Dacia Sandero 1.0 SCe vs. Škoda Fabia 1.0 MPI – Druhé kolo

18/76
Přehled fotografií
Zavřít
  • Dacia Sandero 1.0 SCe vs. Škoda Fabia 1.0 MPI
    Dacia Sandero 1.0 SCe vs. Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Sandero 1.0 SCe vs. Škoda Fabia 1.0 MPI
    Dacia Sandero 1.0 SCe vs. Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Sandero 1.0 SCe vs. Škoda Fabia 1.0 MPI
    Dacia Sandero 1.0 SCe vs. Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Sandero 1.0 SCe vs. Škoda Fabia 1.0 MPI
    Dacia Sandero 1.0 SCe vs. Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přístrojový štít je vždy analogový, s malým displejem uprostřed.
    Přístrojový štít je vždy analogový, s malým displejem uprostřed.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V ceníku standardního sandera jsou dnes jen dvě výbavy, tato je vyšší. Svojí nízkou cenu skrývá úspěšně, vůz je příjemně ergonomický a prostorný. Použité plasty jsou sice většinou tvrdé, ale zpracování velmi dobré.
    V ceníku standardního sandera jsou dnes jen dvě výbavy, tato je vyšší. Svojí nízkou cenu skrývá úspěšně, vůz je příjemně ergonomický a prostorný. Použité plasty jsou sice většinou tvrdé, ale zpracování velmi dobré.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Sandero 1.0 SCe
    Dacia Sandero 1.0 SCe| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Sandero 1.0 SCe
    Dacia Sandero 1.0 SCe| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Převodovka je trochu tužší, ale k jejímu fungování nemáme jiné výtky.
    Převodovka je trochu tužší, ale k jejímu fungování nemáme jiné výtky.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Klimatizace může být za příplatek 5000 Kč automatická.
    Klimatizace může být za příplatek 5000 Kč automatická.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Multimediální systém sandera je na dnešní poměry zastaralý, ale funguje skvěle, zrcadlení mobilu je ve verzi Media Navi (příplatek 8500 Kč) bezdrátové, a k tomu má velmi slušné audio
    Multimediální systém sandera je na dnešní poměry zastaralý, ale funguje skvěle, zrcadlení mobilu je ve verzi Media Navi (příplatek 8500 Kč) bezdrátové, a k tomu má velmi slušné audio| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Sandero 1.0 SCe
    Dacia Sandero 1.0 SCe| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Sandero 1.0 SCe
    Dacia Sandero 1.0 SCe| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Sandero 1.0 SCe
    Dacia Sandero 1.0 SCe| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Sandero 1.0 SCe
    Dacia Sandero 1.0 SCe| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Sandero 1.0 SCe
    Dacia Sandero 1.0 SCe| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ocenili bychom lepší bederní podporu a nastavitelnou sedačku spolujezdce, jinak si ale není vpředu nač stěžovat.
    Ocenili bychom lepší bederní podporu a nastavitelnou sedačku spolujezdce, jinak si ale není vpředu nač stěžovat.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Slušnou nabídku prostoru mají cestující také vzadu. V noci si tu ale neposvítí, dacia má osvětlení jen pro předek, a to spíše podprůměrně. Nevýhodou jsou také opěrky hlavy, které zaclání při výhledu dozadu, škodovka je umí zasunout nízko do sedačky.
    Slušnou nabídku prostoru mají cestující také vzadu. V noci si tu ale neposvítí, dacia má osvětlení jen pro předek, a to spíše podprůměrně. Nevýhodou jsou také opěrky hlavy, které zaclání při výhledu dozadu, škodovka je umí zasunout nízko do sedačky.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Sandero 1.0 SCe
    Dacia Sandero 1.0 SCe| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Sandero 1.0 SCe
    Dacia Sandero 1.0 SCe| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Sandero 1.0 SCe
    Dacia Sandero 1.0 SCe| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vyhýbací manévr mezi kužely nedělá sanderu problém ani při rychlosti nad 75 km/h. Lehké sklony k nedotáčivosti má, ale pomáhá mu nízká váha, elektronická stabilizace zasahuje velmi decentně.
    Vyhýbací manévr mezi kužely nedělá sanderu problém ani při rychlosti nad 75 km/h. Lehké sklony k nedotáčivosti má, ale pomáhá mu nízká váha, elektronická stabilizace zasahuje velmi decentně.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Sandero 1.0 SCe
    Dacia Sandero 1.0 SCe| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Continental EcoContact 6 195/55 R16
    Pneumatiky v testu: Continental EcoContact 6 195/55 R16| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Sandero 1.0 SCe
    Dacia Sandero 1.0 SCe| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Sandero 1.0 SCe
    Dacia Sandero 1.0 SCe| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Sandero 1.0 SCe
    Dacia Sandero 1.0 SCe| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kufr sandera je širší mezi podběhy a objem je podobný, na čtyřkovou fabii trochu ztrácí v praktičnosti.
    Kufr sandera je širší mezi podběhy a objem je podobný, na čtyřkovou fabii trochu ztrácí v praktičnosti.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Po sklopení sedaček vznikne velký schod, objem se zvětší na 1108 litrů.
    Po sklopení sedaček vznikne velký schod, objem se zvětší na 1108 litrů.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dojezdové rezervní kolo je dostupné za 4000 Kč.
    Dojezdové rezervní kolo je dostupné za 4000 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Auto působí trochu nedodělaně.
    Auto působí trochu nedodělaně.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Maličký litrový tříválec dacie je skvělý a i navzdory hendikepu nižšího výkonu dokáže jezdit svižněji než škodovka. Kultivovanost je také dobrá, i když odhlučnění je jednou z oblastí, kde se šetřilo. Převodovka je trochu tužší, ale k jejímu fungování nemáme jiné výtky.
    Maličký litrový tříválec dacie je skvělý a i navzdory hendikepu nižšího výkonu dokáže jezdit svižněji než škodovka. Kultivovanost je také dobrá, i když odhlučnění je jednou z oblastí, kde se šetřilo. Převodovka je trochu tužší, ale k jejímu fungování nemáme jiné výtky.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Sandero 1.0 SCe
    Dacia Sandero 1.0 SCe| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Potkávací světla LED svítí velmi dobře, halogenové dálkové svícení je podprůměrné. Standardem jsou od úplného základu, dálková LED v možnostech příplatků nejsou.
    Potkávací světla LED svítí velmi dobře, halogenové dálkové svícení je podprůměrné. Standardem jsou od úplného základu, dálková LED v možnostech příplatků nejsou.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Sandero mělo výhodu v menším průměru kol, což prospívá komfortu, letní obutí mu při teplotě nad 10 °C pomohlo při testu brzd.
    Sandero mělo výhodu v menším průměru kol, což prospívá komfortu, letní obutí mu při teplotě nad 10 °C pomohlo při testu brzd.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Sandero 1.0 SCe
    Dacia Sandero 1.0 SCe| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Sandero 1.0 SCe
    Dacia Sandero 1.0 SCe| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Testovaný kus má základní přístrojový štít s malým displejem, ten už dnes ve standardní výbavě není. Místo něj je 8“ virtuální kokpit.
    Testovaný kus má základní přístrojový štít s malým displejem, ten už dnes ve standardní výbavě není. Místo něj je 8“ virtuální kokpit.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Palubní deska fabie vypadá moderně a nebojí se ani stylových detailů. Plasty jsou sice výhradně tvrdé, ale kvalitně zpracované.
    Palubní deska fabie vypadá moderně a nebojí se ani stylových detailů. Plasty jsou sice výhradně tvrdé, ale kvalitně zpracované.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 MPI
    Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 MPI
    Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 MPI
    Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 MPI
    Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Multimediální systém fabie možnostmi neoplývá, je ale rychlý a snadno použitelný, chyby připojení mobilu se mu stále nevyhýbají.
    Multimediální systém fabie možnostmi neoplývá, je ale rychlý a snadno použitelný, chyby připojení mobilu se mu stále nevyhýbají.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Příplatková dvouzónová automatická klimatizace má svůj vlastní panel s malým displejem, něco se však stále nastavuje přes dotykový displej.
    Příplatková dvouzónová automatická klimatizace má svůj vlastní panel s malým displejem, něco se však stále nastavuje přes dotykový displej.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 MPI
    Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 MPI
    Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 MPI
    Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 MPI
    Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Sedačky fabie jsou o kus komfortnější, spolujezdec si může výšku nastavit a prostorově je na tom auto velmi dobře.
    Sedačky fabie jsou o kus komfortnější, spolujezdec si může výšku nastavit a prostorově je na tom auto velmi dobře.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vzadu mají cestující o pár centimetrů více místa než v sanderu ve všech směrech. A také mají lampičky pro čtení.
    Vzadu mají cestující o pár centimetrů více místa než v sanderu ve všech směrech. A také mají lampičky pro čtení.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 MPI
    Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 MPI
    Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 MPI
    Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 MPI
    Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fabia se mezi kužely protáhne velmi mrštně i nad 75 km/h, nízká váha drží sklony k nedotáčivosti na minimu. Elektronika zasahuje trochu výrazněji, rychlost se tedy v průběhu manévru dost sníží.
    Fabia se mezi kužely protáhne velmi mrštně i nad 75 km/h, nízká váha drží sklony k nedotáčivosti na minimu. Elektronika zasahuje trochu výrazněji, rychlost se tedy v průběhu manévru dost sníží.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 MPI
    Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 MPI
    Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Michelin Alpin 6 215/45 R17
    Pneumatiky v testu: Michelin Alpin 6 215/45 R17| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 MPI
    Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 MPI
    Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 MPIV kufru Škodovka tradičně myslela na praktické detaily a síťový program nebo závěsná kapsa jsou standardní výbavou.
    Škoda Fabia 1.0 MPIV kufru Škodovka tradičně myslela na praktické detaily a síťový program nebo závěsná kapsa jsou standardní výbavou.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dvojitá podlaha dokáže vyrovnat schod při sklopení sedaček, objem se pak zvětší na 1190 litrů.
    Dvojitá podlaha dokáže vyrovnat schod při sklopení sedaček, objem se pak zvětší na 1190 litrů.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 MPI
    Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 MPI
    Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 MPI
    Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 MPI
    Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 MPI
    Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 MPI
    Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pod podlahou může být za příplatek 3900 Kč plnohodnotné rezervní kolo.
    Pod podlahou může být za příplatek 3900 Kč plnohodnotné rezervní kolo.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nenáročnému řidiči jednotka 1.0 MPI Evo postačuje, v nové verzi je navíc příjemně kultivovaná a odhlučněná. Zlepšila se také převodovka, k níž nemáme žádné výtky.
    Nenáročnému řidiči jednotka 1.0 MPI Evo postačuje, v nové verzi je navíc příjemně kultivovaná a odhlučněná. Zlepšila se také převodovka, k níž nemáme žádné výtky.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 MPI
    Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fabia má přední světlomety LED ve standardní výbavě, s jejich výkonem jsme spokojeni. Příplatek za Bi-LED není u základního motoru možný.
    Fabia má přední světlomety LED ve standardní výbavě, s jejich výkonem jsme spokojeni. Příplatek za Bi-LED není u základního motoru možný.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Základní Fabia 1.0 MPI Selection může mít podle ceníku pouze 15“ kola, testovaný kus však dostal mnohem větší, 17“ lité disky
    Základní Fabia 1.0 MPI Selection může mít podle ceníku pouze 15“ kola, testovaný kus však dostal mnohem větší, 17“ lité disky| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 MPI
    Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 MPI
    Škoda Fabia 1.0 MPI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Sandero 1.0 SCe vs. Škoda Fabia 1.0 MPI
Dacia Sandero 1.0 SCe vs. Škoda Fabia 1.0 MPI
Dacia Sandero 1.0 SCe vs. Škoda Fabia 1.0 MPI
Dacia Sandero 1.0 SCe vs. Škoda Fabia 1.0 MPI
Přístrojový štít je vždy analogový, s malým displejem uprostřed.
V ceníku standardního sandera jsou dnes jen dvě výbavy, tato je vyšší. Svojí nízkou cenu skrývá úspěšně, vůz je příjemně ergonomický a prostorný. Použité plasty jsou sice většinou tvrdé, ale zpracování velmi dobré.
Dacia Sandero 1.0 SCe
Dacia Sandero 1.0 SCe
Převodovka je trochu tužší, ale k jejímu fungování nemáme jiné výtky.
Klimatizace může být za příplatek 5000 Kč automatická.
Multimediální systém sandera je na dnešní poměry zastaralý, ale funguje skvěle, zrcadlení mobilu je ve verzi Media Navi (příplatek 8500 Kč) bezdrátové, a k tomu má velmi slušné audio
Dacia Sandero 1.0 SCe
Dacia Sandero 1.0 SCe
Dacia Sandero 1.0 SCe
Dacia Sandero 1.0 SCe
Dacia Sandero 1.0 SCe
Ocenili bychom lepší bederní podporu a nastavitelnou sedačku spolujezdce, jinak si ale není vpředu nač stěžovat.
Slušnou nabídku prostoru mají cestující také vzadu. V noci si tu ale neposvítí, dacia má osvětlení jen pro předek, a to spíše podprůměrně. Nevýhodou jsou také opěrky hlavy, které zaclání při výhledu dozadu, škodovka je umí zasunout nízko do sedačky.
Dacia Sandero 1.0 SCe
Dacia Sandero 1.0 SCe
Dacia Sandero 1.0 SCe
Vyhýbací manévr mezi kužely nedělá sanderu problém ani při rychlosti nad 75 km/h. Lehké sklony k nedotáčivosti má, ale pomáhá mu nízká váha, elektronická stabilizace zasahuje velmi decentně.
Dacia Sandero 1.0 SCe
Pneumatiky v testu: Continental EcoContact 6 195/55 R16
Dacia Sandero 1.0 SCe
Dacia Sandero 1.0 SCe
Dacia Sandero 1.0 SCe
Kufr sandera je širší mezi podběhy a objem je podobný, na čtyřkovou fabii trochu ztrácí v praktičnosti.
Po sklopení sedaček vznikne velký schod, objem se zvětší na 1108 litrů.
Dojezdové rezervní kolo je dostupné za 4000 Kč.
Auto působí trochu nedodělaně.
Maličký litrový tříválec dacie je skvělý a i navzdory hendikepu nižšího výkonu dokáže jezdit svižněji než škodovka. Kultivovanost je také dobrá, i když odhlučnění je jednou z oblastí, kde se šetřilo. Převodovka je trochu tužší, ale k jejímu fungování nemáme jiné výtky.
Dacia Sandero 1.0 SCe
Potkávací světla LED svítí velmi dobře, halogenové dálkové svícení je podprůměrné. Standardem jsou od úplného základu, dálková LED v možnostech příplatků nejsou.
Sandero mělo výhodu v menším průměru kol, což prospívá komfortu, letní obutí mu při teplotě nad 10 °C pomohlo při testu brzd.
Dacia Sandero 1.0 SCe
Dacia Sandero 1.0 SCe
Testovaný kus má základní přístrojový štít s malým displejem, ten už dnes ve standardní výbavě není. Místo něj je 8“ virtuální kokpit.
Palubní deska fabie vypadá moderně a nebojí se ani stylových detailů. Plasty jsou sice výhradně tvrdé, ale kvalitně zpracované.
Škoda Fabia 1.0 MPI
Škoda Fabia 1.0 MPI
Škoda Fabia 1.0 MPI
Škoda Fabia 1.0 MPI
Multimediální systém fabie možnostmi neoplývá, je ale rychlý a snadno použitelný, chyby připojení mobilu se mu stále nevyhýbají.
Příplatková dvouzónová automatická klimatizace má svůj vlastní panel s malým displejem, něco se však stále nastavuje přes dotykový displej.
Škoda Fabia 1.0 MPI
Škoda Fabia 1.0 MPI
Škoda Fabia 1.0 MPI
Škoda Fabia 1.0 MPI
Sedačky fabie jsou o kus komfortnější, spolujezdec si může výšku nastavit a prostorově je na tom auto velmi dobře.
Vzadu mají cestující o pár centimetrů více místa než v sanderu ve všech směrech. A také mají lampičky pro čtení.
Škoda Fabia 1.0 MPI
Škoda Fabia 1.0 MPI
Škoda Fabia 1.0 MPI
Škoda Fabia 1.0 MPI
Fabia se mezi kužely protáhne velmi mrštně i nad 75 km/h, nízká váha drží sklony k nedotáčivosti na minimu. Elektronika zasahuje trochu výrazněji, rychlost se tedy v průběhu manévru dost sníží.
Škoda Fabia 1.0 MPI
Škoda Fabia 1.0 MPI
Pneumatiky v testu: Michelin Alpin 6 215/45 R17
Škoda Fabia 1.0 MPI
Škoda Fabia 1.0 MPI
Škoda Fabia 1.0 MPIV kufru Škodovka tradičně myslela na praktické detaily a síťový program nebo závěsná kapsa jsou standardní výbavou.
Dvojitá podlaha dokáže vyrovnat schod při sklopení sedaček, objem se pak zvětší na 1190 litrů.
Škoda Fabia 1.0 MPI
Škoda Fabia 1.0 MPI
Škoda Fabia 1.0 MPI
Škoda Fabia 1.0 MPI
Škoda Fabia 1.0 MPI
Škoda Fabia 1.0 MPI
Pod podlahou může být za příplatek 3900 Kč plnohodnotné rezervní kolo.
Nenáročnému řidiči jednotka 1.0 MPI Evo postačuje, v nové verzi je navíc příjemně kultivovaná a odhlučněná. Zlepšila se také převodovka, k níž nemáme žádné výtky.
Škoda Fabia 1.0 MPI
Fabia má přední světlomety LED ve standardní výbavě, s jejich výkonem jsme spokojeni. Příplatek za Bi-LED není u základního motoru možný.
Základní Fabia 1.0 MPI Selection může mít podle ceníku pouze 15“ kola, testovaný kus však dostal mnohem větší, 17“ lité disky
Škoda Fabia 1.0 MPI
Škoda Fabia 1.0 MPI