Citroën Saxo (1996 až 2003): Pokrevní bratr Peugeotu 106
7
/
20
Prohlédnout znovu
Citroën Saxo (1996 až 2003): Pokrevní bratr Peugeotu 106
V září 1999 prošlo Saxo modernizací, která se dotkla především přídě s většími a účinnějšími světlomety a výraznější maskou chladiče s větším emblémem značky.
|
Citroën
Povedené tvary karoserie Citroënu Saxo navrhl italský designer Donato Coco. Dal mu jednoduché elegantní tvary s velkými okny a dopředu se svažující přídí.
|
Citroën
Obdélníkové světlomety byly spojeny s předními směrovkami a masku mezi nimi tvořily dvě úzké štěrbiny se znakem Citroënu uprostřed.
|
Citroën
Zadní víko se vyklápělo nahoru společně se zadním oknem, u kterého nechyběl stěrač.
|
Citroën
Citroën Saxo 1.5D poháněl vznětový čtyřválec s objemem 1527 cm3 a výkonem 57 k (42 kW).
|
Citroën
Sportovní model Citroën Saxo VTS poháněl osmiventilový čtyřválec s objemem 1361 cm3 a výkonem 75 k (55 kW).
|
Citroën
Saxo VTS s pohotovostní hmotností 935 kg dosahoval rychlost 175 km/h a ke zrychlení na stovku mu stačilo 12,8 s.
|
Citroën
Pětidveřový hatchback Citroën Saxo měl plastové nárazníky a plastové lišty na bocích. Za příplatek mohl mít střešní okno.
|
Citroën
Saxo se vyrábělo na předměstí Paříže v Aulnay-sous-Bois a v portugalském Mangualde (pětidveřové modely).
|
Citroën
Citroën Saxo Électrique s pohonem stejnosměrným elektromotorem s výkonem 27 k (20 kW) a rekuperací.
|
Citroën
Baterie s napětím 120 V a nabíjecí kapacitou 100 Ah byly umístěny v motorovém prostoru a na podlaze.
|
Wikipedia
Interiér Citroënu Saxo VTS ve dvoubarevném provedení New Morning.
|
Citroën
Modernizovaný Citroën Saxo z limitované edice BIC.
|
Wheelsage.org
Faceliftované provedení mělo upravené koncové svítilny s bílými směrovými blikači.
|
Wheelsage.org
Třídveřový Citroën Saxo Exclusive měl nárazníky i boční lišty v barvě karoserie.
|
Citroën
Edice Exclusive v pětidveřovém provedení.
|
Citroën
Pětidveřový Citroën Saxo GPL z roku 1999.
|
Wheelsage.org
Třídveřový Citroën Saxo VTS těsně před modernizací měl ještě staré světlomety a přechodný tvar masky chladiče.
|
Citroën
Citroën Saxo VTS z roku 1999 po modernizaci.
|
Citroën
Citroën Saxo Forte z roku 2000 měl silnější nárazníky a střešní okno.
|
Citroën
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid