Citroën Saxo (1996 až 2003): Pokrevní bratr Peugeotu 106
2
/
20
Prohlédnout znovu
Citroën Saxo (1996 až 2003): Pokrevní bratr Peugeotu 106
V září 1999 prošlo Saxo modernizací, která se dotkla především přídě s většími a účinnějšími světlomety a výraznější maskou chladiče s větším emblémem značky.
|
Citroën
Povedené tvary karoserie Citroënu Saxo navrhl italský designer Donato Coco. Dal mu jednoduché elegantní tvary s velkými okny a dopředu se svažující přídí.
|
Citroën
Obdélníkové světlomety byly spojeny s předními směrovkami a masku mezi nimi tvořily dvě úzké štěrbiny se znakem Citroënu uprostřed.
|
Citroën
Zadní víko se vyklápělo nahoru společně se zadním oknem, u kterého nechyběl stěrač.
|
Citroën
Citroën Saxo 1.5D poháněl vznětový čtyřválec s objemem 1527 cm3 a výkonem 57 k (42 kW).
|
Citroën
Sportovní model Citroën Saxo VTS poháněl osmiventilový čtyřválec s objemem 1361 cm3 a výkonem 75 k (55 kW).
|
Citroën
Saxo VTS s pohotovostní hmotností 935 kg dosahoval rychlost 175 km/h a ke zrychlení na stovku mu stačilo 12,8 s.
|
Citroën
Pětidveřový hatchback Citroën Saxo měl plastové nárazníky a plastové lišty na bocích. Za příplatek mohl mít střešní okno.
|
Citroën
Saxo se vyrábělo na předměstí Paříže v Aulnay-sous-Bois a v portugalském Mangualde (pětidveřové modely).
|
Citroën
Citroën Saxo Électrique s pohonem stejnosměrným elektromotorem s výkonem 27 k (20 kW) a rekuperací.
|
Citroën
Baterie s napětím 120 V a nabíjecí kapacitou 100 Ah byly umístěny v motorovém prostoru a na podlaze.
|
Wikipedia
Interiér Citroënu Saxo VTS ve dvoubarevném provedení New Morning.
|
Citroën
Modernizovaný Citroën Saxo z limitované edice BIC.
|
Wheelsage.org
Faceliftované provedení mělo upravené koncové svítilny s bílými směrovými blikači.
|
Wheelsage.org
Třídveřový Citroën Saxo Exclusive měl nárazníky i boční lišty v barvě karoserie.
|
Citroën
Edice Exclusive v pětidveřovém provedení.
|
Citroën
Pětidveřový Citroën Saxo GPL z roku 1999.
|
Wheelsage.org
Třídveřový Citroën Saxo VTS těsně před modernizací měl ještě staré světlomety a přechodný tvar masky chladiče.
|
Citroën
Citroën Saxo VTS z roku 1999 po modernizaci.
|
Citroën
Citroën Saxo Forte z roku 2000 měl silnější nárazníky a střešní okno.
|
Citroën
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Může MPV z Číny nahradit milovaný VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!
Alfa Romeo už přemýšlí nad nástupcem 33 Stradale. Ve vývoji pomůžou opět i zákazníci
Tvůrce off-roadů Rezvani uvádí poctu závodnímu Porsche 935. Chce vyrobit 50 kusů
Nové Maserati GranCabrio Folgore: Má 830 koní a zvládne 290 km/h!
TEST Hyundai Kona 1.6 T-GDI 4x4 – Alternativa se sportovním šmrncem