poškozenými nebo vymontovanými filtry.
Po našich silnicích jezdí tisíce starších dieselů s poškozenými nebo vymontovanými fi ltry.
To je mnohem horší než oxidy dusíku, kvůli kterým se bouří německé zelené iniciativy.
Ke špatnému stavu vozidel přispívá i kultura levných garážových oprav.
Staré diesely často kouří kvůli zanesenému ventilu EGR. Podvody ve zkušebnách ale k opravě za 5000 Kč nikoho nemotivují. Přitom by oprava byla ekologičtější než odvézt celé auto do šrotu.
Někteří motoristé odmítají utrácet za kvalitní servis a raději ničí ovzduší všem.
Někteří motoristé odmítají utrácet za kvalitní servis a raději ničí ovzduší všem.
Staré diesely často kouří kvůli zanesenému ventilu EGR. Podvody ve zkušebnách ale k opravě za 5000 Kč nikoho nemotivují. Přitom by oprava byla ekologičtější než odvézt celé auto do šrotu.
Škoda 105
Volkswagen Passat
Vrakoviště