Čínských značek se nebojím! Ale musíme je brát vážně, říká šéfka Peugeotu Linda Jackson

4/13
Přehled fotografií
Zavřít
  • Linda Jacksonová
    Linda Jacksonová| Zdroj: Auto Tip
  • Pokud jde o formu prodeje, Linda Jacksonová nevěří, že se obchod s auty plně překlopí do digitálního světa. Dealeři budou mít stále své místo. On-line prodej chce ale Peugeot zavést v celé Evropě.
    Pokud jde o formu prodeje, Linda Jacksonová nevěří, že se obchod s auty plně překlopí do digitálního světa. Dealeři budou mít stále své místo. On-line prodej chce ale Peugeot zavést v celé Evropě.| Zdroj: Auto Tip
  • Málokterá osobnost ve vedení automobilek je při prezentacích nebo osobním setkání tak podmanivá jako Linda Jacksonová. Skoro by se dalo říci, že by se z fleku mohla živit jako herečka.
    Málokterá osobnost ve vedení automobilek je při prezentacích nebo osobním setkání tak podmanivá jako Linda Jacksonová. Skoro by se dalo říci, že by se z fleku mohla živit jako herečka.| Zdroj: Auto Tip
  • Modelové řady 3008 a 5008 dostaly 48voltové hybridní ústrojí, které o patnáct procent snížilo spotřebu 1,2litrového benzinového motoru o výkonu 100 kilowattů.
    Modelové řady 3008 a 5008 dostaly 48voltové hybridní ústrojí, které o patnáct procent snížilo spotřebu 1,2litrového benzinového motoru o výkonu 100 kilowattů.| Zdroj: Peugeot
  • Tým Peugeot Sport, který založil Jean Todt, je znám řadou ikonických vozů: 205 T16, 405 T16, 206 WRC, 306 Maxi a 905, 908, 208 T16 Pikes Peak, 2008 DKR, 3008 DKR nebo 208 WRX. Aktuální nářadím je vytrvalostní prototyp Peugeot 9X8.
    Tým Peugeot Sport, který založil Jean Todt, je znám řadou ikonických vozů: 205 T16, 405 T16, 206 WRC, 306 Maxi a 905, 908, 208 T16 Pikes Peak, 2008 DKR, 3008 DKR nebo 208 WRX. Aktuální nářadím je vytrvalostní prototyp Peugeot 9X8.| Zdroj: Peugeot
  • Elektrická varianta e-2008 má nyní dojezd 406 kilometrů, čímž překonala svého předchůdce o více než 60 kilometrů. Zároveň se zvýšil výkon na 115 kW.
    Elektrická varianta e-2008 má nyní dojezd 406 kilometrů, čímž překonala svého předchůdce o více než 60 kilometrů. Zároveň se zvýšil výkon na 115 kW.| Zdroj: Peugeot
  • Kokpit studie Inception. Základem pracoviště řidiče jsou technologické moduly spolupracující s umělou inteligencí. Jmenují se STLA Brain, STLA SmartCockpit a STLA Autodrive. Obdélníkovému volantu se říká Hypersquere a minimálně tvarem bude inspirovat volanty příštích peugeotů.
    Kokpit studie Inception. Základem pracoviště řidiče jsou technologické moduly spolupracující s umělou inteligencí. Jmenují se STLA Brain, STLA SmartCockpit a STLA Autodrive. Obdélníkovému volantu se říká Hypersquere a minimálně tvarem bude inspirovat volanty příštích peugeotů.| Zdroj: Peugeot
  • Koncept Inception představený na začátku roku: 100kWh baterie znamená dojezd okolo 800 km. Energii na 150 km načerpáte za pět minut. O pohon všech kol se starají dva elektromotory o celkovém výkonu 500 kW.
    Koncept Inception představený na začátku roku: 100kWh baterie znamená dojezd okolo 800 km. Energii na 150 km načerpáte za pět minut. O pohon všech kol se starají dva elektromotory o celkovém výkonu 500 kW.| Zdroj: Peugeot
  • V červnu dorazí faceliftovaný model 508. Novinka se bude lišit výraznější maskou chladiče přecházející v nárazník a nově navrženými světlomety. Paletu motorů doplní plug-in hybrid o 132 kW. Vrchol 508 PSE nabídne 265 kilowatů a pohon všech kol.
    V červnu dorazí faceliftovaný model 508. Novinka se bude lišit výraznější maskou chladiče přecházející v nárazník a nově navrženými světlomety. Paletu motorů doplní plug-in hybrid o 132 kW. Vrchol 508 PSE nabídne 265 kilowatů a pohon všech kol.| Zdroj: Peugeot
  • Výrobu elektromotorů si bere na starosti Emotors, společný podnik Nidec Leroy-Some a Stellantisu. Jádro produkce tvoří 48V motor s výkonem 6-30 kW, 400V jednotka s rozsahem 60 až 120 kW a 400V motor poskytující 60 až 250 kW.
    Výrobu elektromotorů si bere na starosti Emotors, společný podnik Nidec Leroy-Some a Stellantisu. Jádro produkce tvoří 48V motor s výkonem 6-30 kW, 400V jednotka s rozsahem 60 až 120 kW a 400V motor poskytující 60 až 250 kW.| Zdroj: Emotors
  • Citroën e-Jumpy Hydrogen, Opel Vivaro-e Hydrogen a Peugeot Expert-e Hydrogen. Užitkové modely tvoří asi pětinu odbytu Peugeotu v Evropě.
    Citroën e-Jumpy Hydrogen, Opel Vivaro-e Hydrogen a Peugeot Expert-e Hydrogen. Užitkové modely tvoří asi pětinu odbytu Peugeotu v Evropě.| Zdroj: Peugeot
  • STLA
    STLA| Zdroj: Peugeot
  • Do vznětových motorů již značka neinvestuje. Místo toho nasypala třicet miliard eur do elektromobility, Cílem je mít v roce 2025 u všech modelů alespoň jednu elektrifikovanou verzi a od roku 2030 prodávat v Evropě pouze elektromobily.
    Do vznětových motorů již značka neinvestuje. Místo toho nasypala třicet miliard eur do elektromobility, Cílem je mít v roce 2025 u všech modelů alespoň jednu elektrifikovanou verzi a od roku 2030 prodávat v Evropě pouze elektromobily.| Zdroj: Peugeot
Linda Jacksonová
Pokud jde o formu prodeje, Linda Jacksonová nevěří, že se obchod s auty plně překlopí do digitálního světa. Dealeři budou mít stále své místo. On-line prodej chce ale Peugeot zavést v celé Evropě.
Málokterá osobnost ve vedení automobilek je při prezentacích nebo osobním setkání tak podmanivá jako Linda Jacksonová. Skoro by se dalo říci, že by se z fleku mohla živit jako herečka.
Modelové řady 3008 a 5008 dostaly 48voltové hybridní ústrojí, které o patnáct procent snížilo spotřebu 1,2litrového benzinového motoru o výkonu 100 kilowattů.
Tým Peugeot Sport, který založil Jean Todt, je znám řadou ikonických vozů: 205 T16, 405 T16, 206 WRC, 306 Maxi a 905, 908, 208 T16 Pikes Peak, 2008 DKR, 3008 DKR nebo 208 WRX. Aktuální nářadím je vytrvalostní prototyp Peugeot 9X8.
Elektrická varianta e-2008 má nyní dojezd 406 kilometrů, čímž překonala svého předchůdce o více než 60 kilometrů. Zároveň se zvýšil výkon na 115 kW.
Kokpit studie Inception. Základem pracoviště řidiče jsou technologické moduly spolupracující s umělou inteligencí. Jmenují se STLA Brain, STLA SmartCockpit a STLA Autodrive. Obdélníkovému volantu se říká Hypersquere a minimálně tvarem bude inspirovat volanty příštích peugeotů.
Koncept Inception představený na začátku roku: 100kWh baterie znamená dojezd okolo 800 km. Energii na 150 km načerpáte za pět minut. O pohon všech kol se starají dva elektromotory o celkovém výkonu 500 kW.
V červnu dorazí faceliftovaný model 508. Novinka se bude lišit výraznější maskou chladiče přecházející v nárazník a nově navrženými světlomety. Paletu motorů doplní plug-in hybrid o 132 kW. Vrchol 508 PSE nabídne 265 kilowatů a pohon všech kol.
Výrobu elektromotorů si bere na starosti Emotors, společný podnik Nidec Leroy-Some a Stellantisu. Jádro produkce tvoří 48V motor s výkonem 6-30 kW, 400V jednotka s rozsahem 60 až 120 kW a 400V motor poskytující 60 až 250 kW.
Citroën e-Jumpy Hydrogen, Opel Vivaro-e Hydrogen a Peugeot Expert-e Hydrogen. Užitkové modely tvoří asi pětinu odbytu Peugeotu v Evropě.
STLA
Do vznětových motorů již značka neinvestuje. Místo toho nasypala třicet miliard eur do elektromobility, Cílem je mít v roce 2025 u všech modelů alespoň jednu elektrifikovanou verzi a od roku 2030 prodávat v Evropě pouze elektromobily.