Delahaye 235 (1951–1954): Poslední pokus o záchranu

1/19
Přehled fotografií
Zavřít
  • Kupé Delahaye 235 s karoserií Saoutchik mělo jednodílné přední okno. Všimněte si absence sloupků B.
    Kupé Delahaye 235 s karoserií Saoutchik mělo jednodílné přední okno. Všimněte si absence sloupků B.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Designér Philippe Charbonneaux pózuje před jedním z prvních prototypů s karoserií Motto.
    Designér Philippe Charbonneaux pózuje před jedním z prvních prototypů s karoserií Motto.| Zdroj: carjager.com
  • Většina vozů vozy Delahaye 235 měla typickou elipsovitou masku chladiče. Roadster s karoserií Saoutchik na obrázku měl svisle uspořádané dvojice hlavních světel.
    Většina vozů vozy Delahaye 235 měla typickou elipsovitou masku chladiče. Roadster s karoserií Saoutchik na obrázku měl svisle uspořádané dvojice hlavních světel.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Dvoumístný roadster s karoserií Saoutchik měl přední kapkovité blatníky protažené až k zadním kolům.
    Dvoumístný roadster s karoserií Saoutchik měl přední kapkovité blatníky protažené až k zadním kolům.| Zdroj: Wheelsage.org
  • V plynule se svažující zádi se skrýval velký zavazadlový prostor.
    V plynule se svažující zádi se skrýval velký zavazadlový prostor.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Všechny přístroje měl roadster umístěné uprostřed palubní desky.
    Všechny přístroje měl roadster umístěné uprostřed palubní desky.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Dvoudveřový kabriolet Delahaye 235M s karoserií Chapron a nataženou plátěnou střechou.
    Dvoudveřový kabriolet Delahaye 235M s karoserií Chapron a nataženou plátěnou střechou.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kabriolety Delahaye 235M s karoserií Chapron měly šípovité přední okno a velký kufr.
    Kabriolety Delahaye 235M s karoserií Chapron měly šípovité přední okno a velký kufr.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Delahaye 235 poháněl zážehový řadový šestiválec s rozvodem OHV a objemem válců 3,6 litru.
    Delahaye 235 poháněl zážehový řadový šestiválec s rozvodem OHV a objemem válců 3,6 litru.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Delahaye 235M Pillarless Saloon s karoserií Ghia měl zakrytá zadní i přední kola a masku chladiče se zabudovanými pomocnými světlomety.
    Delahaye 235M Pillarless Saloon s karoserií Ghia měl zakrytá zadní i přední kola a masku chladiče se zabudovanými pomocnými světlomety.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kupé Delahaye 235 s karoserií Antem z roku 1952.
    Kupé Delahaye 235 s karoserií Antem z roku 1952.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Jediný vyrobený exemplář kupé Delahaye 235 s karoserií Saoutchik.
    Jediný vyrobený exemplář kupé Delahaye 235 s karoserií Saoutchik.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Čtyřmístné kupé s karoserií Saoutchik mělo splývavou záď a velké panoramatické třídílné zadní okno.
    Čtyřmístné kupé s karoserií Saoutchik mělo splývavou záď a velké panoramatické třídílné zadní okno.| Zdroj: Wheelsage.org
  • V luxusním interiéru nechyběla kožená sedadla, vpředu dělená.
    V luxusním interiéru nechyběla kožená sedadla, vpředu dělená.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Vzácný exemplář kabrioletu Delahaye 235 s karoserií od firmy Letourneur and Marchand.
    Vzácný exemplář kabrioletu Delahaye 235 s karoserií od firmy Letourneur and Marchand.| Zdroj: Wheelsage.org
  • V roce 1953 se Delahaye rozhodlo podpořit váznoucí prodej uvedením standardizovaného „továrního“ kupé s karoserií Chapron.
    V roce 1953 se Delahaye rozhodlo podpořit váznoucí prodej uvedením standardizovaného „továrního“ kupé s karoserií Chapron.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kupé Delahaye 235 MS mělo rozvor náprav 2 950 mm a bylo dlouhé 4 810 mm.
    Kupé Delahaye 235 MS mělo rozvor náprav 2 950 mm a bylo dlouhé 4 810 mm.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Elegantní dvoumístné kupé Delahaye 235MS s karoserií Chapron, kapkovitými blatníky a drátovými koly.
    Elegantní dvoumístné kupé Delahaye 235MS s karoserií Chapron, kapkovitými blatníky a drátovými koly.| Zdroj: Wheelsage.org
  • V roce 1953 mělo kupé s karoserií Chapron pozměněný tvar předních blatníků.
    V roce 1953 mělo kupé s karoserií Chapron pozměněný tvar předních blatníků.| Zdroj: conceptcarz.com
Kupé Delahaye 235 s karoserií Saoutchik mělo jednodílné přední okno. Všimněte si absence sloupků B.
Designér Philippe Charbonneaux pózuje před jedním z prvních prototypů s karoserií Motto.
Většina vozů vozy Delahaye 235 měla typickou elipsovitou masku chladiče. Roadster s karoserií Saoutchik na obrázku měl svisle uspořádané dvojice hlavních světel.
Dvoumístný roadster s karoserií Saoutchik měl přední kapkovité blatníky protažené až k zadním kolům.
V plynule se svažující zádi se skrýval velký zavazadlový prostor.
Všechny přístroje měl roadster umístěné uprostřed palubní desky.
Dvoudveřový kabriolet Delahaye 235M s karoserií Chapron a nataženou plátěnou střechou.
Kabriolety Delahaye 235M s karoserií Chapron měly šípovité přední okno a velký kufr.
Delahaye 235 poháněl zážehový řadový šestiválec s rozvodem OHV a objemem válců 3,6 litru.
Delahaye 235M Pillarless Saloon s karoserií Ghia měl zakrytá zadní i přední kola a masku chladiče se zabudovanými pomocnými světlomety.
Kupé Delahaye 235 s karoserií Antem z roku 1952.
Jediný vyrobený exemplář kupé Delahaye 235 s karoserií Saoutchik.
Čtyřmístné kupé s karoserií Saoutchik mělo splývavou záď a velké panoramatické třídílné zadní okno.
V luxusním interiéru nechyběla kožená sedadla, vpředu dělená.
Vzácný exemplář kabrioletu Delahaye 235 s karoserií od firmy Letourneur and Marchand.
V roce 1953 se Delahaye rozhodlo podpořit váznoucí prodej uvedením standardizovaného „továrního“ kupé s karoserií Chapron.
Kupé Delahaye 235 MS mělo rozvor náprav 2 950 mm a bylo dlouhé 4 810 mm.
Elegantní dvoumístné kupé Delahaye 235MS s karoserií Chapron, kapkovitými blatníky a drátovými koly.
V roce 1953 mělo kupé s karoserií Chapron pozměněný tvar předních blatníků.