Dacia Dokker Van 1.5 DCI/66 kW: Tři plus tři
18
/
22
Prohlédnout znovu
Dacia Dokker Van 1.5 DCI/66 kW: Tři plus tři
Dacia Dokker Van 1.5 DCI/66 kW: Tři plus tři
|
acz
Přístrojová deska nabízí v horní části velké prohlubně na dokumenty a další drobnosti
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Sedadlo spolujezdce dovoluje posun – to u některých konkurentů nedostanete
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Nákladový prostor pojme 3,3 m3
|
acz
Kvalitní plastový kryt podlahy vyjde příznivé dva tisíce korun
|
acz
Zvedák a tažné oko našly místo za levým podběhem
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Nákladový prostor pojme 3,3 m3
|
acz
Zkoušený turbodiesel 1.5 dCi/66 kW tvoří vrchol motorizací. Přesto obdržel cenovku 239 900 korun.
|
acz
Plynovou vzpěru nemají na rozdíl od Dokkeru mnohá osobní auta vyšších tříd
|
acz
Otvírání křídlových dveří do přímého úhlu tvoří standard
|
acz
Zadní pérování mají na starosti pružiny s velkým stoupáním
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem