Dán propadl Škodě 110. Za 27 let s ní po Evropě najezdil statisíce kilometrů
12
/
40
Prohlédnout znovu
Dán propadl Škodě 110. Za 27 let s ní po Evropě najezdil statisíce kilometrů
Škoda 110 L
|
Škoda
Škoda 110 L
|
Škoda
Škoda 110 L
|
Škoda
Škoda 110 L
|
Škoda
Škoda 110 L
|
Škoda
Škoda 110 L
|
Škoda
Škoda 110 L
|
Škoda
Škoda 110 L
|
Škoda
Škoda 110 L
|
Škoda
Škoda 110 L
|
Škoda
Škoda 110 L
|
Škoda
Škoda 110 L (1970)
|
Škoda
Škoda 110 L (1970)
|
Škoda
Škoda 110 L (1970)
|
Škoda
Škoda 110 L (1970)
|
Škoda
Škoda 110 L (1970)
|
Škoda
Škoda 100 L (1971)
|
Škoda
Škoda 100 L (1971)
|
Škoda
Škoda 110 L (1972)
|
Škoda
Škoda 110 L (1972)
|
Škoda
Škoda 110 L (1972)
|
Škoda
Škoda 110 L (1972)
|
Škoda
Škoda 110 L (1972)
|
Škoda
Škoda 110 (1973)
|
Škoda
Škoda 110 (1973)
|
Škoda
Škoda 110 L (1973)
|
Škoda
Škoda 100 (1970)
|
Škoda
Škoda 110 L (1973)
|
Škoda
Škoda 110 L (1973)
|
Škoda
Škoda 110 L (1973)
|
Škoda
Škoda 110 LS (1973)
|
Škoda
Škoda 110 LS (1973)
|
Škoda
Škoda 110 LS (1973)
|
Škoda
Škoda 110 LS (1973)
|
Škoda
Škoda 110 LS (1973)
|
Škoda
Škoda 110 LS (1973)
|
Škoda
Škoda 110 LS (1973)
|
Škoda
Škoda 110 LS (1973)
|
Škoda
Škoda 110 LS (1973)
|
Škoda
Škoda 110 LS (1973)
|
Škoda
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším