Čím jezdily ikony pražských S? Návrat do devadesátek
1
/
13
Přehled fotografií
Zavřít
Stříbrný Opel Calibra Horst Siegl dobře zná. Slávista Vladimír Šmicer začínal se škodovkou
|
Zdroj: Sport/Pavel Mazáč
Fotbalové devadesátky
|
Zdroj: iSport
Karel Poborský po EURO 1996 v Anglii zůstal a poznal jízdu vlevo
|
Zdroj: Sport/Jaroslav Legner
Oranžové lamborghini bylo jedním z miláčků reprezentanta Martina Jiránka
|
Zdroj: Sport/Michal Beránek
„Měl jsem asi patnáct nebo dvacet aut. Byl jsem mladý a chtěl si splnit sen,“ vzpomíná Martin Jiránek.
|
Zdroj: Sport/Michal Beránek
Na výkonné koně pod kapotou si vždy potrpěl Milan Baroš
|
Zdroj: Sport/Pavel Mazáč
Do vozového parku Milana Baroše patřily i značky Mercedes či Ferrari
|
Zdroj: Sport/Pavel Mazáč
Nejen vozový park mohli ze začátku červenobílí Letenským závidět...
|
Zdroj: Sport/Pavel Mazáč
Rivalové a zároveň parťáci – to jsou hvězdy pražských velkoklubů
|
Zdroj: Sport/Pavel Mazáč
Obě legendy pražských „S“ byly svědkem divokých příhod v pražských ulicích
|
Zdroj: Sport/Pavel Mazáč
„Do aut jsem blázen,“ říká o sobě vyhlášený fotbalový rebel Tomáš Řepka.
|
Zdroj: Sport/Barbora Reichová
Za drahé vozy Tomáš Řepka utratil desítky milionů korun
|
Zdroj: Sport/Barbora Reichová
„Bomber“ Tomáš Skuhravý luxusní vozy miloval – a taky s nimi nezřídka boural
|
Zdroj: Sport/Pavel Mazáč
Zavřít