Co se stane, když auto umře? Podívejte se na jeho poslední cestu...

8/10
Zavřít
  • Co se stane, když auto umře? Podívejte se na jeho poslední cestu...
    Co se stane, když auto umře? Podívejte se na jeho poslední cestu...| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Auto určené k likvidaci se nejprve zanese do on-line systému. Dopravní inspektorát tak může při odhlašování ověřit, zdali bylo skutečně zlikvidováno.
    Auto určené k likvidaci se nejprve zanese do on-line systému. Dopravní inspektorát tak může při odhlašování ověřit, zdali bylo skutečně zlikvidováno.| Zdroj: acz
  • Nejprve se vypouštějí provozní kapaliny. Ty putují do oddělených nádrží.
    Nejprve se vypouštějí provozní kapaliny. Ty putují do oddělených nádrží.| Zdroj: acz
  • Dalším krokem je kompletní odstrojení všech prvků exteriéru i interiéru z jiného materiálu než kovu.
    Dalším krokem je kompletní odstrojení všech prvků exteriéru i interiéru z jiného materiálu než kovu.| Zdroj: acz
  • Auto míří do kóje, kde se z něj vyřežou nápravy a motor.
    Auto míří do kóje, kde se z něj vyřežou nápravy a motor.| Zdroj: acz
  • Úplně nejdříve však jde z bezpečnostních důvodů pryč palivová nádrž.
    Úplně nejdříve však jde z bezpečnostních důvodů pryč palivová nádrž.| Zdroj: acz
  • Samotná mechanická ruka váží asi tunu. Vůz rozdrtí s chrupnutím, z kterého mrazí.
    Samotná mechanická ruka váží asi tunu. Vůz rozdrtí s chrupnutím, z kterého mrazí.| Zdroj: acz
  • Zbytek práce dokoná asi dvoutunová radlice.
    Zbytek práce dokoná asi dvoutunová radlice.| Zdroj: acz
  • Je hotovo: zbylá placka zamíří do hutě.
    Je hotovo: zbylá placka zamíří do hutě.| Zdroj: acz
Co se stane, když auto umře? Podívejte se na jeho poslední cestu...
Abarth
Auto určené k likvidaci se nejprve zanese do on-line systému. Dopravní inspektorát tak může při odhlašování ověřit, zdali bylo skutečně zlikvidováno.
Nejprve se vypouštějí provozní kapaliny. Ty putují do oddělených nádrží.
Dalším krokem je kompletní odstrojení všech prvků exteriéru i interiéru z jiného materiálu než kovu.
Auto míří do kóje, kde se z něj vyřežou nápravy a motor.
Úplně nejdříve však jde z bezpečnostních důvodů pryč palivová nádrž.
Samotná mechanická ruka váží asi tunu. Vůz rozdrtí s chrupnutím, z kterého mrazí.
Zbytek práce dokoná asi dvoutunová radlice.
Je hotovo: zbylá placka zamíří do hutě.