Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo – Když na ceně záleží

51/103
Přehled fotografií
Zavřít
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Digitální 7" přístroje má hybrid vždy, protože jsou standardem od výbavy Expression. Nabízí jen tři možnosti zobrazení a neukazují otáčkoměr. Líbí se nám uspořádání ikon multimediálního systému a intuitivní jednoduché listování v něm.
    Digitální 7" přístroje má hybrid vždy, protože jsou standardem od výbavy Expression. Nabízí jen tři možnosti zobrazení a neukazují otáčkoměr. Líbí se nám uspořádání ikon multimediálního systému a intuitivní jednoduché listování v něm.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ostré hrany karoserie pokračují ve vytvarování palubní desky dusteru. Vnitřku dominuje volně stojící 10" středový displej, vyražený nápis Duster před spolujezdcem a výdechy ventilace ve tvaru písmene Y.
    Ostré hrany karoserie pokračují ve vytvarování palubní desky dusteru. Vnitřku dominuje volně stojící 10" středový displej, vyražený nápis Duster před spolujezdcem a výdechy ventilace ve tvaru písmene Y.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volič šestistupňového multimódového automatu vypadá moderně.
    Volič šestistupňového multimódového automatu vypadá moderně.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Pozice řidiče za volantem je sportovnější a přirozenější, jen výhled ven je přes malá okna omezenější. Také kvalita sedadel se posunula hodně dopředu. Přední křesla poskytují tělu velmi slušnou oporu.
    Pozice řidiče za volantem je sportovnější a přirozenější, jen výhled ven je přes malá okna omezenější. Také kvalita sedadel se posunula hodně dopředu. Přední křesla poskytují tělu velmi slušnou oporu.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Okénko v mohutném zadním sloupku alespoň trochu zlepšuje výhled šikmo dozadu.
    Okénko v mohutném zadním sloupku alespoň trochu zlepšuje výhled šikmo dozadu.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Aktuální duster na platformě CMF-B rozhodně jezdí lépe než předchozí generace. V porovnání s konkurencí je komfort i jízdní stabilita na slušné úrovni a překvapivě hbitě se proplete kužely.
    Aktuální duster na platformě CMF-B rozhodně jezdí lépe než předchozí generace. V porovnání s konkurencí je komfort i jízdní stabilita na slušné úrovni a překvapivě hbitě se proplete kužely.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Baterie v zadní části omezuje velikost kufru, takže hybridní duster nabídne 430 litrů. V podlaze hybridu není vyhloubení pro rezervu a v nabídce je jen dojezdové náhradní kolo, které však zavazadelník dále výrazně zmenší.
    Baterie v zadní části omezuje velikost kufru, takže hybridní duster nabídne 430 litrů. V podlaze hybridu není vyhloubení pro rezervu a v nabídce je jen dojezdové náhradní kolo, které však zavazadelník dále výrazně zmenší.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Praktické dvojité dno má jen výbava Journey.
    Praktické dvojité dno má jen výbava Journey.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Pod kapotou dusteru se skrývá plnohodnotný hybrid s celkovým systémovým výkonem 104 kW. Jeho benzinový čtyřválec je kultivovaný, na elektřinu umí zvládnout i dálniční rychlost, ale nejdůležitější je spotřeba. My jsme jezdili v průměru za 5,6 l/100 km.
    Pod kapotou dusteru se skrývá plnohodnotný hybrid s celkovým systémovým výkonem 104 kW. Jeho benzinový čtyřválec je kultivovaný, na elektřinu umí zvládnout i dálniční rychlost, ale nejdůležitější je spotřeba. My jsme jezdili v průměru za 5,6 l/100 km.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster 1.6 Hybrid
    Dacia Duster 1.6 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Přes vysoké a široké prahy se do dacie hůře nastupuje. O vystouplý plastový spoiler si navíc vždy ušpiníte nohavice.
    Přes vysoké a široké prahy se do dacie hůře nastupuje. O vystouplý plastový spoiler si navíc vždy ušpiníte nohavice.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Digitální 10" přístroje jsou standardem vždy a zobrazují informace o hybridním systému či údaje z palubního počítače. Otáčkoměr také chybí. Menu středového displeje je maximálně zjednodušené a bloudění nehrozí.
    Digitální 10" přístroje jsou standardem vždy a zobrazují informace o hybridním systému či údaje z palubního počítače. Otáčkoměr také chybí. Menu středového displeje je maximálně zjednodušené a bloudění nehrozí.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Palubní deska frontery je jednoduchá a funkční, ale celkově interiér působí až moc levně. Základní varianta Edition má místo středového displeje jen držáku na mobil a vše včetně třeba rádia ovládáte přes aplikaci v telefonu.
    Palubní deska frontery je jednoduchá a funkční, ale celkově interiér působí až moc levně. Základní varianta Edition má místo středového displeje jen držáku na mobil a vše včetně třeba rádia ovládáte přes aplikaci v telefonu.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Posaz za volantem je vyšší a proti dacii méně přirozený. Sedadla jsou příjemně tuhá a dobře vytvarovaná. V našem případě jsou ergonomická z příplatkové sady Komfort.
    Posaz za volantem je vyšší a proti dacii méně přirozený. Sedadla jsou příjemně tuhá a dobře vytvarovaná. V našem případě jsou ergonomická z příplatkové sady Komfort.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Největší předností frontery je prostornost v zadní části v podélném směru. Redaktorovi s výškou 174 cm zbývá před koleny krásných 17 cm, sedáky navíc příjemně podepírají stehna. Kabina je ale naopak užší.
    Největší předností frontery je prostornost v zadní části v podélném směru. Redaktorovi s výškou 174 cm zbývá před koleny krásných 17 cm, sedáky navíc příjemně podepírají stehna. Kabina je ale naopak užší.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dozadu do opelu se jinak nastupuje skvěle díky velkému vstupnímu otvoru, ale nicotné okénko v zadním sloupku výhledu neprospívá.
    Dozadu do opelu se jinak nastupuje skvěle díky velkému vstupnímu otvoru, ale nicotné okénko v zadním sloupku výhledu neprospívá.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Frontera se dacii vyrovná ve fi ltrování nerovností a také v neutrálním chování mezi kužely. Při vyhýbacím manévru ale mění směry jízdy těžkopádněji a také řízení je více odtažitější než u dacie.
    Frontera se dacii vyrovná ve fi ltrování nerovností a také v neutrálním chování mezi kužely. Při vyhýbacím manévru ale mění směry jízdy těžkopádněji a také řízení je více odtažitější než u dacie.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Přestože je kabina frontery v podélném směru neuvěřitelně dlouhá, zbývá za zadními sedadly dost místa na zavazadla.
    Přestože je kabina frontery v podélném směru neuvěřitelně dlouhá, zbývá za zadními sedadly dost místa na zavazadla.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kufr má vždy objem 460 litrů a také praktickou dvojitou podlahu.
    Kufr má vždy objem 460 litrů a také praktickou dvojitou podlahu.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel se spoléhá na přeplňovaný benzinový tříválec 1,2 litru a 48V mild-hybrid s elektromotorem umístěným v 6° dvouspojkovém automatu. S výkonem 107 kW má lepší dynamiku a pružnost, ale o něco vyšší spotřebu, i když průměr 5,9 l/100 km je také pěkný. Spíše nám vadí horší kultivovanost a vibrace v nižších otáčkách.
    Opel se spoléhá na přeplňovaný benzinový tříválec 1,2 litru a 48V mild-hybrid s elektromotorem umístěným v 6° dvouspojkovém automatu. S výkonem 107 kW má lepší dynamiku a pružnost, ale o něco vyšší spotřebu, i když průměr 5,9 l/100 km je také pěkný. Spíše nám vadí horší kultivovanost a vibrace v nižších otáčkách.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Litry zůstávají stejné i s rezervním kolem, které se totiž pod podlahu ukládá zvenčí.
    Litry zůstávají stejné i s rezervním kolem, které se totiž pod podlahu ukládá zvenčí.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Také u frontery si musíte dávat pozor na vystouplý plastový prahový spoiler.
    Také u frontery si musíte dávat pozor na vystouplý plastový prahový spoiler.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Dacia Duster 1.6 Hybrid vs. Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Digitální 7" přístroje má hybrid vždy, protože jsou standardem od výbavy Expression. Nabízí jen tři možnosti zobrazení a neukazují otáčkoměr. Líbí se nám uspořádání ikon multimediálního systému a intuitivní jednoduché listování v něm.
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Ostré hrany karoserie pokračují ve vytvarování palubní desky dusteru. Vnitřku dominuje volně stojící 10" středový displej, vyražený nápis Duster před spolujezdcem a výdechy ventilace ve tvaru písmene Y.
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Volič šestistupňového multimódového automatu vypadá moderně.
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Pozice řidiče za volantem je sportovnější a přirozenější, jen výhled ven je přes malá okna omezenější. Také kvalita sedadel se posunula hodně dopředu. Přední křesla poskytují tělu velmi slušnou oporu.
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Okénko v mohutném zadním sloupku alespoň trochu zlepšuje výhled šikmo dozadu.
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Aktuální duster na platformě CMF-B rozhodně jezdí lépe než předchozí generace. V porovnání s konkurencí je komfort i jízdní stabilita na slušné úrovni a překvapivě hbitě se proplete kužely.
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Baterie v zadní části omezuje velikost kufru, takže hybridní duster nabídne 430 litrů. V podlaze hybridu není vyhloubení pro rezervu a v nabídce je jen dojezdové náhradní kolo, které však zavazadelník dále výrazně zmenší.
Praktické dvojité dno má jen výbava Journey.
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Pod kapotou dusteru se skrývá plnohodnotný hybrid s celkovým systémovým výkonem 104 kW. Jeho benzinový čtyřválec je kultivovaný, na elektřinu umí zvládnout i dálniční rychlost, ale nejdůležitější je spotřeba. My jsme jezdili v průměru za 5,6 l/100 km.
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Dacia Duster 1.6 Hybrid
Přes vysoké a široké prahy se do dacie hůře nastupuje. O vystouplý plastový spoiler si navíc vždy ušpiníte nohavice.
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Digitální 10" přístroje jsou standardem vždy a zobrazují informace o hybridním systému či údaje z palubního počítače. Otáčkoměr také chybí. Menu středového displeje je maximálně zjednodušené a bloudění nehrozí.
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Palubní deska frontery je jednoduchá a funkční, ale celkově interiér působí až moc levně. Základní varianta Edition má místo středového displeje jen držáku na mobil a vše včetně třeba rádia ovládáte přes aplikaci v telefonu.
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Posaz za volantem je vyšší a proti dacii méně přirozený. Sedadla jsou příjemně tuhá a dobře vytvarovaná. V našem případě jsou ergonomická z příplatkové sady Komfort.
Největší předností frontery je prostornost v zadní části v podélném směru. Redaktorovi s výškou 174 cm zbývá před koleny krásných 17 cm, sedáky navíc příjemně podepírají stehna. Kabina je ale naopak užší.
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Dozadu do opelu se jinak nastupuje skvěle díky velkému vstupnímu otvoru, ale nicotné okénko v zadním sloupku výhledu neprospívá.
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Frontera se dacii vyrovná ve fi ltrování nerovností a také v neutrálním chování mezi kužely. Při vyhýbacím manévru ale mění směry jízdy těžkopádněji a také řízení je více odtažitější než u dacie.
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Přestože je kabina frontery v podélném směru neuvěřitelně dlouhá, zbývá za zadními sedadly dost místa na zavazadla.
Kufr má vždy objem 460 litrů a také praktickou dvojitou podlahu.
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel se spoléhá na přeplňovaný benzinový tříválec 1,2 litru a 48V mild-hybrid s elektromotorem umístěným v 6° dvouspojkovém automatu. S výkonem 107 kW má lepší dynamiku a pružnost, ale o něco vyšší spotřebu, i když průměr 5,9 l/100 km je také pěkný. Spíše nám vadí horší kultivovanost a vibrace v nižších otáčkách.
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Opel Frontera Hybrid 1.2 Turbo
Litry zůstávají stejné i s rezervním kolem, které se totiž pod podlahu ukládá zvenčí.
Také u frontery si musíte dávat pozor na vystouplý plastový prahový spoiler.