Datsun Sunny B10 a B110 (1966–1973): Japonský trabant

4/20
Zavřít
  • Vpředu měl Sunny širokou mřížku chladiče s kruhovými světlomety po stranách.
    Vpředu měl Sunny širokou mřížku chladiče s kruhovými světlomety po stranách.| Zdroj: WheelsAge.org
  • První Datsun Sunny, exportovaný jako Datsun 1000, se začal vyrábět v září 1966 v podobě dvoudveřového sedanu.
    První Datsun Sunny, exportovaný jako Datsun 1000, se začal vyrábět v září 1966 v podobě dvoudveřového sedanu.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Dvoudveřový sedan Datsun Sunny měl samonosnou karoserii se stupňovitou zádí a velkými okny.
    Dvoudveřový sedan Datsun Sunny měl samonosnou karoserii se stupňovitou zádí a velkými okny.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Vzadu měl Sunny malý zavazadlový prostor s vysokou nakládací hranou.
    Vzadu měl Sunny malý zavazadlový prostor s vysokou nakládací hranou.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Sunny měl přední kola nezávisle zavěšená na příčném výkyvném rameni a odpružená příčným poloeliptickým listovým pérem. Zadní tuhá náprava byla zavěšená na podélných listových poloeliptických pérech.
    Sunny měl přední kola nezávisle zavěšená na příčném výkyvném rameni a odpružená příčným poloeliptickým listovým pérem. Zadní tuhá náprava byla zavěšená na podélných listových poloeliptických pérech.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Do jednoduché palubní desky byl zabudován rychloměr s vodorovnou stupnicí a rádio.
    Do jednoduché palubní desky byl zabudován rychloměr s vodorovnou stupnicí a rádio.| Zdroj: Wikipedia
  • Současně s dvoudveřovým sedanem bylo na trh uvedeno třídveřové kombi (VB10), nazývané Van nebo Station Wagon.
    Současně s dvoudveřovým sedanem bylo na trh uvedeno třídveřové kombi (VB10), nazývané Van nebo Station Wagon.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Kombi mělo nahoru vyklápěné zadní dveře a sklopná opěradla zadních sedadel.
    Kombi mělo nahoru vyklápěné zadní dveře a sklopná opěradla zadních sedadel.| Zdroj: WheelsAge.org
  • V říjnu 1967 byl představen čtyřdveřový sedan pro modelový rok 1968 ve výbavě Standard a DeLuxe.
    V říjnu 1967 byl představen čtyřdveřový sedan pro modelový rok 1968 ve výbavě Standard a DeLuxe.| Zdroj: WheelsAge.org
  • V únoru 1967 se na trhu objevil pickup Datsun Sunny (B20). Vycházel z kombi VB10 a měl stejný rozvor, rozměry a pohonnou jednotku.
    V únoru 1967 se na trhu objevil pickup Datsun Sunny (B20). Vycházel z kombi VB10 a měl stejný rozvor, rozměry a pohonnou jednotku.| Zdroj: WheelsAge.org
  • V roce 1968 rozšířilo nabídku modelů Datsun Sunny dvoudveřové kupé KB10, prodávané v Japonsku jako Sunny Coupé.
    V roce 1968 rozšířilo nabídku modelů Datsun Sunny dvoudveřové kupé KB10, prodávané v Japonsku jako Sunny Coupé.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Sunny Coupé mělo splývavou záď a velké sdružené svítilny. Dodávalo se pouze s volantem na pravé straně.
    Sunny Coupé mělo splývavou záď a velké sdružené svítilny. Dodávalo se pouze s volantem na pravé straně.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Datsun Sunny druhé generace s továrním kódem B110 se začal vyrábět v lednu 1970 a na exportních trzích se prodával jako Datsun 1200.
    Datsun Sunny druhé generace s továrním kódem B110 se začal vyrábět v lednu 1970 a na exportních trzích se prodával jako Datsun 1200.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Na první pohled se B110 příliš nelišil od B10. Měl jen nárazníky bez svislých sloupků, výrazné prolisy na bocích a větší kufr ve stupňovité zádi.
    Na první pohled se B110 příliš nelišil od B10. Měl jen nárazníky bez svislých sloupků, výrazné prolisy na bocích a větší kufr ve stupňovité zádi.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Elegantní kupé Datsun Sunny 1200 mělo dopředu vystupující orámovanou přední masku a zapuštěné světlomety.
    Elegantní kupé Datsun Sunny 1200 mělo dopředu vystupující orámovanou přední masku a zapuštěné světlomety.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Dvoudveřový sedan Datsun Sunny 1200 GL se vyráběl v letech 1970 až 1973.
    Dvoudveřový sedan Datsun Sunny 1200 GL se vyráběl v letech 1970 až 1973.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Od dubna 1970 se na japonském trhu nabízela výkonnější verze GX (Grand Luxury) se dvěma karburátory a novou palubní deskou.
    Od dubna 1970 se na japonském trhu nabízela výkonnější verze GX (Grand Luxury) se dvěma karburátory a novou palubní deskou.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Od srpna 1972 obohatil nabídku na domácím trhu model GX-5 s pětirychlostní manuální převodovkou.
    Od srpna 1972 obohatil nabídku na domácím trhu model GX-5 s pětirychlostní manuální převodovkou.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Kupé Datsun 1200 vyhrálo v roce 1970 třídu A v australském Bathurstu 500.
    Kupé Datsun 1200 vyhrálo v roce 1970 třídu A v australském Bathurstu 500.| Zdroj: shannons.com.au
  • Pickup Datsun 1200 Sport Star, prodávaný na Novém Zélandu.
    Pickup Datsun 1200 Sport Star, prodávaný na Novém Zélandu.| Zdroj: WheelsAge.org
Vpředu měl Sunny širokou mřížku chladiče s kruhovými světlomety po stranách.
První Datsun Sunny, exportovaný jako Datsun 1000, se začal vyrábět v září 1966 v podobě dvoudveřového sedanu.
Dvoudveřový sedan Datsun Sunny měl samonosnou karoserii se stupňovitou zádí a velkými okny.
Vzadu měl Sunny malý zavazadlový prostor s vysokou nakládací hranou.
Sunny měl přední kola nezávisle zavěšená na příčném výkyvném rameni a odpružená příčným poloeliptickým listovým pérem. Zadní tuhá náprava byla zavěšená na podélných listových poloeliptických pérech.
Do jednoduché palubní desky byl zabudován rychloměr s vodorovnou stupnicí a rádio.
Současně s dvoudveřovým sedanem bylo na trh uvedeno třídveřové kombi (VB10), nazývané Van nebo Station Wagon.
Kombi mělo nahoru vyklápěné zadní dveře a sklopná opěradla zadních sedadel.
V říjnu 1967 byl představen čtyřdveřový sedan pro modelový rok 1968 ve výbavě Standard a DeLuxe.
V únoru 1967 se na trhu objevil pickup Datsun Sunny (B20). Vycházel z kombi VB10 a měl stejný rozvor, rozměry a pohonnou jednotku.
V roce 1968 rozšířilo nabídku modelů Datsun Sunny dvoudveřové kupé KB10, prodávané v Japonsku jako Sunny Coupé.
Sunny Coupé mělo splývavou záď a velké sdružené svítilny. Dodávalo se pouze s volantem na pravé straně.
Datsun Sunny druhé generace s továrním kódem B110 se začal vyrábět v lednu 1970 a na exportních trzích se prodával jako Datsun 1200.
Na první pohled se B110 příliš nelišil od B10. Měl jen nárazníky bez svislých sloupků, výrazné prolisy na bocích a větší kufr ve stupňovité zádi.
Elegantní kupé Datsun Sunny 1200 mělo dopředu vystupující orámovanou přední masku a zapuštěné světlomety.
Dvoudveřový sedan Datsun Sunny 1200 GL se vyráběl v letech 1970 až 1973.
Od dubna 1970 se na japonském trhu nabízela výkonnější verze GX (Grand Luxury) se dvěma karburátory a novou palubní deskou.
Od srpna 1972 obohatil nabídku na domácím trhu model GX-5 s pětirychlostní manuální převodovkou.
Kupé Datsun 1200 vyhrálo v roce 1970 třídu A v australském Bathurstu 500.
Pickup Datsun 1200 Sport Star, prodávaný na Novém Zélandu.