Citroën Xantia Activa V6 a Citroën BX GTi 16|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Xantia nahradila v roce 1992 model BX. Nakonec se ale oba modely vyráběly souběžně až do roku 1994.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Na snímku jsou obě auta v nižší poloze světlé výšky. Poklesu karoserie u xantie brání systém SC/MAC. Ten BX nemělo.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën Xantia Activa V6 a Citroën BX GTi 16|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën BX GTi 16|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Palubní deska BX po modernizaci. Volant je skvělý, přístrojový štít bohatě vybavený. Před spolujezdcem jsou dvě schránky.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
BX GTi 16V dostalo tato skvělá přední sedadla. Jejich semišové čalounění mohlo být za příplatek nahrazeno koženým.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën BX GTi 16|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Elektrické ovládání skel předních dveří. Tlačítko pro řidičovo bylo zdvojené. Pro impulzní ovládání, kdy sklo sjede dolů na jedno zmáčknutí a v krocích.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën BX GTi 16|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën BX GTi 16|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën BX GTi 16|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën BX GTi 16|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën BX GTi 16|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën BX GTi 16|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën BX GTi 16|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën BX GTi 16|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Točivý 16ventilový čtyřválec BX|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën BX GTi 16|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën BX GTi 16|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën BX GTi 16|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën BX GTi 16|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën BX GTi 16|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën BX GTi 16|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Ostré BX mělo standardně 14palcová kola s pneumatikami 195/60. V prvovýrobě je dodával Michelin a byly typu MXV.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën BX GTi 16|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën BX GTi 16|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën BX GTi 16|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Kabina xantie vyniká jednoduchými tvary. Klimatizace byla po celou dobu pouze poloautomatická. Všimněte si madla před spolujezdcem.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën Xantia Activa V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën Xantia Activa V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën Xantia Activa V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën Xantia Activa V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën Xantia Activa V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Ovládání sedadel vyzkoušené xantie bylo kompletně elektrické. Existovala také verze, kdy se elektricky ovládly pouze výška a sklon sedáku.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën Xantia Activa V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Přední okna se ovládají na dveřích, tlačítka pro zadní našla své místo na středové konzole|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën Xantia Activa V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën Xantia Activa V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën Xantia Activa V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën Xantia Activa V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën Xantia Activa V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën Xantia Activa V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën Xantia Activa V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Úžasně hebký a tichý šestiválec Xantie. I ten se ale nechá skvěle vytáčet.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën Xantia Activa V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën Xantia Activa V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën Xantia Activa V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën Xantia Activa V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën Xantia Activa V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Activa jezdila na 15aplcových kolech s pneumatikami Michelin Pilot SX o rozměru 205/60|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën Xantia Activa V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën Xantia Activa V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën Xantia Activa V6|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera