Dacia Duster v testu na 100.000 km totálně propadla!

14/16
Zavřít
  • Dacia Duster v testu na 100.000 km totálně propadla!
    Dacia Duster v testu na 100.000 km totálně propadla!| Zdroj: acz
  • Stotisícový maraton se na vzhledu interiéru výrazněji nepodepsal, tvrdé plasty na nerovnostech nevržou
    Stotisícový maraton se na vzhledu interiéru výrazněji nepodepsal, tvrdé plasty na nerovnostech nevržou| Zdroj: acz
  • Automobil v essenském regionu vyrazil dokonce na lov divokých prasat
    Automobil v essenském regionu vyrazil dokonce na lov divokých prasat| Zdroj: acz
  • Ochrana proti podjetí a krátké převisy karoserie pomáhají jízdě v terénu
    Ochrana proti podjetí a krátké převisy karoserie pomáhají jízdě v terénu| Zdroj: acz
  • Dacia Duster
    Dacia Duster| Zdroj: acz
  • Dacia Duster
    Dacia Duster| Zdroj: acz
  • V Dánsku se vůz díky pohonu všech kol nezahrabal ani v písku na pláži
    V Dánsku se vůz díky pohonu všech kol nezahrabal ani v písku na pláži| Zdroj: acz
  • Duster pochází z anglického slova dust = prach, nicméně i s bahenní břečkou se čtyřkolka od koncernového bratra Nissanu Qashqai vypořádá stylově
    Duster pochází z anglického slova dust = prach, nicméně i s bahenní břečkou se čtyřkolka od koncernového bratra Nissanu Qashqai vypořádá stylově| Zdroj: acz
  • Zavazadelník pojme solidních 0,443 až 1,604 m3, postrádá však větší variabilitu. Užitečné zatížení činí 430 kg.
    Zavazadelník pojme solidních 0,443 až 1,604 m3, postrádá však větší variabilitu. Užitečné zatížení činí 430 kg.| Zdroj: acz
  • Vůz se stal častějším hostem servisních dílen, než bylo redaktorům milé
    Vůz se stal častějším hostem servisních dílen, než bylo redaktorům milé| Zdroj: acz
  • Pokud se nádrž vyjede úplně do sucha, musí se palivové potrubí odvzdušnit ručním čerpadlem - a to je zastaralý způsob
    Pokud se nádrž vyjede úplně do sucha, musí se palivové potrubí odvzdušnit ručním čerpadlem - a to je zastaralý způsob| Zdroj: acz
  • V zadní části vozu se na dvou místech odírá plast o plech karoserie a vzniká koroze
    V zadní části vozu se na dvou místech odírá plast o plech karoserie a vzniká koroze| Zdroj: acz
  • Nebýt záruky, stála by výměna spojkového válce více než 28 000 korun. Dalších 40 000 kilometrů fungoval spolehlivě.
    Nebýt záruky, stála by výměna spojkového válce více než 28 000 korun. Dalších 40 000 kilometrů fungoval spolehlivě.| Zdroj: acz
  • Dacia Duster
    Dacia Duster| Zdroj: acz
  • Specialista Dekry pečlivě zkoumá písty a ventily
    Specialista Dekry pečlivě zkoumá písty a ventily| Zdroj: acz
  • Dacia Duster
    Dacia Duster| Zdroj: acz
Dacia Duster v testu na 100.000 km totálně propadla!
Stotisícový maraton se na vzhledu interiéru výrazněji nepodepsal, tvrdé plasty na nerovnostech nevržou
Automobil v essenském regionu vyrazil dokonce na lov divokých prasat
Ochrana proti podjetí a krátké převisy karoserie pomáhají jízdě v terénu
Dacia Duster
Dacia Duster
V Dánsku se vůz díky pohonu všech kol nezahrabal ani v písku na pláži
Duster pochází z anglického slova dust = prach, nicméně i s bahenní břečkou se čtyřkolka od koncernového bratra Nissanu Qashqai vypořádá stylově
Zavazadelník pojme solidních 0,443 až 1,604 m3, postrádá však větší variabilitu. Užitečné zatížení činí 430 kg.
Vůz se stal častějším hostem servisních dílen, než bylo redaktorům milé
Pokud se nádrž vyjede úplně do sucha, musí se palivové potrubí odvzdušnit ručním čerpadlem - a to je zastaralý způsob
V zadní části vozu se na dvou místech odírá plast o plech karoserie a vzniká koroze
Nebýt záruky, stála by výměna spojkového válce více než 28 000 korun. Dalších 40 000 kilometrů fungoval spolehlivě.
Dacia Duster
Specialista Dekry pečlivě zkoumá písty a ventily
Dacia Duster