Docent Petr Strossa (vlevo) si začal poznamenávat etymologické souvislosti názvů aut na kartičky už začátkem osmdesátých let. V 90. letech vycházely ve Světě motorů na pokračování. Když se později spojil s aktivním motorickým autorem inženýrem Jiřím Fialou, vznikla společná publikace, která nemá na světě obdoby.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Docent Petr Strossa si začal poznamenávat etymologické souvislosti názvů aut na kartičky už začátkem osmdesátých let. V 90. letech vycházely ve Světě motorů na pokračování. Když se později spojil s aktivním motorickým autorem inženýrem Jiřím Fialou, vznikla společná publikace, která nemá na světě obdoby.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Co nevíte o jménech aut?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 330e|
Zdroj: Svět motorů
Land Rover Defender 110|
Zdroj: Svět motorů
Enzmann 506|
Zdroj: Svět motorů
Mitsubishi Pajero|
Zdroj: Svět motorů
Slavia|
Zdroj: Škoda
Laurin & Klement|
Zdroj: Škoda
Slavia|
Zdroj: Škoda
Škoda Skopak|
Zdroj: acz
Logo Olcit|
Zdroj: WheelsAge.org
Podle jedné z legend představuje logo hlavu indiánského sluhy, kterého si ze zámoří dovezl jeden z představitelů společnosti Škoda|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek