Dacia Duster v testu na 100.000 km totálně propadla!|
Zdroj: acz
Stotisícový maraton se na vzhledu interiéru výrazněji nepodepsal, tvrdé plasty na nerovnostech nevržou|
Zdroj: acz
Automobil v essenském regionu vyrazil dokonce na lov divokých prasat|
Zdroj: acz
Ochrana proti podjetí a krátké převisy karoserie pomáhají jízdě v terénu|
Zdroj: acz
Dacia Duster|
Zdroj: acz
Dacia Duster|
Zdroj: acz
V Dánsku se vůz díky pohonu všech kol nezahrabal ani v písku na pláži|
Zdroj: acz
Duster pochází z anglického slova dust = prach, nicméně i s bahenní břečkou se čtyřkolka od koncernového bratra Nissanu Qashqai vypořádá stylově|
Zdroj: acz
Zavazadelník pojme solidních 0,443 až 1,604 m3, postrádá však větší variabilitu. Užitečné zatížení činí 430 kg.|
Zdroj: acz
Vůz se stal častějším hostem servisních dílen, než bylo redaktorům milé|
Zdroj: acz
Pokud se nádrž vyjede úplně do sucha, musí se palivové potrubí odvzdušnit ručním čerpadlem - a to je zastaralý způsob|
Zdroj: acz
V zadní části vozu se na dvou místech odírá plast o plech karoserie a vzniká koroze|
Zdroj: acz
Nebýt záruky, stála by výměna spojkového válce více než 28 000 korun. Dalších 40 000 kilometrů fungoval spolehlivě.|
Zdroj: acz
Dacia Duster|
Zdroj: acz
Specialista Dekry pečlivě zkoumá písty a ventily|
Zdroj: acz