Citroën Jumper Kombi Plus 3.0 HDI: Pohodlná střela

2/15
Přehled fotografií
Zavřít
  • Citroën Jumper Kombi Plus 3.0 HDI: Pohodlná střela
    Citroën Jumper Kombi Plus 3.0 HDI: Pohodlná střela| Zdroj: acz
  • Citroën Jumper
    Citroën Jumper| Zdroj: acz
  • Přístrojová deska nepotřebovala zásadní omlazení
    Přístrojová deska nepotřebovala zásadní omlazení| Zdroj: acz
  • Vysoko umístěný velký displej byl velmi dobře viditelný
    Vysoko umístěný velký displej byl velmi dobře viditelný| Zdroj: acz
  • Citroën Jumper
    Citroën Jumper| Zdroj: acz
  • Přístup k samostatným křeslům s loketními opěrkami ve třetí řadě byl dobrý
    Přístup k samostatným křeslům s loketními opěrkami ve třetí řadě byl dobrý| Zdroj: acz
  • Výklopné sedadlo drželo na plynových vzpěrách
    Výklopné sedadlo drželo na plynových vzpěrách| Zdroj: acz
  • Citroën Jumper
    Citroën Jumper| Zdroj: acz
  • Nezávislé topení je v zimě skvělá věc, ale tepla od motoru jsme měli v kabině dost
    Nezávislé topení je v zimě skvělá věc, ale tepla od motoru jsme měli v kabině dost| Zdroj: acz
  • Citroën Jumper
    Citroën Jumper| Zdroj: acz
  • Citroën Jumper
    Citroën Jumper| Zdroj: acz
  • Citroën Jumper
    Citroën Jumper| Zdroj: acz
  • Kompletně prosklený minibus v černém lakování vypadal velmi elegantně
    Kompletně prosklený minibus v černém lakování vypadal velmi elegantně| Zdroj: acz
  • Za třetí řadou sedaček se nacházel kubický metr pro zavazadla. Delší verze L2 přidává 0,8 m3
    Za třetí řadou sedaček se nacházel kubický metr pro zavazadla. Delší verze L2 přidává 0,8 m3| Zdroj: acz
  • Třílitrový motor vřele doporučujeme těm, kteří jezdí dál než tzv. kolem komína. Na dálnici potěší silou a dlouhým stálým převodem.
    Třílitrový motor vřele doporučujeme těm, kteří jezdí dál než tzv. kolem komína. Na dálnici potěší silou a dlouhým stálým převodem.| Zdroj: acz
Citroën Jumper Kombi Plus 3.0 HDI: Pohodlná střela
Citroën Jumper
Přístrojová deska nepotřebovala zásadní omlazení
Vysoko umístěný velký displej byl velmi dobře viditelný
Citroën Jumper
Přístup k samostatným křeslům s loketními opěrkami ve třetí řadě byl dobrý
Výklopné sedadlo drželo na plynových vzpěrách
Citroën Jumper
Nezávislé topení je v zimě skvělá věc, ale tepla od motoru jsme měli v kabině dost
Citroën Jumper
Citroën Jumper
Citroën Jumper
Kompletně prosklený minibus v černém lakování vypadal velmi elegantně
Za třetí řadou sedaček se nacházel kubický metr pro zavazadla. Delší verze L2 přidává 0,8 m3
Třílitrový motor vřele doporučujeme těm, kteří jezdí dál než tzv. kolem komína. Na dálnici potěší silou a dlouhým stálým převodem.