Tlačítky na pravém rameni volantu jsme nastavovali prediktivní tempomat včetně povoleného zpomalení a překročení navolené rychlosti. Nejdelší část trasy jsme jeli s rozsahem +5/-10 km/h.|
Zdroj: acz
Jednoduché ovládání klimatizace nám přišlo ve vedru vhod|
Zdroj: acz
DAF XF 480 FT|
Zdroj: acz
Chladnička nabízela velký objem 42 litrů|
Zdroj: acz
Luxusní madla z leštěného hliníku patří do skupiny luxusního vybavení tahačů|
Zdroj: acz
Pružinová matrace o tloušťce 15 cm byla příjemně pevná a pohodlná|
Zdroj: acz
Pružinová matrace o tloušťce 15 cm byla příjemně pevná a pohodlná|
Zdroj: acz
Nad postelí řidiče se nacházelo potřebné ovládání teploty v kabině, uzamčení vozidla a vnějšího osvětlení|
Zdroj: acz
DAF XF 480 FT|
Zdroj: acz
DAF XF 480 FT|
Zdroj: acz
DAF XF 480 FT|
Zdroj: acz
Pečlivě zakrytovaný návěs používal pneumatiky Goodyear Fuelmax|
Zdroj: acz
DAF XF 480 FT|
Zdroj: acz
DAF XF 480 FT|
Zdroj: acz
Klidný spánek na výborné matraci pomůže zajistit vnitřní mechanická zábrana vypáčení dveří Night Lock|
Zdroj: acz
Ručně nastavitelná výška střešního spoileru pomáhá minimalizovat aerodynamický odpor při změnách návěsů|
Zdroj: acz
Za mezinápravovým spoilerem se schovávala 340litrová hliníková nádrž na naftu|
Zdroj: acz