Delahaye 165 (1938–1939): Kabriolet ve stylu Art Deco s motorem V12

16/15
Přehled fotografií
Zavřít
  • Charakteristickým rysem designu karoserií Figoni & Falaschi bylo velké množství chromovaných ozdob.
    Charakteristickým rysem designu karoserií Figoni & Falaschi bylo velké množství chromovaných ozdob.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Už v roce 1936 se karosárna Figoni & Falaschi prezentovala roadsterem Delahaye 135 s širokými kapkovými blatníky a zcela zakrytými koly.
    Už v roce 1936 se karosárna Figoni & Falaschi prezentovala roadsterem Delahaye 135 s širokými kapkovými blatníky a zcela zakrytými koly.| Zdroj: YouTube
  • Delahaye 165 převzalo 4,5litrový motor V12 ze závodního vozu Delahaye typ 145.
    Delahaye 165 převzalo 4,5litrový motor V12 ze závodního vozu Delahaye typ 145.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Monopost Delahaye 155, postavený v jediném exempláři a určený pro závody Grand Prix měl rovněž motor V12.
    Monopost Delahaye 155, postavený v jediném exempláři a určený pro závody Grand Prix měl rovněž motor V12.| Zdroj: f-one-thirty-two.proboards.com
  • Dvoumístný roadster Delahaye 165 s karoserií Figoni & Falaschi měl rozvor náprav 3 210 mm a byl dlouhý 4 550 mm.
    Dvoumístný roadster Delahaye 165 s karoserií Figoni & Falaschi měl rozvor náprav 3 210 mm a byl dlouhý 4 550 mm.| Zdroj: supercars.net
  • Delahaye 165 měl luxusní interiér s volantem na pravé straně a koženými sedadly.
    Delahaye 165 měl luxusní interiér s volantem na pravé straně a koženými sedadly.| Zdroj: Wikipedia
  • Kapkovité blatníky zakrývaly všechna kola. Dolní zakončení blatníků bylo orámované širokými chromovanými lištami.
    Kapkovité blatníky zakrývaly všechna kola. Dolní zakončení blatníků bylo orámované širokými chromovanými lištami.| Zdroj: Wikipedia
  • Stahovací plátěná střecha s malým zadním oknem byla složena pod krytem za sedadly.
    Stahovací plátěná střecha s malým zadním oknem byla složena pod krytem za sedadly.| Zdroj: Wikipedia
  • Zadní kola poháněl vidlicový dvanáctiválec s objemem válců 4490 cm3 a nejvyšším výkonem 165 k (121 kW).
    Zadní kola poháněl vidlicový dvanáctiválec s objemem válců 4490 cm3 a nejvyšším výkonem 165 k (121 kW).| Zdroj: conceptcarz.com
  • Lišty na bocích prodlužovaly větrací otvory na kapotě.
    Lišty na bocích prodlužovaly větrací otvory na kapotě.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Typická oválná maska chladiče měla svislé mřížování a uprostřed měla svislou dělicí příčku.
    Typická oválná maska chladiče měla svislé mřížování a uprostřed měla svislou dělicí příčku.| Zdroj: Wikipedia
  • Světlomety byly umístěny v chromovaných krytech mezi maskou a předními blatníky. Pod nimi byly houkačky.
    Světlomety byly umístěny v chromovaných krytech mezi maskou a předními blatníky. Pod nimi byly houkačky.| Zdroj: 9gag.com
  • Splývavá záď byla ozdobena středovou lištou rozšiřující se směrem dozadu a držadly k otvírání kufru.
    Splývavá záď byla ozdobena středovou lištou rozšiřující se směrem dozadu a držadly k otvírání kufru.| Zdroj: 9gag.com
  • Palubní deska měla horní hranu obloženou dřevem a šest ručkových přístrojů umístěných uprostřed.
    Palubní deska měla horní hranu obloženou dřevem a šest ručkových přístrojů umístěných uprostřed.| Zdroj: Wikipedia
  • Na výstavě SEMA v Las Vegas bylo v roce 2015 vystaveno kupé Aquarius s pevnou střechou inspirované roadsterem Delahaye 165.
    Na výstavě SEMA v Las Vegas bylo v roce 2015 vystaveno kupé Aquarius s pevnou střechou inspirované roadsterem Delahaye 165.| Zdroj: Flickr
Charakteristickým rysem designu karoserií Figoni & Falaschi bylo velké množství chromovaných ozdob.
Už v roce 1936 se karosárna Figoni & Falaschi prezentovala roadsterem Delahaye 135 s širokými kapkovými blatníky a zcela zakrytými koly.
Delahaye 165 převzalo 4,5litrový motor V12 ze závodního vozu Delahaye typ 145.
Monopost Delahaye 155, postavený v jediném exempláři a určený pro závody Grand Prix měl rovněž motor V12.
Dvoumístný roadster Delahaye 165 s karoserií Figoni & Falaschi měl rozvor náprav 3 210 mm a byl dlouhý 4 550 mm.
Delahaye 165 měl luxusní interiér s volantem na pravé straně a koženými sedadly.
Kapkovité blatníky zakrývaly všechna kola. Dolní zakončení blatníků bylo orámované širokými chromovanými lištami.
Stahovací plátěná střecha s malým zadním oknem byla složena pod krytem za sedadly.
Zadní kola poháněl vidlicový dvanáctiválec s objemem válců 4490 cm3 a nejvyšším výkonem 165 k (121 kW).
Lišty na bocích prodlužovaly větrací otvory na kapotě.
Typická oválná maska chladiče měla svislé mřížování a uprostřed měla svislou dělicí příčku.
Světlomety byly umístěny v chromovaných krytech mezi maskou a předními blatníky. Pod nimi byly houkačky.
Splývavá záď byla ozdobena středovou lištou rozšiřující se směrem dozadu a držadly k otvírání kufru.
Palubní deska měla horní hranu obloženou dřevem a šest ručkových přístrojů umístěných uprostřed.
Na výstavě SEMA v Las Vegas bylo v roce 2015 vystaveno kupé Aquarius s pevnou střechou inspirované roadsterem Delahaye 165.