Dacia Duster v testu na 100.000 km totálně propadla!
6
/
16
Prohlédnout znovu
Dacia Duster v testu na 100.000 km totálně propadla!
Dacia Duster v testu na 100.000 km totálně propadla!
|
acz
Stotisícový maraton se na vzhledu interiéru výrazněji nepodepsal, tvrdé plasty na nerovnostech nevržou
|
acz
Automobil v essenském regionu vyrazil dokonce na lov divokých prasat
|
acz
Ochrana proti podjetí a krátké převisy karoserie pomáhají jízdě v terénu
|
acz
Dacia Duster
|
acz
Dacia Duster
|
acz
V Dánsku se vůz díky pohonu všech kol nezahrabal ani v písku na pláži
|
acz
Duster pochází z anglického slova dust = prach, nicméně i s bahenní břečkou se čtyřkolka od koncernového bratra Nissanu Qashqai vypořádá stylově
|
acz
Zavazadelník pojme solidních 0,443 až 1,604 m3, postrádá však větší variabilitu. Užitečné zatížení činí 430 kg.
|
acz
Vůz se stal častějším hostem servisních dílen, než bylo redaktorům milé
|
acz
Pokud se nádrž vyjede úplně do sucha, musí se palivové potrubí odvzdušnit ručním čerpadlem - a to je zastaralý způsob
|
acz
V zadní části vozu se na dvou místech odírá plast o plech karoserie a vzniká koroze
|
acz
Nebýt záruky, stála by výměna spojkového válce více než 28 000 korun. Dalších 40 000 kilometrů fungoval spolehlivě.
|
acz
Dacia Duster
|
acz
Specialista Dekry pečlivě zkoumá písty a ventily
|
acz
Dacia Duster
|
acz
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní