Dacia Dokker Van 1.5 DCI/66 kW: Tři plus tři

7/22
Přehled fotografií
Zavřít
  • Dacia Dokker Van 1.5 DCI/66 kW: Tři plus tři
    Dacia Dokker Van 1.5 DCI/66 kW: Tři plus tři| Zdroj: acz
  • Přístrojová deska nabízí v horní části velké prohlubně na dokumenty a další drobnosti
    Přístrojová deska nabízí v horní části velké prohlubně na dokumenty a další drobnosti| Zdroj: acz
  • Dacia Dokker
    Dacia Dokker| Zdroj: acz
  • Dacia Dokker
    Dacia Dokker| Zdroj: acz
  • Dacia Dokker
    Dacia Dokker| Zdroj: acz
  • Dacia Dokker
    Dacia Dokker| Zdroj: acz
  • Dacia Dokker
    Dacia Dokker| Zdroj: acz
  • Dacia Dokker
    Dacia Dokker| Zdroj: acz
  • Dacia Dokker
    Dacia Dokker| Zdroj: acz
  • Sedadlo spolujezdce dovoluje posun – to u některých konkurentů nedostanete
    Sedadlo spolujezdce dovoluje posun – to u některých konkurentů nedostanete| Zdroj: acz
  • Dacia Dokker
    Dacia Dokker| Zdroj: acz
  • Dacia Dokker
    Dacia Dokker| Zdroj: acz
  • Dacia Dokker
    Dacia Dokker| Zdroj: acz
  • Nákladový prostor pojme 3,3 m3
    Nákladový prostor pojme 3,3 m3| Zdroj: acz
  • Kvalitní plastový kryt podlahy vyjde příznivé dva tisíce korun
    Kvalitní plastový kryt podlahy vyjde příznivé dva tisíce korun| Zdroj: acz
  • Zvedák a tažné oko našly místo za levým podběhem
    Zvedák a tažné oko našly místo za levým podběhem| Zdroj: acz
  • Dacia Dokker
    Dacia Dokker| Zdroj: acz
  • Nákladový prostor pojme 3,3 m3
    Nákladový prostor pojme 3,3 m3| Zdroj: acz
  • Zkoušený turbodiesel 1.5 dCi/66 kW tvoří vrchol motorizací. Přesto obdržel cenovku 239 900 korun.
    Zkoušený turbodiesel 1.5 dCi/66 kW tvoří vrchol motorizací. Přesto obdržel cenovku 239 900 korun.| Zdroj: acz
  • Plynovou vzpěru nemají na rozdíl od Dokkeru mnohá osobní auta vyšších tříd
    Plynovou vzpěru nemají na rozdíl od Dokkeru mnohá osobní auta vyšších tříd| Zdroj: acz
  • Otvírání křídlových dveří do přímého úhlu tvoří standard
    Otvírání křídlových dveří do přímého úhlu tvoří standard| Zdroj: acz
  • Zadní pérování mají na starosti pružiny s velkým stoupáním
    Zadní pérování mají na starosti pružiny s velkým stoupáním| Zdroj: acz
Dacia Dokker Van 1.5 DCI/66 kW: Tři plus tři
Přístrojová deska nabízí v horní části velké prohlubně na dokumenty a další drobnosti
Dacia Dokker
Dacia Dokker
Dacia Dokker
Dacia Dokker
Dacia Dokker
Dacia Dokker
Dacia Dokker
Sedadlo spolujezdce dovoluje posun – to u některých konkurentů nedostanete
Dacia Dokker
Dacia Dokker
Dacia Dokker
Nákladový prostor pojme 3,3 m3
Kvalitní plastový kryt podlahy vyjde příznivé dva tisíce korun
Zvedák a tažné oko našly místo za levým podběhem
Dacia Dokker
Nákladový prostor pojme 3,3 m3
Zkoušený turbodiesel 1.5 dCi/66 kW tvoří vrchol motorizací. Přesto obdržel cenovku 239 900 korun.
Plynovou vzpěru nemají na rozdíl od Dokkeru mnohá osobní auta vyšších tříd
Otvírání křídlových dveří do přímého úhlu tvoří standard
Zadní pérování mají na starosti pružiny s velkým stoupáním