Delage D8 (1929–1940): Osmiválcoví elegáni z Paříže a okolí

2/21
Přehled fotografií
Zavřít
  • Dvoubarevný Delage D8S Cabriolet Special z roku 1935 měl karoserii Chapron.
    Dvoubarevný Delage D8S Cabriolet Special z roku 1935 měl karoserii Chapron.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Typ Delage DM, poháněný řadovým šestiválcem s objemem 3,2 litru, byl předchůdcem Delage D8.
    Typ Delage DM, poháněný řadovým šestiválcem s objemem 3,2 litru, byl předchůdcem Delage D8.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Rámový podvozek měl vpředu i vzadu tuhou nápravu s odpružením podélnými poloeliptickými listovými péry.
    Rámový podvozek měl vpředu i vzadu tuhou nápravu s odpružením podélnými poloeliptickými listovými péry.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Čtyřdveřový Delage D8 Berline s karoserií Binder z roku 1930.
    Čtyřdveřový Delage D8 Berline s karoserií Binder z roku 1930.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Roadster Delage D8 z roku 1930 s karoserií od firmy Figoni et Falaschi.
    Roadster Delage D8 z roku 1930 s karoserií od firmy Figoni et Falaschi.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Automobily Delage D8 poháněly řadové osmiválce s rozvodem OHV.
    Automobily Delage D8 poháněly řadové osmiválce s rozvodem OHV.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Dvoudveřový kabriolet Delage D8C ročník 1930. Karoserii zhotovila firma Chapron.
    Dvoudveřový kabriolet Delage D8C ročník 1930. Karoserii zhotovila firma Chapron.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Interiér vozů Delage D8 byl kvalitně zpracován, včetně palubní desky obložené dřevěnou dýhou.
    Interiér vozů Delage D8 byl kvalitně zpracován, včetně palubní desky obložené dřevěnou dýhou.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Delage D8 Sports Tourer z roku 1931. Karoserie pochází od pařížské firmy Chapron.
    Delage D8 Sports Tourer z roku 1931. Karoserie pochází od pařížské firmy Chapron.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Landaulet Delage D8 Coupé Chauffeur ročník 1932. Karoserii zhotovila firma Fernandez and Darrin.
    Landaulet Delage D8 Coupé Chauffeur ročník 1932. Karoserii zhotovila firma Fernandez and Darrin.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Elegantní kabriolet Delage D8 SS s karoserií Chapron pochází z roku 1932.
    Elegantní kabriolet Delage D8 SS s karoserií Chapron pochází z roku 1932.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Delage D8-100 SS Speedster ročník 1932 měl kapkovité blatníky a ráfky s drátovým výpletem.
    Delage D8-100 SS Speedster ročník 1932 měl kapkovité blatníky a ráfky s drátovým výpletem.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Čtyřdveřový Delage D8-15 Pilarless Saloon z roku 1934.
    Čtyřdveřový Delage D8-15 Pilarless Saloon z roku 1934.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Tento Delage D8-15 neměl střešní sloupky B, což spolu s prahy usnadňovalo nastupování do vozu.
    Tento Delage D8-15 neměl střešní sloupky B, což spolu s prahy usnadňovalo nastupování do vozu.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Sportovních kupé Delage D8-105 s karoserií Letourneur and Marchand bylo v roce 1935 vyrobeno 8 kusů.
    Sportovních kupé Delage D8-105 s karoserií Letourneur and Marchand bylo v roce 1935 vyrobeno 8 kusů.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Kabriolet Delage D8-15 z roku 1935. Stylovou karoserii se zakrytými zadními koly vyrobila karosárna Letourneur and Marchand.
    Kabriolet Delage D8-15 z roku 1935. Stylovou karoserii se zakrytými zadními koly vyrobila karosárna Letourneur and Marchand.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Pro landaulet Delage D8-100 Coupé Chauffeur vyrobila v roce 1935 karoserii firma Franay.
    Pro landaulet Delage D8-100 Coupé Chauffeur vyrobila v roce 1935 karoserii firma Franay.| Zdroj: RM Sotheby's
  • Krásný kabriolet Delage D8-120 z roku 1937 s karoserií Chapron.
    Krásný kabriolet Delage D8-120 z roku 1937 s karoserií Chapron.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Kupé Delage D8-120 S s karoserií Pourtout se už v roce 1937 obešlo bez středových sloupků.
    Kupé Delage D8-120 S s karoserií Pourtout se už v roce 1937 obešlo bez středových sloupků.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Delage D8-120 Aerosport Coupé z roku 1938 mělo karoserii Letourneur and Marchand a stalo se předchůdcem amerických hardtopů.
    Delage D8-120 Aerosport Coupé z roku 1938 mělo karoserii Letourneur and Marchand a stalo se předchůdcem amerických hardtopů.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Francouzskou automobilku Delage založil v roce 1905 Louis Delâge (1874–1947).
    Francouzskou automobilku Delage založil v roce 1905 Louis Delâge (1874–1947).| Zdroj: WheelsAge.org
Dvoubarevný Delage D8S Cabriolet Special z roku 1935 měl karoserii Chapron.
Typ Delage DM, poháněný řadovým šestiválcem s objemem 3,2 litru, byl předchůdcem Delage D8.
Rámový podvozek měl vpředu i vzadu tuhou nápravu s odpružením podélnými poloeliptickými listovými péry.
Čtyřdveřový Delage D8 Berline s karoserií Binder z roku 1930.
Roadster Delage D8 z roku 1930 s karoserií od firmy Figoni et Falaschi.
Automobily Delage D8 poháněly řadové osmiválce s rozvodem OHV.
Dvoudveřový kabriolet Delage D8C ročník 1930. Karoserii zhotovila firma Chapron.
Interiér vozů Delage D8 byl kvalitně zpracován, včetně palubní desky obložené dřevěnou dýhou.
Delage D8 Sports Tourer z roku 1931. Karoserie pochází od pařížské firmy Chapron.
Landaulet Delage D8 Coupé Chauffeur ročník 1932. Karoserii zhotovila firma Fernandez and Darrin.
Elegantní kabriolet Delage D8 SS s karoserií Chapron pochází z roku 1932.
Delage D8-100 SS Speedster ročník 1932 měl kapkovité blatníky a ráfky s drátovým výpletem.
Čtyřdveřový Delage D8-15 Pilarless Saloon z roku 1934.
Tento Delage D8-15 neměl střešní sloupky B, což spolu s prahy usnadňovalo nastupování do vozu.
Sportovních kupé Delage D8-105 s karoserií Letourneur and Marchand bylo v roce 1935 vyrobeno 8 kusů.
Kabriolet Delage D8-15 z roku 1935. Stylovou karoserii se zakrytými zadními koly vyrobila karosárna Letourneur and Marchand.
Pro landaulet Delage D8-100 Coupé Chauffeur vyrobila v roce 1935 karoserii firma Franay.
Krásný kabriolet Delage D8-120 z roku 1937 s karoserií Chapron.
Kupé Delage D8-120 S s karoserií Pourtout se už v roce 1937 obešlo bez středových sloupků.
Delage D8-120 Aerosport Coupé z roku 1938 mělo karoserii Letourneur and Marchand a stalo se předchůdcem amerických hardtopů.
Francouzskou automobilku Delage založil v roce 1905 Louis Delâge (1874–1947).