Pokud jde o formu prodeje, Linda Jacksonová nevěří, že se obchod s auty plně překlopí do digitálního světa. Dealeři budou mít stále své místo. On-line prodej chce ale Peugeot zavést v celé Evropě.|
Zdroj: Auto Tip
Málokterá osobnost ve vedení automobilek je při prezentacích nebo osobním setkání tak podmanivá jako Linda Jacksonová. Skoro by se dalo říci, že by se z fleku mohla živit jako herečka.|
Zdroj: Auto Tip
Modelové řady 3008 a 5008 dostaly 48voltové hybridní ústrojí, které o patnáct procent snížilo spotřebu 1,2litrového benzinového motoru o výkonu 100 kilowattů.|
Zdroj: Peugeot
Tým Peugeot Sport, který založil Jean Todt, je znám řadou ikonických vozů: 205 T16, 405 T16, 206 WRC, 306 Maxi a 905, 908, 208 T16 Pikes Peak, 2008 DKR, 3008 DKR nebo 208 WRX. Aktuální nářadím je vytrvalostní prototyp Peugeot 9X8.|
Zdroj: Peugeot
Elektrická varianta e-2008 má nyní dojezd 406 kilometrů, čímž překonala svého předchůdce o více než 60 kilometrů. Zároveň se zvýšil výkon na 115 kW.|
Zdroj: Peugeot
Kokpit studie Inception. Základem pracoviště řidiče jsou technologické moduly spolupracující s umělou inteligencí. Jmenují se STLA Brain, STLA SmartCockpit a STLA Autodrive. Obdélníkovému volantu se říká Hypersquere a minimálně tvarem bude inspirovat volanty příštích peugeotů.|
Zdroj: Peugeot
Koncept Inception představený na začátku roku: 100kWh baterie znamená dojezd okolo 800 km. Energii na 150 km načerpáte za pět minut. O pohon všech kol se starají dva elektromotory o celkovém výkonu 500 kW.|
Zdroj: Peugeot
V červnu dorazí faceliftovaný model 508. Novinka se bude lišit výraznější maskou chladiče přecházející v nárazník a nově navrženými světlomety. Paletu motorů doplní plug-in hybrid o 132 kW. Vrchol 508 PSE nabídne 265 kilowatů a pohon všech kol.|
Zdroj: Peugeot
Výrobu elektromotorů si bere na starosti Emotors, společný podnik Nidec Leroy-Some a Stellantisu. Jádro produkce tvoří 48V motor s výkonem 6-30 kW, 400V jednotka s rozsahem 60 až 120 kW a 400V motor poskytující 60 až 250 kW.|
Zdroj: Emotors
Citroën e-Jumpy Hydrogen, Opel Vivaro-e Hydrogen a Peugeot Expert-e Hydrogen. Užitkové modely tvoří asi pětinu odbytu Peugeotu v Evropě.|
Zdroj: Peugeot
STLA|
Zdroj: Peugeot
Do vznětových motorů již značka neinvestuje. Místo toho nasypala třicet miliard eur do elektromobility, Cílem je mít v roce 2025 u všech modelů alespoň jednu elektrifikovanou verzi a od roku 2030 prodávat v Evropě pouze elektromobily.|
Zdroj: Peugeot