Clarkson vybral svoje vozy roku. Nejlepším lidovým autem je prý Bentley

29/65
Přehled fotografií
Zavřít
  • Jeremy Clarkson
    Jeremy Clarkson| Zdroj: driving.co.uk
  • Ferrari 488 Pista
    Ferrari 488 Pista| Zdroj: acz
  • Ferrari 488 Pista
    Ferrari 488 Pista| Zdroj: acz
  • Ferrari 488 Pista
    Ferrari 488 Pista| Zdroj: acz
  • Ferrari 488 Pista
    Ferrari 488 Pista| Zdroj: acz
  • Ferrari 488 Pista
    Ferrari 488 Pista| Zdroj: acz
  • Ferrari 488 Pista
    Ferrari 488 Pista| Zdroj: acz
  • Ferrari 488 Pista
    Ferrari 488 Pista| Zdroj: acz
  • Ferrari 488 Pista
    Ferrari 488 Pista| Zdroj: acz
  • Ferrari 488 Pista
    Ferrari 488 Pista| Zdroj: acz
  • Ferrari 488 Pista
    Ferrari 488 Pista| Zdroj: acz
  • Ferrari 488 Pista
    Ferrari 488 Pista| Zdroj: acz
  • Ferrari 488 Pista
    Ferrari 488 Pista| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Aktuálně nás nenapadá auto s hezčím interiérem. Digitální přístroje působí díky 3D grafi ce luxusně. Novinkou je možnost zkombinovat v obložení dva typy materiálu.
    Aktuálně nás nenapadá auto s hezčím interiérem. Digitální přístroje působí díky 3D grafi ce luxusně. Novinkou je možnost zkombinovat v obložení dva typy materiálu.| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Chloubou continentalu je takzvaný rotující displej. Trojhranný blok, který má na jedné straně pouze dekor, na druhé displej multimediálního systému a na třetí krásné analogové ukazatele.
    Chloubou continentalu je takzvaný rotující displej. Trojhranný blok, který má na jedné straně pouze dekor, na druhé displej multimediálního systému a na třetí krásné analogové ukazatele.| Zdroj: acz
  • Příplatkový prvek za skoro 150 000 Kč chce každý, auto bez něj se prý snad ještě ani nevyrobilo. Jedno takové „levnější“ si ale jistý český klient objednal.
    Příplatkový prvek za skoro 150 000 Kč chce každý, auto bez něj se prý snad ještě ani nevyrobilo. Jedno takové „levnější“ si ale jistý český klient objednal.| Zdroj: acz
  • Nápisy na tlačítkové liště jsou voleny tak, aby měly symetricky od středového kolečka vždy stejný počet písmen.
    Nápisy na tlačítkové liště jsou voleny tak, aby měly symetricky od středového kolečka vždy stejný počet písmen.| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Kosočtvercům na dveřích a sedadlech říká Darren diamanty. Každý je tvořen 712 stehy, celkem byste jich v interiéru napočítali 310 675. Padne na ně 2,8 km nití!
    Kosočtvercům na dveřích a sedadlech říká Darren diamanty. Každý je tvořen 712 stehy, celkem byste jich v interiéru napočítali 310 675. Padne na ně 2,8 km nití!| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
  • Bentley Continental GT
    Bentley Continental GT| Zdroj: acz
Jeremy Clarkson
Ferrari 488 Pista
Ferrari 488 Pista
Ferrari 488 Pista
Ferrari 488 Pista
Ferrari 488 Pista
Ferrari 488 Pista
Ferrari 488 Pista
Ferrari 488 Pista
Ferrari 488 Pista
Ferrari 488 Pista
Ferrari 488 Pista
Ferrari 488 Pista
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Aktuálně nás nenapadá auto s hezčím interiérem. Digitální přístroje působí díky 3D grafi ce luxusně. Novinkou je možnost zkombinovat v obložení dva typy materiálu.
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Chloubou continentalu je takzvaný rotující displej. Trojhranný blok, který má na jedné straně pouze dekor, na druhé displej multimediálního systému a na třetí krásné analogové ukazatele.
Příplatkový prvek za skoro 150 000 Kč chce každý, auto bez něj se prý snad ještě ani nevyrobilo. Jedno takové „levnější“ si ale jistý český klient objednal.
Nápisy na tlačítkové liště jsou voleny tak, aby měly symetricky od středového kolečka vždy stejný počet písmen.
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Kosočtvercům na dveřích a sedadlech říká Darren diamanty. Každý je tvořen 712 stehy, celkem byste jich v interiéru napočítali 310 675. Padne na ně 2,8 km nití!
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT
Bentley Continental GT