Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG vs. Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT – Spolu proti masovkám

79/106
Přehled fotografií
Zavřít
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG vs. Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG vs. Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG vs. Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG vs. Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG vs. Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG vs. Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG vs. Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG vs. Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG vs. Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG vs. Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG vs. Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG vs. Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Standardní digitální přístrojový štít má úhlopříčku 10,25“ a tlačítky na volantu lze zvolit jedno ze šesti zobrazovacích schémat nebo vybírat údaje, které chcete sledovat.
    Standardní digitální přístrojový štít má úhlopříčku 10,25“ a tlačítky na volantu lze zvolit jedno ze šesti zobrazovacích schémat nebo vybírat údaje, které chcete sledovat.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Sportovnější styl kabiny cupry dokládá i lehké natočení středového displeje a výdechů pod ním k řidiči. Kabinu oživují měděné detaily a prošívání.
    Sportovnější styl kabiny cupry dokládá i lehké natočení středového displeje a výdechů pod ním k řidiči. Kabinu oživují měděné detaily a prošívání.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Malý volič automatu známe i z jiných modelů koncernu VW. Pádla pod volantem cupry slouží k manuální změně převodových stupňů.
    Malý volič automatu známe i z jiných modelů koncernu VW. Pádla pod volantem cupry slouží k manuální změně převodových stupňů.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hlavním ovládacím centrem leonu je středový displej. Na jednu stranu máte vše na jednom místě, ale prohrabávat se systémem není příliš intuitivní, což platí i o trefování do ikon.
    Hlavním ovládacím centrem leonu je středový displej. Na jednu stranu máte vše na jednom místě, ale prohrabávat se systémem není příliš intuitivní, což platí i o trefování do ikon.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přes obrazovku se nastavuje klimatizace, spouští vyhřívání sedadel nebo volí jízdní režimy.
    Přes obrazovku se nastavuje klimatizace, spouští vyhřívání sedadel nebo volí jízdní režimy.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Posuvná dotyková lišta ve spodní části není podsvícená, takže v noci nevidíte, zda přidáváte teplotu, nebo zvyšujete hlasitost.
    Posuvná dotyková lišta ve spodní části není podsvícená, takže v noci nevidíte, zda přidáváte teplotu, nebo zvyšujete hlasitost.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Díky výborným jízdním vlastnostem se uvnitř nejlépe cítíme za volantem. Při rychlých průjezdech zatáčkami oceňujeme skvěle vytvarovaná sedadla, která poskytují tělu potřebnou oporu, ale nejsou tak tvrdá, aby byla nepohodlná.
    Díky výborným jízdním vlastnostem se uvnitř nejlépe cítíme za volantem. Při rychlých průjezdech zatáčkami oceňujeme skvěle vytvarovaná sedadla, která poskytují tělu potřebnou oporu, ale nejsou tak tvrdá, aby byla nepohodlná.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V cupře si vzadu ceníme dostatku volného prostoru před koleny a nad hlavou. Líbí se nám tvarování sedáku, který velmi dobře podepírá stehna. Na šířku je ale interiér užší.
    V cupře si vzadu ceníme dostatku volného prostoru před koleny a nad hlavou. Líbí se nám tvarování sedáku, který velmi dobře podepírá stehna. Na šířku je ale interiér užší.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vyhýbací manévr zvládá leon s naprostým přehledem. Jeho doménou jsou totiž jisté jízdní vlastnosti a přesné řízení. Komfort podvozku je ale o něco nižší.
    Vyhýbací manévr zvládá leon s naprostým přehledem. Jeho doménou jsou totiž jisté jízdní vlastnosti a přesné řízení. Komfort podvozku je ale o něco nižší.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Základní objem 380 litrů lze sklopením sedadel zvýšit na 1301 litrů. Jde o takový průměr mezi kompaktními hatchbacky.
    Základní objem 380 litrů lze sklopením sedadel zvýšit na 1301 litrů. Jde o takový průměr mezi kompaktními hatchbacky.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dojezdové rezervní kolo umístěné pod podlahou je standardním vybavením leonu, stejně jako praktický průvlak na dlouhé předměty v zadním opěradle.
    Dojezdové rezervní kolo umístěné pod podlahou je standardním vybavením leonu, stejně jako praktický průvlak na dlouhé předměty v zadním opěradle.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dojezdové rezervní kolo umístěné pod podlahou je standardním vybavením leonu, stejně jako praktický průvlak na dlouhé předměty v zadním opěradle.
    Dojezdové rezervní kolo umístěné pod podlahou je standardním vybavením leonu, stejně jako praktický průvlak na dlouhé předměty v zadním opěradle.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přeplňovaná zážehová patnáctistovka s výkonem 110 kW dostala po spojení se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem 48V mild-hybridní systém. Startér-generátor připojený k motoru řemenem pomáhá snižovat spotřebu paliva.
    Přeplňovaná zážehová patnáctistovka s výkonem 110 kW dostala po spojení se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem 48V mild-hybridní systém. Startér-generátor připojený k motoru řemenem pomáhá snižovat spotřebu paliva.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza 6 225/40 R18
    Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza 6 225/40 R18| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
    Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Základní přístrojový štít kombinuje 7“ displej v levé části a analogový rychloměr s ručičkou v pravé. Rozdílné přístupy ale nejsou poznat, a tak přístroje působí jednolitě.
    Základní přístrojový štít kombinuje 7“ displej v levé části a analogový rychloměr s ručičkou v pravé. Rozdílné přístupy ale nejsou poznat, a tak přístroje působí jednolitě.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jednoduchá palubní deska hondy je úhledná a přehledná. Zajímavý detail představuje okrasná lišta s reliéfem včelí plástve, v níž jsou schované výdechy ventilace.
    Jednoduchá palubní deska hondy je úhledná a přehledná. Zajímavý detail představuje okrasná lišta s reliéfem včelí plástve, v níž jsou schované výdechy ventilace.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Místo voliče automatu najdete na středovém tunelu jen tlačítka. Pádla pod volantem civiku mají na starost zvýšení rekuperace ve čtyřech úrovních.
    Místo voliče automatu najdete na středovém tunelu jen tlačítka. Pádla pod volantem civiku mají na starost zvýšení rekuperace ve čtyřech úrovních.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda ukazuje, že i manuálně stavitelná klimatizace může vypadat moderně. Kolébkovým spínačem na středovém tunelu se intuitivně volí jeden ze čtyř jízdních režimů.
    Honda ukazuje, že i manuálně stavitelná klimatizace může vypadat moderně. Kolébkovým spínačem na středovém tunelu se intuitivně volí jeden ze čtyř jízdních režimů.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dotykový displej má ve spodní části stejně jako cupra lištu pro rychlý přístup k jednotlivým položkám.
    Dotykový displej má ve spodní části stejně jako cupra lištu pro rychlý přístup k jednotlivým položkám.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Rozmístění hlavních ikon je jednodušší a v levé části najdete tlačítko pro návrat na hlavní stránku i otočný ovladač hlasitosti.
    Rozmístění hlavních ikon je jednodušší a v levé části najdete tlačítko pro návrat na hlavní stránku i otočný ovladač hlasitosti.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Sedadlo řidiče je ukotvené nízko nad vozovkou, což zvyšuje sepjetí s vozem. Někomu se ale bude hůře vystupovat. Výplň sedadel je měkčí, protože preferuje pohodlí.
    Sedadlo řidiče je ukotvené nízko nad vozovkou, což zvyšuje sepjetí s vozem. Někomu se ale bude hůře vystupovat. Výplň sedadel je měkčí, protože preferuje pohodlí.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dlouhý rozvor se pozitivně odrazil v podélné prostornosti kabiny civiku. Také jeho šířka je nadprůměrná. Vyšší postavy ale budou mít problémy vejít se vzadu po strop. Svažující se střecha totiž v tomto místě ubírá důležité centimetry.
    Dlouhý rozvor se pozitivně odrazil v podélné prostornosti kabiny civiku. Také jeho šířka je nadprůměrná. Vyšší postavy ale budou mít problémy vejít se vzadu po strop. Svažující se střecha totiž v tomto místě ubírá důležité centimetry.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Také civic se mezi kužely proplete rychle, hbitě a jistě. I jeho jízdní stabilita je příkladná. Přidává ale také slušnou porci komfortu a plavnosti.
    Také civic se mezi kužely proplete rychle, hbitě a jistě. I jeho jízdní stabilita je příkladná. Přidává ale také slušnou porci komfortu a plavnosti.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Civic nabízí kufr o objemu 415 litrů, což je méně než u předchozí generace. V podobě schodu do něj totiž zasahuje baterie hybridního systému.
    Civic nabízí kufr o objemu 415 litrů, což je méně než u předchozí generace. V podobě schodu do něj totiž zasahuje baterie hybridního systému.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pod podlahou totiž moc místa není.
    Pod podlahou totiž moc místa není.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Specialitou je svinovací roleta ukotvená nalevo nebo sada na rychlou opravu pneumatik v levém boku.
    Specialitou je svinovací roleta ukotvená nalevo nebo sada na rychlou opravu pneumatik v levém boku.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Specialitou je svinovací roleta ukotvená nalevo nebo sada na rychlou opravu pneumatik v levém boku.
    Specialitou je svinovací roleta ukotvená nalevo nebo sada na rychlou opravu pneumatik v levém boku.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hybrid hondy disponuje 135 kW, což je i nejvyšší výkon elektromotoru. Spalovací dvoulitr s 105 kW slouží hlavně k dobíjení baterií. Všechny komponenty jsou skvěle sladěny a civic jezdí plynule.
    Hybrid hondy disponuje 135 kW, což je i nejvyšší výkon elektromotoru. Spalovací dvoulitr s 105 kW slouží hlavně k dobíjení baterií. Všechny komponenty jsou skvěle sladěny a civic jezdí plynule.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Michelin Pilot Sport 4 235/40 R18
    Pneumatiky v testu: Michelin Pilot Sport 4 235/40 R18| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
    Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG vs. Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG vs. Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG vs. Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG vs. Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG vs. Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG vs. Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Standardní digitální přístrojový štít má úhlopříčku 10,25“ a tlačítky na volantu lze zvolit jedno ze šesti zobrazovacích schémat nebo vybírat údaje, které chcete sledovat.
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Sportovnější styl kabiny cupry dokládá i lehké natočení středového displeje a výdechů pod ním k řidiči. Kabinu oživují měděné detaily a prošívání.
Malý volič automatu známe i z jiných modelů koncernu VW. Pádla pod volantem cupry slouží k manuální změně převodových stupňů.
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Hlavním ovládacím centrem leonu je středový displej. Na jednu stranu máte vše na jednom místě, ale prohrabávat se systémem není příliš intuitivní, což platí i o trefování do ikon.
Přes obrazovku se nastavuje klimatizace, spouští vyhřívání sedadel nebo volí jízdní režimy.
Posuvná dotyková lišta ve spodní části není podsvícená, takže v noci nevidíte, zda přidáváte teplotu, nebo zvyšujete hlasitost.
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Díky výborným jízdním vlastnostem se uvnitř nejlépe cítíme za volantem. Při rychlých průjezdech zatáčkami oceňujeme skvěle vytvarovaná sedadla, která poskytují tělu potřebnou oporu, ale nejsou tak tvrdá, aby byla nepohodlná.
V cupře si vzadu ceníme dostatku volného prostoru před koleny a nad hlavou. Líbí se nám tvarování sedáku, který velmi dobře podepírá stehna. Na šířku je ale interiér užší.
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Vyhýbací manévr zvládá leon s naprostým přehledem. Jeho doménou jsou totiž jisté jízdní vlastnosti a přesné řízení. Komfort podvozku je ale o něco nižší.
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Základní objem 380 litrů lze sklopením sedadel zvýšit na 1301 litrů. Jde o takový průměr mezi kompaktními hatchbacky.
Dojezdové rezervní kolo umístěné pod podlahou je standardním vybavením leonu, stejně jako praktický průvlak na dlouhé předměty v zadním opěradle.
Dojezdové rezervní kolo umístěné pod podlahou je standardním vybavením leonu, stejně jako praktický průvlak na dlouhé předměty v zadním opěradle.
Přeplňovaná zážehová patnáctistovka s výkonem 110 kW dostala po spojení se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem 48V mild-hybridní systém. Startér-generátor připojený k motoru řemenem pomáhá snižovat spotřebu paliva.
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza 6 225/40 R18
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG
Základní přístrojový štít kombinuje 7“ displej v levé části a analogový rychloměr s ručičkou v pravé. Rozdílné přístupy ale nejsou poznat, a tak přístroje působí jednolitě.
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Jednoduchá palubní deska hondy je úhledná a přehledná. Zajímavý detail představuje okrasná lišta s reliéfem včelí plástve, v níž jsou schované výdechy ventilace.
Místo voliče automatu najdete na středovém tunelu jen tlačítka. Pádla pod volantem civiku mají na starost zvýšení rekuperace ve čtyřech úrovních.
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Honda ukazuje, že i manuálně stavitelná klimatizace může vypadat moderně. Kolébkovým spínačem na středovém tunelu se intuitivně volí jeden ze čtyř jízdních režimů.
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Dotykový displej má ve spodní části stejně jako cupra lištu pro rychlý přístup k jednotlivým položkám.
Rozmístění hlavních ikon je jednodušší a v levé části najdete tlačítko pro návrat na hlavní stránku i otočný ovladač hlasitosti.
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Sedadlo řidiče je ukotvené nízko nad vozovkou, což zvyšuje sepjetí s vozem. Někomu se ale bude hůře vystupovat. Výplň sedadel je měkčí, protože preferuje pohodlí.
Dlouhý rozvor se pozitivně odrazil v podélné prostornosti kabiny civiku. Také jeho šířka je nadprůměrná. Vyšší postavy ale budou mít problémy vejít se vzadu po strop. Svažující se střecha totiž v tomto místě ubírá důležité centimetry.
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Také civic se mezi kužely proplete rychle, hbitě a jistě. I jeho jízdní stabilita je příkladná. Přidává ale také slušnou porci komfortu a plavnosti.
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Civic nabízí kufr o objemu 415 litrů, což je méně než u předchozí generace. V podobě schodu do něj totiž zasahuje baterie hybridního systému.
Pod podlahou totiž moc místa není.
Specialitou je svinovací roleta ukotvená nalevo nebo sada na rychlou opravu pneumatik v levém boku.
Specialitou je svinovací roleta ukotvená nalevo nebo sada na rychlou opravu pneumatik v levém boku.
Hybrid hondy disponuje 135 kW, což je i nejvyšší výkon elektromotoru. Spalovací dvoulitr s 105 kW slouží hlavně k dobíjení baterií. Všechny komponenty jsou skvěle sladěny a civic jezdí plynule.
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Pneumatiky v testu: Michelin Pilot Sport 4 235/40 R18
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT
Honda Civic 2.0 e:HEV e-CVT