Cizetu V16T si pořád můžete objednat. Jako novou!

15/19
Zavřít
  • Cizetu V16T si pořád můžete objednat. Jako novou!
    Cizetu V16T si pořád můžete objednat. Jako novou!| Zdroj: acz
  • Interiér prototypu Cizeta-Moroder V16T (1988).
    Interiér prototypu Cizeta-Moroder V16T (1988).| Zdroj: acz
  • Cizeta-Moroder V16T byla skutečně originální, o čemž svědčí i dvě dvojice předních výklopných světlometů.
    Cizeta-Moroder V16T byla skutečně originální, o čemž svědčí i dvě dvojice předních výklopných světlometů.| Zdroj: acz
  • Do projektu Cizeta vložil kapitál i známý hitmaker Giorgio Moroder. Bílý prototyp vlastní dodnes.
    Do projektu Cizeta vložil kapitál i známý hitmaker Giorgio Moroder. Bílý prototyp vlastní dodnes.| Zdroj: acz
  • V16T byla poháněna napříč umístěným šestnáctiválcem. Víko motoru se vyklápělo směrem dozadu.
    V16T byla poháněna napříč umístěným šestnáctiválcem. Víko motoru se vyklápělo směrem dozadu.| Zdroj: acz
  • Prototyp ze Ženevy 1988 se stal údajně prvním šestnáctiválcovým supersportem světa. Design byl dílem slavného Marcella Gandiniho, jen záď vytvořil zakladatel firmy Claudio Zampolli.
    Prototyp ze Ženevy 1988 se stal údajně prvním šestnáctiválcovým supersportem světa. Design byl dílem slavného Marcella Gandiniho, jen záď vytvořil zakladatel firmy Claudio Zampolli.| Zdroj: acz
  • Interiér "produkční verze" z roku 1991. Moroder projekt opustil, takže jeho jméno z názvu zmizelo.
    Interiér "produkční verze" z roku 1991. Moroder projekt opustil, takže jeho jméno z názvu zmizelo.| Zdroj: acz
  • Od prototypu se vnitřní prostor odlišoval nejen barevným provedením.
    Od prototypu se vnitřní prostor odlišoval nejen barevným provedením.| Zdroj: acz
  • Produkční Cizeta V16T.
    Produkční Cizeta V16T.| Zdroj: acz
  • Některé vozy měly vstup vzduchu podobný prototypu, jiné disponovaly vodorovnými žebry.
    Některé vozy měly vstup vzduchu podobný prototypu, jiné disponovaly vodorovnými žebry.| Zdroj: acz
  • Takto měl vypadat nástupce Lamborghini Countach. Po převzetí Chryslerem se však Diablo vydalo jinou cestou - a Marcello Gandini též.
    Takto měl vypadat nástupce Lamborghini Countach. Po převzetí Chryslerem se však Diablo vydalo jinou cestou - a Marcello Gandini též.| Zdroj: acz
  • Cizeta V16T se vyráběla v Itálii v letech 1991-1995.
    Cizeta V16T se vyráběla v Itálii v letech 1991-1995.| Zdroj: acz
  • V Modeně vznikla sedmička aut, o sériovou výrobu se tedy nejednalo. Nejméně dvě si koupil brunejský sultán.
    V Modeně vznikla sedmička aut, o sériovou výrobu se tedy nejednalo. Nejméně dvě si koupil brunejský sultán.| Zdroj: acz
  • Produkční Cizeta V16T se od prototypu lišila mimo jiné i blikači protaženými do boků.
    Produkční Cizeta V16T se od prototypu lišila mimo jiné i blikači protaženými do boků.| Zdroj: acz
  • Cizeta V16T se vyráběla v letech 1991-1995. Poté původní Zampolliho firma zkrachovala. Dvě kupé se podařilo postavit za mořem ještě v roce 1999.
    Cizeta V16T se vyráběla v letech 1991-1995. Poté původní Zampolliho firma zkrachovala. Dvě kupé se podařilo postavit za mořem ještě v roce 1999.| Zdroj: acz
  • Srdce vzniklo spojením dvou motorů V8.
    Srdce vzniklo spojením dvou motorů V8.| Zdroj: acz
  • Interiér spyderu z roku 2003, který byl vyroben už v USA. Zůstal jediný...
    Interiér spyderu z roku 2003, který byl vyroben už v USA. Zůstal jediný...| Zdroj: acz
  • Cizeta V6T v otevřeném provedení Fenice TTJ Spyder.
    Cizeta V6T v otevřeném provedení Fenice TTJ Spyder.| Zdroj: acz
  • Cizetu šlo koupit ještě v roce 2006, pokud měl někdo zájem. Nikdo takový se však nenašel. Ceklem tedy existuje 11 aut této značky.
    Cizetu šlo koupit ještě v roce 2006, pokud měl někdo zájem. Nikdo takový se však nenašel. Ceklem tedy existuje 11 aut této značky.| Zdroj: acz
Cizetu V16T si pořád můžete objednat. Jako novou!
Interiér prototypu Cizeta-Moroder V16T (1988).
Cizeta-Moroder V16T byla skutečně originální, o čemž svědčí i dvě dvojice předních výklopných světlometů.
Do projektu Cizeta vložil kapitál i známý hitmaker Giorgio Moroder. Bílý prototyp vlastní dodnes.
V16T byla poháněna napříč umístěným šestnáctiválcem. Víko motoru se vyklápělo směrem dozadu.
Prototyp ze Ženevy 1988 se stal údajně prvním šestnáctiválcovým supersportem světa. Design byl dílem slavného Marcella Gandiniho, jen záď vytvořil zakladatel firmy Claudio Zampolli.
Interiér "produkční verze" z roku 1991. Moroder projekt opustil, takže jeho jméno z názvu zmizelo.
Od prototypu se vnitřní prostor odlišoval nejen barevným provedením.
Produkční Cizeta V16T.
Některé vozy měly vstup vzduchu podobný prototypu, jiné disponovaly vodorovnými žebry.
Takto měl vypadat nástupce Lamborghini Countach. Po převzetí Chryslerem se však Diablo vydalo jinou cestou - a Marcello Gandini též.
Cizeta V16T se vyráběla v Itálii v letech 1991-1995.
V Modeně vznikla sedmička aut, o sériovou výrobu se tedy nejednalo. Nejméně dvě si koupil brunejský sultán.
Produkční Cizeta V16T se od prototypu lišila mimo jiné i blikači protaženými do boků.
Cizeta V16T se vyráběla v letech 1991-1995. Poté původní Zampolliho firma zkrachovala. Dvě kupé se podařilo postavit za mořem ještě v roce 1999.
Srdce vzniklo spojením dvou motorů V8.
Interiér spyderu z roku 2003, který byl vyroben už v USA. Zůstal jediný...
Cizeta V6T v otevřeném provedení Fenice TTJ Spyder.
Cizetu šlo koupit ještě v roce 2006, pokud měl někdo zájem. Nikdo takový se však nenašel. Ceklem tedy existuje 11 aut této značky.