Dálnice D1 by měla být po rekonstrukci plně průjezdná počátkem října. Práce mají tři roky zpoždění
9
/
41
Prohlédnout znovu
Dálnice D1 by měla být po rekonstrukci plně průjezdná počátkem října. Práce mají tři roky zpoždění
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
22. září 15.28 Při zpáteční cestě do Prahy provoz houstne a vznikají kolony. O to citlivěji reagujeme na pracovní nasazení dělníků.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
22. září 18.09 Pozitivní příklady lze na D1 spočítat na prstech jedné ruky. Jeden z nich zaznamenáváme na konci v samém fi nále naší trasy na 27,6. kilometru, kde na mostě zaníceně armuje celá skvadra.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
22. září 16.14 Úsek (neomezených možností) Velký Beranov-Měřín nepřekvapuje ani při cestě do hlavního města. Na 126. kilometru vládne dobrá nálada, padají fórky, jen chuť makat jaksi chybí.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
22. září 15.02 Poslední námi analyzovanou částí je Velké Meziříčí- západ a Velké Meziříčí-východ na kilometrech 141 až 146, kterou obsluhuje Metrostav. Tady si dělníci stěžují, že je jich o víkendech na stavbě málo. Jedním z nich je tento muž na 143,6. kilometru.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků