Zdobí auta a motorky airbrushem: 897 lebek byla úžasná psychoterapie

13/22
Přehled fotografií
Zavřít
  • Martin Igaz
    Martin Igaz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Martin Igaz
    Martin Igaz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Martin Igaz
    Martin Igaz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Martin Igaz
    Martin Igaz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Martin Igaz
    Martin Igaz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Martin Igaz
    Martin Igaz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Martin Igaz
    Martin Igaz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • IZM tvoří drtivou většinu zakázek v domácím ateliéru. Každé dílo si pak vyvěšuje na svou stěnu slávy.
    IZM tvoří drtivou většinu zakázek v domácím ateliéru. Každé dílo si pak vyvěšuje na svou stěnu slávy.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Martin Igaz
    Martin Igaz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Martin Igaz
    Martin Igaz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Martin Igaz
    Martin Igaz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Martin Igaz
    Martin Igaz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Martin Igaz
    Martin Igaz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Za jednu z největších piplaček považuje slovenský airbrusher 897 lebek na motocyklu Triumph Rocket III. Makal na nich skoro dva měsíce.
    Za jednu z největších piplaček považuje slovenský airbrusher 897 lebek na motocyklu Triumph Rocket III. Makal na nich skoro dva měsíce.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Martin Igaz
    Martin Igaz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Martin Igaz
    Martin Igaz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Martin Igaz
    Martin Igaz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Za jednu z největších piplaček považuje slovenský airbrusher 897 lebek na motocyklu Triumph Rocket III. Makal na nich skoro dva měsíce.
    Za jednu z největších piplaček považuje slovenský airbrusher 897 lebek na motocyklu Triumph Rocket III. Makal na nich skoro dva měsíce.| Zdroj: Martin Igaz
  • Za jednu z největších piplaček považuje slovenský airbrusher 897 lebek na motocyklu Triumph Rocket III. Makal na nich skoro dva měsíce.
    Za jednu z největších piplaček považuje slovenský airbrusher 897 lebek na motocyklu Triumph Rocket III. Makal na nich skoro dva měsíce.| Zdroj: Martin Igaz
  • Martin Igaz
    Martin Igaz| Zdroj: Martin Igaz
  • Sladit motorku s helmou – barevně i stylem – platí podle Martina za trend posledních let
    Sladit motorku s helmou – barevně i stylem – platí podle Martina za trend posledních let| Zdroj: Martin Igaz
  • Co motiv, to originál. Devětatřicetiletý umělec se nebrání téměř ničemu.
    Co motiv, to originál. Devětatřicetiletý umělec se nebrání téměř ničemu.| Zdroj: Martin Igaz
Martin Igaz
Martin Igaz
Martin Igaz
Martin Igaz
Martin Igaz
Martin Igaz
Martin Igaz
IZM tvoří drtivou většinu zakázek v domácím ateliéru. Každé dílo si pak vyvěšuje na svou stěnu slávy.
Martin Igaz
Martin Igaz
Martin Igaz
Martin Igaz
Martin Igaz
Za jednu z největších piplaček považuje slovenský airbrusher 897 lebek na motocyklu Triumph Rocket III. Makal na nich skoro dva měsíce.
Martin Igaz
Martin Igaz
Martin Igaz
Za jednu z největších piplaček považuje slovenský airbrusher 897 lebek na motocyklu Triumph Rocket III. Makal na nich skoro dva měsíce.
Za jednu z největších piplaček považuje slovenský airbrusher 897 lebek na motocyklu Triumph Rocket III. Makal na nich skoro dva měsíce.
Martin Igaz
Sladit motorku s helmou – barevně i stylem – platí podle Martina za trend posledních let
Co motiv, to originál. Devětatřicetiletý umělec se nebrání téměř ničemu.