Čínský trh v dubnu: Téměř 50 % aut spoléhá na elektřinu

1/120
Přehled fotografií
Zavřít
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • BYD Sealion 7 Excellence
    BYD Sealion 7 Excellence| Zdroj: Honza Altner/BYD
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Interiér mají všechna Nia téměř totožný. Je minimalistický, ale ne přehnaně, má velmi dobré zpracování a materiály a působí prémiově. Rozhodně oceňujeme, že se nio nezbavilo přístrojového štítu, průhledový displej ovšem neumí.
    Interiér mají všechna Nia téměř totožný. Je minimalistický, ale ne přehnaně, má velmi dobré zpracování a materiály a působí prémiově. Rozhodně oceňujeme, že se nio nezbavilo přístrojového štítu, průhledový displej ovšem neumí.| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Tento kulatý dispej na palubní desce je zosobněním hlasové asistentky Nomi. Při reakci na řidiče se na něj celá kulička otočí, tvář reaguje a umí i pokývat „hlavou“. Má ale i animace na jiné činnosti včetně přehrávání hudby. V autě je za příplatek 15 000 Kč.
    Tento kulatý dispej na palubní desce je zosobněním hlasové asistentky Nomi. Při reakci na řidiče se na něj celá kulička otočí, tvář reaguje a umí i pokývat „hlavou“. Má ale i animace na jiné činnosti včetně přehrávání hudby. V autě je za příplatek 15 000 Kč.| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Komfort sedaček je velmi dobrý vepředu i vzadu a místa až nadbytek. Přední sedačky lze sklopit do téměř vodorovné polohy, kdy se vyklopí i spodní část, a dá se takto i spát.
    Komfort sedaček je velmi dobrý vepředu i vzadu a místa až nadbytek. Přední sedačky lze sklopit do téměř vodorovné polohy, kdy se vyklopí i spodní část, a dá se takto i spát.| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Všechny čtyři sedačky mohou být vyhřívané, odvětrávané a s masáží, smůlu má jen pátý cestující.
    Všechny čtyři sedačky mohou být vyhřívané, odvětrávané a s masáží, smůlu má jen pátý cestující.| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Malý displej k nastavení komfortních funkcí mají i pasažéři vzadu, ovládat odsud mohou i audio, ale také třeba nastavit polohu sedačky spolujezdce.
    Malý displej k nastavení komfortních funkcí mají i pasažéři vzadu, ovládat odsud mohou i audio, ale také třeba nastavit polohu sedačky spolujezdce.| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Kufr je s 579 litry podprůměrný, další prostor se ukrývá pod podlážkou vozu. Po sklopení opěradel vznikne rovina, kempování auto podporuje. Na rozdíl od ET5 nemá EL6 přední kufr.
    Kufr je s 579 litry podprůměrný, další prostor se ukrývá pod podlážkou vozu. Po sklopení opěradel vznikne rovina, kempování auto podporuje. Na rozdíl od ET5 nemá EL6 přední kufr.| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio EL6
    Nio EL6| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Jaecoo J8
    Jaecoo J8| Zdroj: Jaecoo
  • Luxeed S7
    Luxeed S7| Zdroj: auto.cz/Michal Dokoupil
  • Luxeed S7
    Luxeed S7| Zdroj: auto.cz/Michal Dokoupil
  • Luxeed S7
    Luxeed S7| Zdroj: auto.cz/Michal Dokoupil
  • Luxeed S7
    Luxeed S7| Zdroj: auto.cz/Michal Dokoupil
  • Luxeed S7
    Luxeed S7| Zdroj: auto.cz/Michal Dokoupil
  • Luxeed S7
    Luxeed S7| Zdroj: auto.cz/Michal Dokoupil
  • Luxeed S7
    Luxeed S7| Zdroj: auto.cz/Michal Dokoupil
  • Luxeed S7
    Luxeed S7| Zdroj: auto.cz/Michal Dokoupil
  • Luxeed S7
    Luxeed S7| Zdroj: auto.cz/Michal Dokoupil
  • Luxeed S7
    Luxeed S7| Zdroj: auto.cz/Michal Dokoupil
Nio EL6
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
BYD Sealion 7 Excellence
Nio EL6
Nio EL6
Interiér mají všechna Nia téměř totožný. Je minimalistický, ale ne přehnaně, má velmi dobré zpracování a materiály a působí prémiově. Rozhodně oceňujeme, že se nio nezbavilo přístrojového štítu, průhledový displej ovšem neumí.
Nio EL6
Nio EL6
Nio EL6
Nio EL6
Nio EL6
Nio EL6
Tento kulatý dispej na palubní desce je zosobněním hlasové asistentky Nomi. Při reakci na řidiče se na něj celá kulička otočí, tvář reaguje a umí i pokývat „hlavou“. Má ale i animace na jiné činnosti včetně přehrávání hudby. V autě je za příplatek 15 000 Kč.
Nio EL6
Nio EL6
Nio EL6
Komfort sedaček je velmi dobrý vepředu i vzadu a místa až nadbytek. Přední sedačky lze sklopit do téměř vodorovné polohy, kdy se vyklopí i spodní část, a dá se takto i spát.
Všechny čtyři sedačky mohou být vyhřívané, odvětrávané a s masáží, smůlu má jen pátý cestující.
Nio EL6
Nio EL6
Nio EL6
Malý displej k nastavení komfortních funkcí mají i pasažéři vzadu, ovládat odsud mohou i audio, ale také třeba nastavit polohu sedačky spolujezdce.
Nio EL6
Nio EL6
Nio EL6
Nio EL6
Nio EL6
Nio EL6
Nio EL6
Nio EL6
Nio EL6
Kufr je s 579 litry podprůměrný, další prostor se ukrývá pod podlážkou vozu. Po sklopení opěradel vznikne rovina, kempování auto podporuje. Na rozdíl od ET5 nemá EL6 přední kufr.
Nio EL6
Nio EL6
Nio EL6
Nio EL6
Nio EL6
Nio EL6
Nio EL6
Nio EL6
Nio EL6
Nio EL6
Nio EL6
Nio EL6
Nio EL6
Nio EL6
Nio EL6
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Jaecoo J8
Luxeed S7
Luxeed S7
Luxeed S7
Luxeed S7
Luxeed S7
Luxeed S7
Luxeed S7
Luxeed S7
Luxeed S7
Luxeed S7