Dílenské zvedáky se jen málokdy zakládají pod prahy. Místa pro jejich založení v návodu k obsluze nenajdete – je to součást placených servisních dat.|
Zdroj: Svět motorů
Dílenské zvedáky se jen málokdy zakládají pod prahy. Místa pro jejich založení v návodu k obsluze nenajdete – je to součást placených servisních dat.|
Zdroj: Svět motorů
Že máte moment v paži? Tak proč zkušené mechaniky neuvidíte bez momentového klíče?|
Zdroj: Svět motorů
Utahovací momenty se mezi jednotlivými auty hodně liší – rámcově od 95 do 160 Nm. Vedoucí servisu Radek Toman ukazuje nástěnku, na které to jeho mechanici snadno najdou.|
Zdroj: Svět motorů
Pokud šroub nejde zatočit lehce, je nutné jej vyměnit a závit v náboji opravit|
Zdroj: Svět motorů
Výměna kol|
Zdroj: Svět motorů
Výměna kol|
Zdroj: Svět motorů
Velký pneuservis BestDrive ve Stodůlkách skladuje zákazníkům 2500 sad kol. Kapacitu má už skoro naplněnou.|
Zdroj: Svět motorů
Jak na výměnu kol|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Zvedací body|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Zvedací body|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Zajištění vozidla|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Prkýnko, ale ne ledajaké|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Rázový utahovák 20V z Lidlu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Šrouby hlavně ne na zem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dosedací plochy čisté, ne mastné|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dosedací plochy čisté, ne mastné|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Čistěte náboje|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Šrouby zatočte prvních pár závitů ručně|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Můžete si to ulehčit, ale opatrně|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dotáhněte momenťákem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dotáhněte momenťákem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek