Uzavřené budovy mají v Mioveni 62 hektarů, celý areál 288. Kapacita činí 350 000 aut ročně, linka je chrlí tempem jeden kus každých 55 sekund.|
Zdroj: Dacia
Čistě užitkové modely značka neplánuje, tento segment prý vyžaduje jinou úroveň distribuce a služeb.|
Zdroj: Dacia
Linka umí dustery, joggery i logany (zleva). A také sandera.|
Zdroj: Dacia
Značka vyrábí hlavně pro fyzické osoby, jejich nákupy zajišťují 80 procent odbytu. V tomto segmentu drží Dacia 8,5 % evropského trhu.|
Zdroj: Dacia
Výroba vozů Dacia|
Zdroj: Dacia
Výroba vozů Dacia|
Zdroj: Dacia
Výroba vozů Dacia|
Zdroj: Dacia
Výroba vozů Dacia|
Zdroj: Dacia
Výroba vozů Dacia|
Zdroj: Dacia
Výroba vozů Dacia|
Zdroj: Dacia
Výroba vozů Dacia|
Zdroj: Dacia
Výroba vozů Dacia|
Zdroj: Dacia
Výroba vozů Dacia|
Zdroj: Dacia
Výroba vozů Dacia|
Zdroj: Dacia
Výroba vozů Dacia|
Zdroj: Dacia
Výroba vozů Dacia|
Zdroj: Dacia
Výroba vozů Dacia|
Zdroj: Dacia
Továrna Mioveni je doslova kolébkou Dacie. Založena byla v roce 1968, na dva miliony aut se dostala až 1998. Loni v dubnu ale veškerá produkce značky překonala hranici 10 milionů.|
Zdroj: Dacia
Cinematic Room: obrazovka má 5 x 3 metry a umožňuje auto zkoumat ze všech stran, v noci, za dne, při jízdě v tunelu, v horách, otevřené a podobně. Řeší se výhled, odlesky, ergonomie, osvětlení...|
Zdroj: Dacia
Výroba vozů Dacia|
Zdroj: Dacia
Výroba vozů Dacia|
Zdroj: Dacia
Výroba vozů Dacia|
Zdroj: Dacia
Výroba vozů Dacia|
Zdroj: Dacia
Výroba vozů Dacia|
Zdroj: Dacia
Výroba vozů Dacia|
Zdroj: Dacia
David Durant má pod sebou mnohonárodnostní tým. Etapa návrhů většinou trvá okolo šesti měsíců.|
Zdroj: Dacia