Delahaye 165 (1938–1939): Kabriolet ve stylu Art Deco s motorem V12
4
/
15
Prohlédnout znovu
Delahaye 165 (1938–1939): Kabriolet ve stylu Art Deco s motorem V12
Charakteristickým rysem designu karoserií Figoni & Falaschi bylo velké množství chromovaných ozdob.
|
Wheelsage.org
Už v roce 1936 se karosárna Figoni & Falaschi prezentovala roadsterem Delahaye 135 s širokými kapkovými blatníky a zcela zakrytými koly.
|
YouTube
Delahaye 165 převzalo 4,5litrový motor V12 ze závodního vozu Delahaye typ 145.
|
Wheelsage.org
Monopost Delahaye 155, postavený v jediném exempláři a určený pro závody Grand Prix měl rovněž motor V12.
|
f-one-thirty-two.proboards.com
Dvoumístný roadster Delahaye 165 s karoserií Figoni & Falaschi měl rozvor náprav 3 210 mm a byl dlouhý 4 550 mm.
|
supercars.net
Delahaye 165 měl luxusní interiér s volantem na pravé straně a koženými sedadly.
|
Wikipedia
Kapkovité blatníky zakrývaly všechna kola. Dolní zakončení blatníků bylo orámované širokými chromovanými lištami.
|
Wikipedia
Stahovací plátěná střecha s malým zadním oknem byla složena pod krytem za sedadly.
|
Wikipedia
Zadní kola poháněl vidlicový dvanáctiválec s objemem válců 4490 cm3 a nejvyšším výkonem 165 k (121 kW).
|
conceptcarz.com
Lišty na bocích prodlužovaly větrací otvory na kapotě.
|
Wheelsage.org
Typická oválná maska chladiče měla svislé mřížování a uprostřed měla svislou dělicí příčku.
|
Wikipedia
Světlomety byly umístěny v chromovaných krytech mezi maskou a předními blatníky. Pod nimi byly houkačky.
|
9gag.com
Splývavá záď byla ozdobena středovou lištou rozšiřující se směrem dozadu a držadly k otvírání kufru.
|
9gag.com
Palubní deska měla horní hranu obloženou dřevem a šest ručkových přístrojů umístěných uprostřed.
|
Wikipedia
Na výstavě SEMA v Las Vegas bylo v roce 2015 vystaveno kupé Aquarius s pevnou střechou inspirované roadsterem Delahaye 165.
|
Flickr
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků