Dacia Dokker Van 1.5 dCi Ambiance: Óóó, Dacia (3. díl)
20
/
21
Prohlédnout znovu
Dacia Dokker Van 1.5 dCi Ambiance: Óóó, Dacia (3. díl)
Dacia Dokker Van 1.5 dCi Ambiance: Óóó, Dacia (3. díl)
|
acz
Dacia Dokker Van 1.5 dCi Ambiance
|
acz
Dacia Dokker Van 1.5 dCi Ambiance
|
acz
Tempomat se na dálničních trasách stal velmi oblíbeným pomocníkem
|
acz
Dacia Dokker Van 1.5 dCi Ambiance
|
acz
Dacia Dokker Van 1.5 dCi Ambiance
|
acz
Sklopení sedadla spolujezdce a otočení části přepážky do podélného směru vyžadovalo půl minuty. Nákladový prostor nabídl délku 3,11 m.
|
acz
Sklopení sedadla spolujezdce a otočení části přepážky do podélného směru vyžadovalo půl minuty. Nákladový prostor nabídl délku 3,11 m.
|
acz
Sklopení sedadla spolujezdce a otočení části přepážky do podélného směru vyžadovalo půl minuty. Nákladový prostor nabídl délku 3,11 m.
|
acz
Dacia Dokker Van 1.5 dCi Ambiance
|
acz
Dacia Dokker Van 1.5 dCi Ambiance
|
acz
Dacia Dokker Van 1.5 dCi Ambiance
|
acz
Sedadlo spolujezdce držela ve vzpřímené poloze jednoduše zjistitelná zarážka
|
acz
Dacia Dokker Van 1.5 dCi Ambiance
|
acz
Dacia Dokker Van 1.5 dCi Ambiance
|
acz
Dokker s nízkou nákladovou hranou nabízí prostor o objemu 3,3 m3
|
acz
Přístup do nákladového prostoru byl díky dvěma posuvným dveřím báječný
|
acz
Na podlahu nákladového prostoru přesně navazuje plech v oblasti pod sedadlem spolujezdce
|
acz
Dacia Dokker Van 1.5 dCi Ambiance
|
acz
Jedenáct padesátikilových pytlů brambor a řidič plně vybrali užitečné zatížení, přesto dodávka zůstala příjemně ovladatelná
|
acz
Dacia Dokker Van 1.5 dCi Ambiance
|
acz
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing