Dacia Duster 1.3 TCe EDC vs. SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT – Souboj s kompromisy!

30/70
Přehled fotografií
Zavřít
  • Dacia Duster 1.3 TCe EDC vs SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    Dacia Duster 1.3 TCe EDC vs SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.3 TCe EDC vs SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    Dacia Duster 1.3 TCe EDC vs SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.3 TCe EDC vs SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    Dacia Duster 1.3 TCe EDC vs SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.3 TCe EDC vs SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    Dacia Duster 1.3 TCe EDC vs SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.3 TCe EDC vs SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    Dacia Duster 1.3 TCe EDC vs SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.3 TCe EDC vs SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    Dacia Duster 1.3 TCe EDC vs SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Stejnou grafi ku přístrojů drží dacia řadu let a vypadá už zastarale stejně jako monochromatický displej palubního počítače
    Stejnou grafi ku přístrojů drží dacia řadu let a vypadá už zastarale stejně jako monochromatický displej palubního počítače| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.3 TCe EDC
    Dacia Duster 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Palubní deska je kvalitně zpracovaná, ale plasty jsou tvrdé. Klimatizace se ovládá intuitivně, je však výhradně jednozónová. Ve schránce před voličem automatu nechybí konektor USB-A a 12V zásuvka.
    Palubní deska je kvalitně zpracovaná, ale plasty jsou tvrdé. Klimatizace se ovládá intuitivně, je však výhradně jednozónová. Ve schránce před voličem automatu nechybí konektor USB-A a 12V zásuvka.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.3 TCe EDC
    Dacia Duster 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.3 TCe EDC
    Dacia Duster 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přes osmipalcový středový displej se nastavuje většina funkcí vozu a je to také jediné místo, kde přehledně vidíte všechna data z palubního počítače. Na stranách jsou dotykové plošky, klasická tlačítka chybějí.
    Přes osmipalcový středový displej se nastavuje většina funkcí vozu a je to také jediné místo, kde přehledně vidíte všechna data z palubního počítače. Na stranách jsou dotykové plošky, klasická tlačítka chybějí.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.3 TCe EDC
    Dacia Duster 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.3 TCe EDC
    Dacia Duster 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vzadu vyšším jedincům zbývá před koleny jen drobná rezerva, chválíme slušně podepřená stehna i možnost podsunout nárty. Výdechy klimatizace zde nejsou, ale nechybějí dva konektory USB-A. Posaz vpředu je kompromisní, chtělo by to mít možnost více přitáhnout volant. Levé koleno omezuje výrazné madlo, pravé je opřené o středový panel.
    Vzadu vyšším jedincům zbývá před koleny jen drobná rezerva, chválíme slušně podepřená stehna i možnost podsunout nárty. Výdechy klimatizace zde nejsou, ale nechybějí dva konektory USB-A. Posaz vpředu je kompromisní, chtělo by to mít možnost více přitáhnout volant. Levé koleno omezuje výrazné madlo, pravé je opřené o středový panel.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.3 TCe EDC
    Dacia Duster 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kromě základní verze jsou u dusteru standardem elektrická okna i vzadu, tivoli je má vždy. Samočinné dojezdy lze mít u obou vozů pouze u řidiče.
    Kromě základní verze jsou u dusteru standardem elektrická okna i vzadu, tivoli je má vždy. Samočinné dojezdy lze mít u obou vozů pouze u řidiče.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vyhřívání sedadel u dacie stojí 6000 Kč, ovládání je však ne zcela prakticky přímo u sedadla, občas si přitopíte omylem
    Vyhřívání sedadel u dacie stojí 6000 Kč, ovládání je však ne zcela prakticky přímo u sedadla, občas si přitopíte omylem| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Loketní opěrky nejsou posuvné ani polohovatelné, ale jsou umístěné v dobré výšce. U dusteru je součástí až nejvyšší výbavy a ukrývá jen malou schránku, v tivoli je větší a nabízí praktický průchod na kabel.
    Loketní opěrky nejsou posuvné ani polohovatelné, ale jsou umístěné v dobré výšce. U dusteru je součástí až nejvyšší výbavy a ukrývá jen malou schránku, v tivoli je větší a nabízí praktický průchod na kabel.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.3 TCe EDC
    Dacia Duster 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.3 TCe EDC
    Dacia Duster 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.3 TCe EDC
    Dacia Duster 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Duster si je vědom, že na prudké změny směru není stavěný, proto velmi brzy a rázně zasahuje stabilizace. Zadní kolo se sice výrazně zvedá, ale bezpečný průjezd to neohrožuje.
    Duster si je vědom, že na prudké změny směru není stavěný, proto velmi brzy a rázně zasahuje stabilizace. Zadní kolo se sice výrazně zvedá, ale bezpečný průjezd to neohrožuje.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.3 TCe EDC
    Dacia Duster 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.3 TCe EDC
    Dacia Duster 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.3 TCe EDC
    Dacia Duster 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.3 TCe EDC
    Dacia Duster 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.3 TCe EDC
    Dacia Duster 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vzhledem ke kompaktní délce nabízí duster opravdu veliký a dobře skladný kufr, předokolkám velmi pomáhá možnost umístit rezervu pod auto. Díky tomu se dočkáte solidní výšky 55 cm. Háčky na bocích jsou sice pevné, ale poslouží.
    Vzhledem ke kompaktní délce nabízí duster opravdu veliký a dobře skladný kufr, předokolkám velmi pomáhá možnost umístit rezervu pod auto. Díky tomu se dočkáte solidní výšky 55 cm. Háčky na bocích jsou sice pevné, ale poslouží.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Třináctistovka o výkonu 110 kW je tím nejsilnějším motorem, který lze v jakékoli dacii mít. Jede velmi přesvědčivě a mimo dálnici držíte průměr pohodlně do šesti litrů. Dvouspojková převodovka je pomalejší, ale kromě rozjezdů řadí intuitivně.
    Třináctistovka o výkonu 110 kW je tím nejsilnějším motorem, který lze v jakékoli dacii mít. Jede velmi přesvědčivě a mimo dálnici držíte průměr pohodlně do šesti litrů. Dvouspojková převodovka je pomalejší, ale kromě rozjezdů řadí intuitivně.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.3 TCe EDC
    Dacia Duster 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.3 TCe EDC
    Dacia Duster 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.3 TCe EDC
    Dacia Duster 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.3 TCe EDC
    Dacia Duster 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Za příplatek 14 900 Kč nabízí tivoli 10,25“ displej s moderní grafi kou a řadou různých zobrazení. Palubní počítač nabízí dvě paměti: A a B. Průměrná spotřeba se však nepochopitelně zobrazuje pouze jedna a zobrazuje a nuluje se zvlášť.
    Za příplatek 14 900 Kč nabízí tivoli 10,25“ displej s moderní grafi kou a řadou různých zobrazení. Palubní počítač nabízí dvě paměti: A a B. Průměrná spotřeba se však nepochopitelně zobrazuje pouze jedna a zobrazuje a nuluje se zvlášť.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Interiér tivoli působí výrazně hodnotnějším dojmem, čemuž pomáhají stříbrné dekory i aspoň zčásti měkčené materiály. Nechybí 12V zásuvka, dokonce ani zapalovač, konektor USB-A najdete v loketní opěrce.
    Interiér tivoli působí výrazně hodnotnějším dojmem, čemuž pomáhají stříbrné dekory i aspoň zčásti měkčené materiály. Nechybí 12V zásuvka, dokonce ani zapalovač, konektor USB-A najdete v loketní opěrce.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Středový tunel je mohutný, ale zase nabízí tlačítka na vše potřebné. Menu displeje je přehledné, ale zobrazuje se pouze v odstínech modré. Nedostatkem je absence vestavěné navigace, za kterou nelze ani připlatit.
    Středový tunel je mohutný, ale zase nabízí tlačítka na vše potřebné. Menu displeje je přehledné, ale zobrazuje se pouze v odstínech modré. Nedostatkem je absence vestavěné navigace, za kterou nelze ani připlatit.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V ssangyongu najdete vlevo od volantu praktická tlačítka mimo jiné na ztlumení jasu přístrojů
    V ssangyongu najdete vlevo od volantu praktická tlačítka mimo jiné na ztlumení jasu přístrojů| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ve druhé řadě oceňujeme dostatek místa před koleny i nad hlavou a prostřední pás ukotvený v sedačce. Kromě výdechů klimatizace však chybějí i konektory USB. I v tivoli máte dobře podepřená stehna, ale sedáky jsou kratší. Pozice sezení vpředu je přirozenější než v dusteru a lze sedět výrazně níže, vadí nám však velmi široký středový panel, který překáží pravé noze.
    Ve druhé řadě oceňujeme dostatek místa před koleny i nad hlavou a prostřední pás ukotvený v sedačce. Kromě výdechů klimatizace však chybějí i konektory USB. I v tivoli máte dobře podepřená stehna, ale sedáky jsou kratší. Pozice sezení vpředu je přirozenější než v dusteru a lze sedět výrazně níže, vadí nám však velmi široký středový panel, který překáží pravé noze.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ssangyong zvládá vyhýbací manévr dynamičtěji a s menšími náklony. Od zakleknutých kol se však ozývají rázy i při pouhém přejezdu spár na letišti. Výraznou nedotáčivost stabilizace krotí jen částečně.
    Ssangyong zvládá vyhýbací manévr dynamičtěji a s menšími náklony. Od zakleknutých kol se však ozývají rázy i při pouhém přejezdu spár na letišti. Výraznou nedotáčivost stabilizace krotí jen částečně.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Rezervu si dnes už do tivoli ofi ciálně objednat nelze, testovaný vůz ji nicméně měl a pod podlahou zabírá opravdu hodně místa. Využitelnost kufru tím hodně utrpí a proti dusteru odvezete podstatně méně. Nepraktické jsou i nízko umístěné háčky.
    Rezervu si dnes už do tivoli ofi ciálně objednat nelze, testovaný vůz ji nicméně měl a pod podlahou zabírá opravdu hodně místa. Využitelnost kufru tím hodně utrpí a proti dusteru odvezete podstatně méně. Nepraktické jsou i nízko umístěné háčky.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Patnáctistovka z vlastní produkce zaujme slibným výkonem 120 kW, bohužel je však spojena s příliš dlouze odstupňovaným automatem, který se motor zdráhá vytočit. Pocitově je tak jednotka mdlá. Spotřebu se nám ani při klidné jízdě nepodařilo stáhnout pod sedm litrů.
    Patnáctistovka z vlastní produkce zaujme slibným výkonem 120 kW, bohužel je však spojena s příliš dlouze odstupňovaným automatem, který se motor zdráhá vytočit. Pocitově je tak jednotka mdlá. Spotřebu se nám ani při klidné jízdě nepodařilo stáhnout pod sedm litrů.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
    SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.3 TCe EDC vs SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
Dacia Duster 1.3 TCe EDC vs SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
Dacia Duster 1.3 TCe EDC vs SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
Dacia Duster 1.3 TCe EDC vs SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
Dacia Duster 1.3 TCe EDC vs SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
Dacia Duster 1.3 TCe EDC vs SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
Stejnou grafi ku přístrojů drží dacia řadu let a vypadá už zastarale stejně jako monochromatický displej palubního počítače
Dacia Duster 1.3 TCe EDC
Palubní deska je kvalitně zpracovaná, ale plasty jsou tvrdé. Klimatizace se ovládá intuitivně, je však výhradně jednozónová. Ve schránce před voličem automatu nechybí konektor USB-A a 12V zásuvka.
Dacia Duster 1.3 TCe EDC
Dacia Duster 1.3 TCe EDC
Přes osmipalcový středový displej se nastavuje většina funkcí vozu a je to také jediné místo, kde přehledně vidíte všechna data z palubního počítače. Na stranách jsou dotykové plošky, klasická tlačítka chybějí.
Dacia Duster 1.3 TCe EDC
Dacia Duster 1.3 TCe EDC
Vzadu vyšším jedincům zbývá před koleny jen drobná rezerva, chválíme slušně podepřená stehna i možnost podsunout nárty. Výdechy klimatizace zde nejsou, ale nechybějí dva konektory USB-A. Posaz vpředu je kompromisní, chtělo by to mít možnost více přitáhnout volant. Levé koleno omezuje výrazné madlo, pravé je opřené o středový panel.
Dacia Duster 1.3 TCe EDC
Kromě základní verze jsou u dusteru standardem elektrická okna i vzadu, tivoli je má vždy. Samočinné dojezdy lze mít u obou vozů pouze u řidiče.
Vyhřívání sedadel u dacie stojí 6000 Kč, ovládání je však ne zcela prakticky přímo u sedadla, občas si přitopíte omylem
Loketní opěrky nejsou posuvné ani polohovatelné, ale jsou umístěné v dobré výšce. U dusteru je součástí až nejvyšší výbavy a ukrývá jen malou schránku, v tivoli je větší a nabízí praktický průchod na kabel.
Dacia Duster 1.3 TCe EDC
Dacia Duster 1.3 TCe EDC
Dacia Duster 1.3 TCe EDC
Duster si je vědom, že na prudké změny směru není stavěný, proto velmi brzy a rázně zasahuje stabilizace. Zadní kolo se sice výrazně zvedá, ale bezpečný průjezd to neohrožuje.
Dacia Duster 1.3 TCe EDC
Dacia Duster 1.3 TCe EDC
Dacia Duster 1.3 TCe EDC
Dacia Duster 1.3 TCe EDC
Dacia Duster 1.3 TCe EDC
Vzhledem ke kompaktní délce nabízí duster opravdu veliký a dobře skladný kufr, předokolkám velmi pomáhá možnost umístit rezervu pod auto. Díky tomu se dočkáte solidní výšky 55 cm. Háčky na bocích jsou sice pevné, ale poslouží.
Třináctistovka o výkonu 110 kW je tím nejsilnějším motorem, který lze v jakékoli dacii mít. Jede velmi přesvědčivě a mimo dálnici držíte průměr pohodlně do šesti litrů. Dvouspojková převodovka je pomalejší, ale kromě rozjezdů řadí intuitivně.
Dacia Duster 1.3 TCe EDC
Dacia Duster 1.3 TCe EDC
Dacia Duster 1.3 TCe EDC
Dacia Duster 1.3 TCe EDC
Za příplatek 14 900 Kč nabízí tivoli 10,25“ displej s moderní grafi kou a řadou různých zobrazení. Palubní počítač nabízí dvě paměti: A a B. Průměrná spotřeba se však nepochopitelně zobrazuje pouze jedna a zobrazuje a nuluje se zvlášť.
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
Interiér tivoli působí výrazně hodnotnějším dojmem, čemuž pomáhají stříbrné dekory i aspoň zčásti měkčené materiály. Nechybí 12V zásuvka, dokonce ani zapalovač, konektor USB-A najdete v loketní opěrce.
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
Středový tunel je mohutný, ale zase nabízí tlačítka na vše potřebné. Menu displeje je přehledné, ale zobrazuje se pouze v odstínech modré. Nedostatkem je absence vestavěné navigace, za kterou nelze ani připlatit.
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
V ssangyongu najdete vlevo od volantu praktická tlačítka mimo jiné na ztlumení jasu přístrojů
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
Ve druhé řadě oceňujeme dostatek místa před koleny i nad hlavou a prostřední pás ukotvený v sedačce. Kromě výdechů klimatizace však chybějí i konektory USB. I v tivoli máte dobře podepřená stehna, ale sedáky jsou kratší. Pozice sezení vpředu je přirozenější než v dusteru a lze sedět výrazně níže, vadí nám však velmi široký středový panel, který překáží pravé noze.
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
Ssangyong zvládá vyhýbací manévr dynamičtěji a s menšími náklony. Od zakleknutých kol se však ozývají rázy i při pouhém přejezdu spár na letišti. Výraznou nedotáčivost stabilizace krotí jen částečně.
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
Rezervu si dnes už do tivoli ofi ciálně objednat nelze, testovaný vůz ji nicméně měl a pod podlahou zabírá opravdu hodně místa. Využitelnost kufru tím hodně utrpí a proti dusteru odvezete podstatně méně. Nepraktické jsou i nízko umístěné háčky.
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
Patnáctistovka z vlastní produkce zaujme slibným výkonem 120 kW, bohužel je však spojena s příliš dlouze odstupňovaným automatem, který se motor zdráhá vytočit. Pocitově je tak jednotka mdlá. Spotřebu se nám ani při klidné jízdě nepodařilo stáhnout pod sedm litrů.
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT
SsangYong Tivoli Grand 1.5 e-XGDi AT