Co je to opěrkový syndrom? Hrozí až u poloviny dopravních nehod!
14
/
26
Prohlédnout znovu
Co je to opěrkový syndrom? Hrozí až u poloviny dopravních nehod!
Vyšetření opěrkového syndromu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyšetření opěrkového syndromu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyšetření opěrkového syndromu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyšetření opěrkového syndromu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní diagnostice opěrkového traumatu vždy předchází prohlídka na ORL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyšetření opěrkového syndromu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyšetření opěrkového syndromu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
MUDr. Daniel Groh apeluje na to, aby lidé vyhledali po nehodách odbornou pomoc co nejdříve
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyšetření opěrkového syndromu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyšetření opěrkového syndromu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyšetření opěrkového syndromu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyšetření opěrkového syndromu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyšetření opěrkového syndromu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyšetření opěrkového syndromu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyšetření na přístroji Tetrax nebolí a je hotové maximálně do deseti minut, Po značnou část vyšetření musí mít pacient zavřené oči.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyšetření opěrkového syndromu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyšetření opěrkového syndromu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyšetření opěrkového syndromu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyšetření opěrkového syndromu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyšetření opěrkového syndromu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyšetření opěrkového syndromu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyšetření opěrkového syndromu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Unikátní přístroj Tetrax, jejž mají v pražských Modřanech, vyšel přibližně na 400 000 Kč
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyšetření opěrkového syndromu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyšetření opěrkového syndromu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na výsledky se nečeká dlouhé hodiny. Doktor Daniel Groh nás s nimi seznámil do patnácti minut.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre