Dacia Dokker Van 1.5 DCI/66 kW: Tři plus tři
4
/
22
Prohlédnout znovu
Dacia Dokker Van 1.5 DCI/66 kW: Tři plus tři
Dacia Dokker Van 1.5 DCI/66 kW: Tři plus tři
|
acz
Přístrojová deska nabízí v horní části velké prohlubně na dokumenty a další drobnosti
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Sedadlo spolujezdce dovoluje posun – to u některých konkurentů nedostanete
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Nákladový prostor pojme 3,3 m3
|
acz
Kvalitní plastový kryt podlahy vyjde příznivé dva tisíce korun
|
acz
Zvedák a tažné oko našly místo za levým podběhem
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Nákladový prostor pojme 3,3 m3
|
acz
Zkoušený turbodiesel 1.5 dCi/66 kW tvoří vrchol motorizací. Přesto obdržel cenovku 239 900 korun.
|
acz
Plynovou vzpěru nemají na rozdíl od Dokkeru mnohá osobní auta vyšších tříd
|
acz
Otvírání křídlových dveří do přímého úhlu tvoří standard
|
acz
Zadní pérování mají na starosti pružiny s velkým stoupáním
|
acz
Britové nasadili starému Defenderu elektromotory přímo do kol. V každém rohu je 649 Nm
Beutler (1943–1987): Příběh dvou bratrů ze švýcarského Thunu
Kvalifikaci na GP Číny ovládl Max Verstappen. Za jezdci Red Bullu odstartuje Alonso
Honda má novou značku elektromobilů pro Čínu. Je to Ye
Pokud si na rozbité silnici zničíte auto, škodu vám zaplatí. Ale ne automaticky
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?