IZM tvoří drtivou většinu zakázek v domácím ateliéru. Každé dílo si pak vyvěšuje na svou stěnu slávy.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin Igaz|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin Igaz|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin Igaz|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin Igaz|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin Igaz|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Za jednu z největších piplaček považuje slovenský airbrusher 897 lebek na motocyklu Triumph Rocket III. Makal na nich skoro dva měsíce.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin Igaz|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin Igaz|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin Igaz|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Za jednu z největších piplaček považuje slovenský airbrusher 897 lebek na motocyklu Triumph Rocket III. Makal na nich skoro dva měsíce.|
Zdroj: Martin Igaz
Za jednu z největších piplaček považuje slovenský airbrusher 897 lebek na motocyklu Triumph Rocket III. Makal na nich skoro dva měsíce.|
Zdroj: Martin Igaz
Martin Igaz|
Zdroj: Martin Igaz
Sladit motorku s helmou – barevně i stylem – platí podle Martina za trend posledních let|
Zdroj: Martin Igaz
Co motiv, to originál. Devětatřicetiletý umělec se nebrání téměř ničemu.|
Zdroj: Martin Igaz