UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Na této fotce je všechno. Řadicí páka ve snadném dosahu, dvojice pák pohonu 4x4 a redukce naopak hodně daleko, tachometr uprostřed a pod ním samotné topení s hlučným ventilátorem. Naprostou saunu však uvnitř udělá už pouhým náporovým prouděním vzduchu.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Ventil pouštějící teplou vodu do topení se ovládá táhlem trčícím z podlahy. Má tak krátký chod, že se uvnitř buď vaříte, nebo mrznete.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Vše choulostivé je uvnitř v kabině. Platí to nejen pro startovací akumulátor, ale i řídicí jednotku motoru.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Vše choulostivé je uvnitř v kabině. Platí to nejen pro startovací akumulátor, ale i řídicí jednotku motoru.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Nádobku ostřikovače má před nohama spolujezdec. Kapalina se doplňuje tak, že rozepnete gumový pásek a nádobku vytáhnete. Proto je hadička od čerpadla tak dlouhá.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pod plastovým víčkem před volantem, kde jiná auta mívají tachometr, má buchanka expanzní nádobku ovládání spojky|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Tři zajímavosti na jedné fotce: malinký otáčkoměr daleko od hlavních přístrojů, tlačítko příplatkové uzávěrky zadního diferenciálu a diagnostická zásuvka OBD|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Na trojúhelníková větrací okénka mnozí ze starých aut s láskou vzpomínají. Za jízdy bohužel jejich otevření přinese zejména zápach benzinu a výfukových plynů nasávaných podtlakem kolem karoserie.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Spotřeba během testu 13,9 l/100 km|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testované verzi dovozce říká UAZ 220695 Cross-Country. V Rusku vozí deset lidí, pro náš trh muselo být jedno zadní sedadlo odstraněno, abyste nepotřebovali řidičák na autobus. Podlaha je samozřejmě hodně vysoko, neboť pod ní je nosný rám.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Motor ze Zavolžského závodu nás překvapil tichým chodem a pružností. Má čtyřbodové vstřikování Bosch, mechanicky ovládanou škrticí klapku a aktivní regulaci volnoběhu obtokovým ventilem.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
V Rusku plní emisní normu Euro 5, na válcích však vykázal tak čisté emise, že při individuální homologaci dosáhl i na Euro 6.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Za brzdovou pumpu s posilovačem umístěnou napříč před chladičem se buchanka nikterak nestydí. Na továrních fotkách je vidět ještě lépe než na naší.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Nejčastěji jsme větrali otvorem v přídi. Otevírá se pákou u pravého kolene u řidiče.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Nastupování usnadňuje sklopný stupínek.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Víčka dvojice nádrží mohou být za příplatek uzamykatelná.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Dvojice tuhých náprav je odpružena i ustavena listovými pery|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Zatímco veškerá mechanika má překvapivě vysokou úroveň, zpracování karoserie je velmi nekvalitní. Prohřáté svary a nezatmelené spáry nevěstí dlouhou protikorozní odolnost.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil